Dan is het goed.........quote:Op zondag 23 september 2007 01:57 schreef markisboer het volgende:
amanda gaat brian para maken ofzow
issie al!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 02:00 schreef Shayndel het volgende:
brain zal zo wel weer bij amanda zijn. Zijn sletje is veelste los en Dimitri en Huub zijn ook in het water dus gevaar.
brian en Huub toch?quote:Op zondag 23 september 2007 01:59 schreef Dark het volgende:
Amanda ligt al in het zwembad, Dimitri en Huub volgen.....
Ach ja, als Amanda maar aandacht heeft, what the fuck about Brian..........quote:Op zondag 23 september 2007 01:59 schreef Dark het volgende:
Amanda ligt al in het zwembad, Dimitri en Huub volgen.....
Eerst gingen Dimitri en Huub.... daarna ging Huub eruit om samen met Brian met achteruitsalto er opnieuw in te duikenquote:
En haar fantastische kapsel dan..quote:Op zondag 23 september 2007 02:02 schreef Mani89 het volgende:
aub even herma int water pleuren als het kan?
Swingt lekker............quote:Op zondag 23 september 2007 02:03 schreef bosb het volgende:
Optreden nu is ook best aardig.... En dat terwijl iedereen rond het zwembad staat/hangt
Groovejet volgens mij,quote:Op zondag 23 september 2007 02:02 schreef wie.. het volgende:
Hoe heet dit nummer ?
Goed gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
Leuke shot achterover duiken voor de camera's
[afbeelding]
nee zit ook al te denken, maar kom er maar niet opquote:Op zondag 23 september 2007 02:04 schreef Larisje het volgende:
Waar kan ik die zangeres van kennen? Iemand een idee? ze komt me zo bekend voor.
Die krullen zijn van haar zelf. Dus na die tijd kan ze het haar weer goed doen.quote:Op zondag 23 september 2007 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En haar fantastische kapsel dan..![]()
![]()
Ben ik ook benieuwd naar, en hoe heet dat bandje+dj?quote:Op zondag 23 september 2007 02:04 schreef Larisje het volgende:
Waar kan ik die zangeres van kennen? Iemand een idee? ze komt me zo bekend voor.
Volgens mij is zij van Idols, Irma ofzo...quote:Op zondag 23 september 2007 02:04 schreef Larisje het volgende:
err. I gotta let you go, van dinges.quote:Op zondag 23 september 2007 02:02 schreef wie.. het volgende:
Hoe heet dit nummer ?
Ik dacht het ook al, maar wist het niet zeker.quote:Op zondag 23 september 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij is zij van Idols, Irma ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |