Zal ons niet verbazen.Is dagelijkse kost voor haarquote:Op zondag 23 september 2007 01:48 schreef tony38 het volgende:
dit ga dalijk uit de hand lopen die amanda wordt straks in haar poe genomen!!
ja dacht het wel ja! hahahhhaahahahquote:Op zondag 23 september 2007 01:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal ons niet verbazen.Is dagelijkse kost voor haar![]()
kim is er wel die word in de plee in haar poe genomen!!quote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
Jammer dat Kim foetsie is....
Of Suske en Wiske en de 100% knallende alphenaarquote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nieuwe Suske en Wiske titel: "De schurende snol" ?![]()
[afbeelding]
Ben er even weg van.![]()
Niet eens sexy maar zo ranzig.quote:Op zondag 23 september 2007 01:49 schreef riri het volgende:
die danseesjes dansen een stuk beter dan amanda
amanda danst alleen maar voortdurend hetzelfde....en als je die kop erbij zit helemaal verschrikkelijk
dat vind ik nou ook...quote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
Tsja dan wil ik dat (juist) ook zien....quote:Op zondag 23 september 2007 01:52 schreef tony38 het volgende:
[..]
kim is er wel die word in de plee in haar poe genomen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind niet dat ze onder doet voor die zogenaamde andere danseressenquote:Op zondag 23 september 2007 01:53 schreef yellowfirst het volgende:
In- en intriest die Amanda...denken dat je de sterren van de hemel danst.........
Ja dat weet je nooitquote:Op zondag 23 september 2007 01:55 schreef droomkoningin het volgende:
ik hou t voor gezien... achteraf heb ik spijt dat ik de hele avond achter de computer heb gezeten... maar ja... stel je voor dat je iets mist
Scheepstros................quote:Op zondag 23 september 2007 01:55 schreef bosb het volgende:
Zou die dikke van DOB op dit moment nou echt trots zijn op het haar van amanda??? Het vliegt rond als een scheepstros.....
Wordt ze vermist?quote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
Als ze zelf vindt dat ze er schattig uit zag in die roze tent dan is het heel goed mogelijk dat het haar van Amanda ook prachtig vindtquote:Op zondag 23 september 2007 01:55 schreef bosb het volgende:
Zou die dikke van DOB op dit moment nou echt trots zijn op het haar van amanda??? Het vliegt rond als een scheepstros.....
idd... ik taai ook afquote:Op zondag 23 september 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
Luitjes, hou goed in de gaten wie gaat kotsen en wie in welk bed beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |