Leeuwarden is de gekste stad van Groningen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:15 schreef Joy_Division het volgende:
Dat zeggen ze ook over Leeuwarden.
Maar die term moet worden,"Leeuwarden, voormalig de gekstuhh!!"
Dat Leeuwarden vs Groningen gedoe is inmiddels alweer zooooo 2006, ik doe er niet aan mee. Eten van 2 walletjes. Smiecht dat ik ben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Leeuwarden is de gekste stad van Groningen.
kom maar
Lijkt me aardig toepasselijk voor de gemiddelde Eindhovense gekte roepert.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Interessante formulering maar het impliceert wel dat je een wereldvreemde redneck bent.![]()
Touchequote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt me aardig toepasselijk voor de gemiddelde Eindhovense gekte roepert.
Die smileyquote:
Lol, die gast heeft zelfs een Wikipedia-artikel:quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef veldmuis het volgende:
Laten we het hebben over ons aller Arnol!
Guus meeuwis.quote:
En in welk nummer geeft Guus Meeuwis aan dat hij Eindhoven de gekste stad van Nederland vindt?quote:
Helemaal geen nummer, hij heeft er een jarenlange studie van gemaakt. Dus hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:51 schreef BaronPils het volgende:
[..]
En in welk nummer geeft Guus Meeuwis aan dat hij Eindhoven de gekste stad van Nederland vindt?
Graag links of referentiemateriaal waar ik deze 'jarenlange studie' zou kunnen bezichtigen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Helemaal geen nummer, hij heeft er een jarenlange studie van gemaakt. Dus hij heeft gelijk.
moet je bij guus meeuwis wezen, niet bij mij!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef BaronPils het volgende:
[..]
Graag links of referentiemateriaal waar ik deze 'jarenlange studie' zou kunnen bezichtigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |