Wat info, staat er toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:36 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat voor info had je nodig?
Ik lees nergens wat voor info de TS vroeg en wat voor info hij kreeg, inhoudelijk, alleen dat zijn beltegoed niet toereikend genoeg was voor een happy ending.quote:
Ben jij een kloon of een grote foen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer () en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.
Godklere
bij sommige providers ja, niet allequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:54 schreef nicket84 het volgende:
oja, voicemail kan je toch gratis bellen.....
tja zegt idd veel over jouquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:53 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb als welkomsttekst van mijn voicemail een keiharde boer en dan dat piepje. Mijn planner laat me elke keer eerst weten hoe ongepast hij dit vindt voordat hij terzake komt.
Heerlijk, de lul.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:39 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ik lees nergens wat voor info de TS vroeg en wat voor info hij kreeg, inhoudelijk, alleen dat zijn beltegoed niet toereikend genoeg was voor een happy ending.
quote:Ik had wat info nodig
Grappigquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:32 schreef keeskachel het volgende:
tot slot ging hij nog even mijn rapportcijfers opnoemen. Joh, die heb ik allang![]()
Komt er toch nog wat.quote:Tot slot kwam eindelijk de info die ik nodig had,
Iddquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Andyy het volgende:
het is gewoon een stomme kloon, die naam, geen avater, geen fobo etc
quote:Op zondag 23 september 2007 00:07 schreef Dagonet het volgende:
keeskachel, kutkloon, weg met het gebagger.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:32 schreef keeskachel het volgende:
Ik had wat info nodig en ik belde op het mobiel nummer van een docent of hij mij kon terugbellen. Helaas heeft die lamzak iets ingesproken op mijn voicemail.
Een heel verhaal met hoe het gaat, hoe de vakantie was, wie allemaal gezakt en door is, tot slot ging hij nog even mijn rapportcijfers opnoemen. Joh, die heb ik allang![]()
Tot slot kwam eindelijk de info die ik nodig had, valt de verbinding weg omdat het beltegoed op is![]()
Heb ik het nog niet gehoord, maar wel fijn 4 euro naar de tyfus.
Klacht: Leraar.![]()
Foen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:56 schreef nicket84 het volgende:
Ben jij een kloon of een grote foen?
welke wel en nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
bij sommige providers ja, niet alle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |