Muah en nee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef KhaZ het volgende:
Ben je een nerd en contactgestoord?
Als je aan het rukken bent dus....quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Ik neem altijd alles op en doe altijd netjes de deur open. Tenzij ik bezig ben met dingen waarbij ik op dat moment niet gestoord kan worden of wanneer het asociaal is om te bellen.
WTF.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer () en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.
Godklere
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:57 schreef Apotheose het volgende:
als ik geen zin heb om een bepaald persoon te spreken en die belt toevallig , neem ik niet op nee. Verders doe ik wel altijd de deur open maar ook dat schiet er wel es in. Heeft niks met contactgestoord te maken , maar meer ff met "nu ff niet" .
Ben jij een kloon of een grote foen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer () en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.
Godklere
Dat heb ik dus ook. En dan niet 1 keer, maar de hele dag door. Al een paar keer als tip gegeven dat ze de telefoon maar mee moeten nemen als ze door het huis lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef Synthesist het volgende:
Als de huistelefoon over gaat neem ik niet op, zelfs al sta ik 2 meter verder doe ik het niet.
Mijn ouders ergeren zich hier kapot aan, maar waarom zou ik een telefoon opnemen als ik toch al weet dat het niet voor mij is. Ik heb geen zin om notitiebriefjes voor anderen te schrijven of keer op keer te moeten horen of "die" en "die" thuis zijn, en dan hebben we het nog niet over de telemarketeers gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |