abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53389384
Doen jullie dit ook wel eens?

Ik doe dit de laatste tijd echt vaak, als er aangebeld wordt, doe ik heel stil en doe niet open, gewoon geen zin denk ik. En hetzelfde met de telefoon, die neem ik helemaal niet op.

Ben ik nu zo raar of zijn er meerdere mensen die dit doen?
pi_53389398
Ben je een nerd en contactgestoord?
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_53389444
Nee. Ik neem altijd alles op en doe altijd netjes de deur open. Tenzij ik bezig ben met dingen waarbij ik op dat moment niet gestoord kan worden of wanneer het asociaal is om te bellen.
pi_53389456
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef KhaZ het volgende:
Ben je een nerd en contactgestoord?
Muah en nee.
pi_53389522
Doe ik ook af en toe maar meestal als ik weet wie belt of het te vroeg is.Is toch verschikkelijk als mensen weten dat je altijd bereikbaar bent en altijd de deur open doet.
pi_53389540
als ik geen zin heb om een bepaald persoon te spreken en die belt toevallig , neem ik niet op nee. Verders doe ik wel altijd de deur open maar ook dat schiet er wel es in. Heeft niks met contactgestoord te maken , maar meer ff met "nu ff niet" .
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:58:10 #7
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_53389562
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Ik neem altijd alles op en doe altijd netjes de deur open. Tenzij ik bezig ben met dingen waarbij ik op dat moment niet gestoord kan worden of wanneer het asociaal is om te bellen.
Als je aan het rukken bent dus....

Ik laat de telefoon wel eens overgaan als ik daar op dat moment geen zin of tijd voor heb, maar ik doe wel altijd open... Als ik op dat moment dan geen zin in iemand heb dan zeg ik dat gewoon op een vriendelijke manier...

[ Bericht 1% gewijzigd door whoops op 22-09-2007 21:21:24 ]
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:05:29 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53389742
Als ik in bed lig of naakt de was sta te doen ga ik niet open doen. En als het laat is of ik met een leuk meisje aan het stoeien ben neem ik niet altijd de telefoon op. Soms kijk ik wie er belt, maar je kan ook gewoon eerst een afspraak maken of e-mailen. Ik doe daar niet moeilijk over.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53389761
Ik heb mijn telefoon weggedaan en het gat waar ooit een deur zat dichtgemetselt.
pi_53389782
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer ( ) en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.

Godklere
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:09:12 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53389826
Inderdaad, soms geen zin. Als het belangrijk is, dan bellen ze wel
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53389935
Het ligt er aan. Als ik niet iemand of een pakje oid verwacht, doe ik soms gewoon niet open.
Mensen die langs willen komen bellen van te voren en van pakjes heb je ook wel een idee.
Soms heb ik gewoon geen zin, maar vaak wéét je ook gewoon dat het alleen maar iets kan zijn waar je niet op zit te wachten. Deur tot deur dingen aan de man brengen was hier een tijdje hot, of het is een collecte of god weet wat.

Als ik geen zin heb om op te nemen doe ik dat ook gewoon niet. Zelfde verhaal eigeniljk. Bij de meeste mensen zie je gewoon wie het is en als je dat niet ziet is het 9/10 keer toch iets waar je niet op zit te wachten.

Opnemen en opendoen is geen plicht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:14:04 #13
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53389958
doe ik niet nee, laat je opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis
pi_53390015
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer ( ) en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.

Godklere
WTF.
Horikita Maki, O+.
pi_53390062
Ja soms wel Dan heb ik gewoon geen zin, niks mis mee volgens mij. Vaak is het probleem alleen dat ik zelf niet meer terugbel ofzo, dat maakt het wel wat erger
pi_53390234
de huistelefoon neem ik bijna nooit op, aangezien het toch nooit voor mij is, en als er iemand anders thuis is neemt die hem wel op. deur opendoen doe ik soms ook niet, omdat ik er geen zin in heb.
If you are searching, lost is where you will find me.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:31:20 #17
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_53390465
Ook als mensen je zien zitten of als je bezig bent in de keuken, met koffie zetten bijvoorbeeld, lekker niet open doen .
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:39:29 #18
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_53390687
pff.. doe ik ook weleens, als ik nergens zin in heb
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:49:14 #19
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_53390956
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:57 schreef Apotheose het volgende:
als ik geen zin heb om een bepaald persoon te spreken en die belt toevallig , neem ik niet op nee. Verders doe ik wel altijd de deur open maar ook dat schiet er wel es in. Heeft niks met contactgestoord te maken , maar meer ff met "nu ff niet" .

"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:54:38 #20
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_53391166
anonieme nummers op mijn mobiel neem ik nooit op.
Anonieme nummers op de vaste lijn zijn geblokeerd ( die krijgen een niet in gebruikt toon te horen)
En als ik niemand verwacht loop ik geneens naar de deur maar kijk ik op de camera die er hangt via mijn tv wie het is.. ( meestal toch een collectant of dat soort onzin.. die komen er niet in)

nee het is niet vreemd dus
pi_53391219
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:

Godklere
Ben jij een kloon of een grote foen?
* In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
* SMILE...... it confuses people
pi_53391641
Als de huistelefoon over gaat neem ik niet op, zelfs al sta ik 2 meter verder doe ik het niet.

Mijn ouders ergeren zich hier kapot aan, maar waarom zou ik een telefoon opnemen als ik toch al weet dat het niet voor mij is. Ik heb geen zin om notitiebriefjes voor anderen te schrijven of keer op keer te moeten horen of "die" en "die" thuis zijn, en dan hebben we het nog niet over de telemarketeers gehad
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:12:24 #23
185631 Guncta
En un momento dado
pi_53391758
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef Synthesist het volgende:
Als de huistelefoon over gaat neem ik niet op, zelfs al sta ik 2 meter verder doe ik het niet.

Mijn ouders ergeren zich hier kapot aan, maar waarom zou ik een telefoon opnemen als ik toch al weet dat het niet voor mij is. Ik heb geen zin om notitiebriefjes voor anderen te schrijven of keer op keer te moeten horen of "die" en "die" thuis zijn, en dan hebben we het nog niet over de telemarketeers gehad
Dat heb ik dus ook. En dan niet 1 keer, maar de hele dag door. Al een paar keer als tip gegeven dat ze de telefoon maar mee moeten nemen als ze door het huis lopen.

Wat nog het irritantste is, is dat ze eerst uit beleefdheid een gesprek met je aangaan hoe het met je gaat enzo, alsof hun dat wat interesseert.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_53391814
Ik denk dat iedereen dat wel eens doet, al doe ik het niet vaak.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53392342
Alleen als ik weet als er iemand thuis is of het gewoon asociaal om aan te bellen of te telefoneren.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')