Goed rekening gehouden met de compositie door het onderwerp niet precies in het midden te plaatsen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef Sugar het volgende:
Ik ben echt selectief, maar ben gewoon heel veel dingen aan het proberen, dus hier kom ik weer. Wil iemand 'ns zeggen wat ie hiervan vindt?
[afbeelding]
Bedankt!
Thnx allebeiquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:20 schreef Inu het volgende:
(hopen dat hij het nu wel weer gewoon doet...)
Suugquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:29 schreef Sugar het volgende:
Ik, als leek dus, zou er eerder dit van maken:
[afbeelding]
dat magquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:36 schreef Moonah het volgende:
Haha! Ik vind mijn lekenversie eigenlijk mooier Sugar!
Ja, dat korrelige viel me nu dus op toen ik mijn lekenversie met die van Sugar vergeleek. Komt door te veel contrast wellicht? En wat bedoel je met uitgebeten? Om maar geen flauwe grap over Thies zijn hap in de vis te maken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat mag
hij is alleen een beetje korrelig en uitgebeten op sommige plekken.
Als je het snoetje zo leuk vindt, waarom pak je dan niet alleen het snoetje?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:20 schreef Moonah het volgende:
Ik heb nog niet alles doorgespit hoor, van dit en het vorige topic. Maar ik zou toch graag commentaar willen op mijn bewerking. Ik heb geen photoshop oid, maar alleen een simpel bewerkingsprogrammaatje dat bij mijn (ook simpele) camera zat. Het origineel was een snapshotje uit een enorme serie. Superrommelige achtergrond. Maar ik vond Thies zijn bekkie hier zo schattig opstaan, dat ik er iets van wilde maken. Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Origineel:
[afbeelding]
het uitgebeten komt door iets veel contrast. het korrelige komt denk ik door het vergroten van de fotoquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, dat korrelige viel me nu dus op toen ik mijn lekenversie met die van Sugar vergeleek. Komt door te veel contrast wellicht?
zijn visjequote:En wat bedoel je met uitgebeten? Om maar geen flauwe grap over Thies zijn hap in de vis te maken.![]()
gelige waas?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Moonah het volgende:
Oh, men!
Ik moet echt veel beter leren kijken!
Ik zie nu bv. dat in Suugs versie Thies zijn ogen ook veel helderder zijn.
Ik werd afgeleid door de gelige waas bij die van Sugar.
Ja, daar heb je wel gelijk in ja, dat fletse. Wat Ynske bedoelt met uitgebeten denk ik he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je het snoetje zo leuk vindt, waarom pak je dan niet alleen het snoetje?Ik vind de foto zo een beetje overbelicht ofzo, hij wordt een beetje flets...
Ehm, ja. heb ik net gedaan!quote:
Heel mooi! Ik neem aan dat het met Photoshop is ingekleurd en bijgewerkt?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:33 schreef mien-moeke het volgende:
tvp
[afbeelding]
En? Wat vind men hier van mijn obelisk?
(Gemaakt bij de Tempel van Karnak, Luxor, Egypte)
Oh ja, en het origineel:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07386/100_3164.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Londenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Irritant... krijg het niet goedDan maar zo... Kun je maar een bepaald aantal foto's per dag hotlinken vanaf Picasa Webalbums ofzo?
Origineel
Bewerkt
Ik begin steeds meer te neigen naar het origineel... Mooi donker is niet lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |