abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53389384
Doen jullie dit ook wel eens?

Ik doe dit de laatste tijd echt vaak, als er aangebeld wordt, doe ik heel stil en doe niet open, gewoon geen zin denk ik. En hetzelfde met de telefoon, die neem ik helemaal niet op.

Ben ik nu zo raar of zijn er meerdere mensen die dit doen?
pi_53389398
Ben je een nerd en contactgestoord?
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_53389444
Nee. Ik neem altijd alles op en doe altijd netjes de deur open. Tenzij ik bezig ben met dingen waarbij ik op dat moment niet gestoord kan worden of wanneer het asociaal is om te bellen.
pi_53389456
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef KhaZ het volgende:
Ben je een nerd en contactgestoord?
Muah en nee.
pi_53389522
Doe ik ook af en toe maar meestal als ik weet wie belt of het te vroeg is.Is toch verschikkelijk als mensen weten dat je altijd bereikbaar bent en altijd de deur open doet.
pi_53389540
als ik geen zin heb om een bepaald persoon te spreken en die belt toevallig , neem ik niet op nee. Verders doe ik wel altijd de deur open maar ook dat schiet er wel es in. Heeft niks met contactgestoord te maken , maar meer ff met "nu ff niet" .
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:58:10 #7
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_53389562
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Ik neem altijd alles op en doe altijd netjes de deur open. Tenzij ik bezig ben met dingen waarbij ik op dat moment niet gestoord kan worden of wanneer het asociaal is om te bellen.
Als je aan het rukken bent dus....

Ik laat de telefoon wel eens overgaan als ik daar op dat moment geen zin of tijd voor heb, maar ik doe wel altijd open... Als ik op dat moment dan geen zin in iemand heb dan zeg ik dat gewoon op een vriendelijke manier...

[ Bericht 1% gewijzigd door whoops op 22-09-2007 21:21:24 ]
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:05:29 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53389742
Als ik in bed lig of naakt de was sta te doen ga ik niet open doen. En als het laat is of ik met een leuk meisje aan het stoeien ben neem ik niet altijd de telefoon op. Soms kijk ik wie er belt, maar je kan ook gewoon eerst een afspraak maken of e-mailen. Ik doe daar niet moeilijk over.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53389761
Ik heb mijn telefoon weggedaan en het gat waar ooit een deur zat dichtgemetselt.
pi_53389782
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer ( ) en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.

Godklere
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:09:12 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53389826
Inderdaad, soms geen zin. Als het belangrijk is, dan bellen ze wel
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53389935
Het ligt er aan. Als ik niet iemand of een pakje oid verwacht, doe ik soms gewoon niet open.
Mensen die langs willen komen bellen van te voren en van pakjes heb je ook wel een idee.
Soms heb ik gewoon geen zin, maar vaak wéét je ook gewoon dat het alleen maar iets kan zijn waar je niet op zit te wachten. Deur tot deur dingen aan de man brengen was hier een tijdje hot, of het is een collecte of god weet wat.

Als ik geen zin heb om op te nemen doe ik dat ook gewoon niet. Zelfde verhaal eigeniljk. Bij de meeste mensen zie je gewoon wie het is en als je dat niet ziet is het 9/10 keer toch iets waar je niet op zit te wachten.

Opnemen en opendoen is geen plicht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:14:04 #13
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53389958
doe ik niet nee, laat je opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis
pi_53390015
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer ( ) en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.

Godklere
WTF.
Horikita Maki, O+.
pi_53390062
Ja soms wel Dan heb ik gewoon geen zin, niks mis mee volgens mij. Vaak is het probleem alleen dat ik zelf niet meer terugbel ofzo, dat maakt het wel wat erger
pi_53390234
de huistelefoon neem ik bijna nooit op, aangezien het toch nooit voor mij is, en als er iemand anders thuis is neemt die hem wel op. deur opendoen doe ik soms ook niet, omdat ik er geen zin in heb.
If you are searching, lost is where you will find me.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:31:20 #17
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_53390465
Ook als mensen je zien zitten of als je bezig bent in de keuken, met koffie zetten bijvoorbeeld, lekker niet open doen .
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:39:29 #18
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_53390687
pff.. doe ik ook weleens, als ik nergens zin in heb
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:49:14 #19
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_53390956
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:57 schreef Apotheose het volgende:
als ik geen zin heb om een bepaald persoon te spreken en die belt toevallig , neem ik niet op nee. Verders doe ik wel altijd de deur open maar ook dat schiet er wel es in. Heeft niks met contactgestoord te maken , maar meer ff met "nu ff niet" .

"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:54:38 #20
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_53391166
anonieme nummers op mijn mobiel neem ik nooit op.
Anonieme nummers op de vaste lijn zijn geblokeerd ( die krijgen een niet in gebruikt toon te horen)
En als ik niemand verwacht loop ik geneens naar de deur maar kijk ik op de camera die er hangt via mijn tv wie het is.. ( meestal toch een collectant of dat soort onzin.. die komen er niet in)

nee het is niet vreemd dus
pi_53391219
quote:

Godklere
Ben jij een kloon of een grote foen?
* In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
* SMILE...... it confuses people
pi_53391641
Als de huistelefoon over gaat neem ik niet op, zelfs al sta ik 2 meter verder doe ik het niet.

Mijn ouders ergeren zich hier kapot aan, maar waarom zou ik een telefoon opnemen als ik toch al weet dat het niet voor mij is. Ik heb geen zin om notitiebriefjes voor anderen te schrijven of keer op keer te moeten horen of "die" en "die" thuis zijn, en dan hebben we het nog niet over de telemarketeers gehad
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:12:24 #23
185631 Guncta
En un momento dado
pi_53391758
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef Synthesist het volgende:
Als de huistelefoon over gaat neem ik niet op, zelfs al sta ik 2 meter verder doe ik het niet.

Mijn ouders ergeren zich hier kapot aan, maar waarom zou ik een telefoon opnemen als ik toch al weet dat het niet voor mij is. Ik heb geen zin om notitiebriefjes voor anderen te schrijven of keer op keer te moeten horen of "die" en "die" thuis zijn, en dan hebben we het nog niet over de telemarketeers gehad
Dat heb ik dus ook. En dan niet 1 keer, maar de hele dag door. Al een paar keer als tip gegeven dat ze de telefoon maar mee moeten nemen als ze door het huis lopen.

Wat nog het irritantste is, is dat ze eerst uit beleefdheid een gesprek met je aangaan hoe het met je gaat enzo, alsof hun dat wat interesseert.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_53391814
Ik denk dat iedereen dat wel eens doet, al doe ik het niet vaak.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53392342
Alleen als ik weet als er iemand thuis is of het gewoon asociaal om aan te bellen of te telefoneren.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:50:36 #26
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53392947
Same here.
How can I make this topic about me?
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:57:47 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53393183
De deur doe ik altijd open maar de telefoon laat ik wel met enige regelmaat gewoon gaan eigenlijk, bel ze wel een keer terug. Of niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_53394536
De deur blijft hier dicht tenzij ik iets of iemand verwacht. De telefoon neem ik bijna nooit op. Ik heb een pleuris hekel aan mensen die met een anoniem nummer (blijven) bellen, alleen de nummers uit regio waar ik mensen ken neem ik op.
pi_53394550
quote:

Godklere
?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53394839
Als ik een nummer zie van iemand waar ik geen zin in heb laat ik de telefoon soms overgaan, maar meesetal neem ik de telefoon gewoon op. Ik kan niet van binnenuit zien wie er aanbelt, dus als er wordt aangebeld doe ik wel altijd open.
pi_53394909
Ik hoor de deurbel en de telefoon hiero op mijn kamer niet eens
pi_53395119
De huistelefoon neem ik soms ook niet op omdat het toch niet voor mij is (ze bellen me wel naar m'n mobiel) maar meestal voor mijn vader(vage figuren die over aardbeien bellen enzo ), moeder, of het zijn van die telemarketeers. Ik kan ze tig keer vertellen dat ze pas na half 6 & 7 thuis zijn. (is al 6 jaar zo) Ze moeten maar naar hun mobiel bellen. En ons mam belt iedere dag rond 5 uur vanuit haar werk om te vragen hoe het is. Altijd hetzelfde. Dus dan neem ik soms ook niet op en zeg ik daarna dat ik met de hond naar het bos was ofzo.
Let's Rummikub the night away.
pi_53395877
huistelefoon neem ik niet op, als het voor mij is bellen ze mobiel
En als ik in bed lig, en ze bellen aan doe ik ook niet open, bekenden weten de achterdeur wel te vinden..
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_53396025
Misschien is het wel iemand die met zn gecrashte auto halfdood boven een verlaten ravijn bungelt en nog nét met het laatste procentje stroom in zn gsm-accu jouw nummer kan bellen . Beetje lullig om hem dan niet op te nemen he?
  zondag 23 september 2007 @ 00:50:06 #35
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_53396036
Als er van die schooiers aan de deur staan; niet open doen, ook al zien ze me. Like i care
pi_53397863
wat een schijterds hiero
  zondag 23 september 2007 @ 02:40:18 #37
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53397909
't Is een combinatie.
De bel gaat; ik doe niet open (als ze langs willen komen, bel dan eerst!).

Gaat vervolgens de telefoon? En ken ik de persoon?
"Welkom!".
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  zondag 23 september 2007 @ 03:59:31 #38
pi_53398776
quote:
Op zondag 23 september 2007 02:37 schreef sexylexy het volgende:
wat een schijterds hiero
Neuh, gewoon lui en ongeïnteresseerd.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_53399066
Ik doe het zovaak... ik weet alweer hoe dat gaat, hele verhalen aan de deur pleur lekker op ofzo !!
Lambo of Rekt
pi_53399091
Ik heb gewoon verschillende telefoons De prepaid mobiel met nog weinig beltegoed neem ik op zodra ik wakker ben.
  zondag 23 september 2007 @ 09:13:30 #41
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_53399604
deur maak ik zelden open, mijn bezoek komt altijd aangekondigd dus dan is t toch iemand die iets komt verkopen of andere zeik, foon neem ik soms niet op als ik er ff geen zin in heb, en anonieme nummers neem ik ook niet op
pi_53399611
Ik krijg amper iemand aan de deur, maar niet opnemen doe ik idd wel als ik geen zin heb. Bereikbaar zijn betekent niet dat je verplicht bent ook op te nemen
I like my coffee black, just like my metal.
pi_53399663
jep doe ik wel eens, telefoon niet aannemen en dat meer dan de deurbel negeren.
soms is het gewoon een kwestie van NU EVEN NIET, moet kunnen.
dan heb je nog idioten die vermoeden dat je toch thuis bent en na vergeefs hebben aangebeld 2 maal dan op je raam gaan rammen, dat zijn dus steevast vreemden ( krantenjongens met een nieuwjaarswens bv) jaaaaaaaaaaa, kijk dát moet je dus echt niet doen, hè, dan raak ik heel geirriteerd en blijk ik verbaal ineens heel creatief te zijn !

ook irri... van iets andere orde , mensen die eerst op je vaste lijn gaan bellen, merken dat je in gesprek bent, en dan je gsm gaan proberen , jaaaaaaaa godverredomme sukkel, ik ben in gesprék... en nee, dat is nog nooit een emergency gebleken, maar was altijd praatje poep, hoorde ik dan later "ja, ik wilde je ff spreken gewoon" flikker op, man!!!!!!!!!

goeiemorgen allen trouwens
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53399715
quote:
Op zondag 23 september 2007 09:27 schreef milagro het volgende:
jep doe ik wel eens, telefoon niet aannemen en dat meer dan de deurbel negeren.
soms is het gewoon een kwestie van NU EVEN NIET, moet kunnen.
dan heb je nog idioten die vermoeden dat je toch thuis bent en na vergeefs hebben aangebeld 2 maal dan op je raam gaan rammen, dat zijn dus steevast vreemden ( krantenjongens met een nieuwjaarswens bv) jaaaaaaaaaaa, kijk dát moet je dus echt niet doen, hè, dan raak ik heel geirriteerd en blijk ik verbaal ineens heel creatief te zijn !

ook irri... van iets andere orde , mensen die eerst op je vaste lijn gaan bellen, merken dat je in gesprek bent, en dan je gsm gaan proberen , jaaaaaaaa godverredomme sukkel, ik ben in gesprék... en nee, dat is nog nooit een emergency gebleken, maar was altijd praatje poep, hoorde ik dan later "ja, ik wilde je ff spreken gewoon" flikker op, man!!!!!!!!!

goeiemorgen allen trouwens
!

Ook goedemorgen.
pi_53399946
Dit is iets wat je vaak ziet bij mensen met (bepaalde) psychische probemen.
pi_53399960
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:11 schreef Mardoek50 het volgende:
Je bedoelt zoals mensen die zich niet verplicht voelen op ieder moment van de dag op te nemen als ze gebeld worden, zelfs als ze met iemand anders in gesprek zijn?
pi_53399967
Mobiel neem ik altijd wel op, al heb ik hem niet altijd onder handbereik zodat ik hem niet hoor. Deur doe ik niet open als ik wet dat het een nutteloos iets is en ze niet kunnen zien dat ik thuis ben.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_53399970
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:12 schreef Listo het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals mensen die zich niet verplicht voelen op ieder moment van de dag op te nemen als ze gebeld worden, zelfs als ze met iemand anders in gesprek zijn?
hap niet zo, joh

bel me liever op, zodat ik niet op kan nemen
pi_53400008
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:12 schreef Listo het volgende:

[..]

Nee, dan niet, iedereen zal wel eens niet de telefoon (kunnen) beantwoorden of de deur open kunnen doen, maar mensen met bv een depressie of schizofrenie hebben vaak de neiging zich terug te trekken en zich te isoleren van andere mensen. Het niet beantwoorden van de telefoon en het niet open doen van de deur maakt dan deel uit van het ziektebeeld.
pi_53400021
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:13 schreef milagro het volgende:

[..]

hap niet zo, joh
...
Dat was een serieuze opmerking van me.
pi_53400037
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:17 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Nee, dan niet, iedereen zal wel eens niet de telefoon (kunnen) beantwoorden of de deur open kunnen doen, maar mensen met bv een depressie of schizofrenie hebben vaak de neiging zich terug te trekken en zich te isoleren van andere mensen. Het niet beantwoorden van de telefoon en het niet open doen van de deur maakt dan deel uit van het ziektebeeld.
Dat iemand die depressief is de telefoon niet opneemt, maakt natuurlijk niet dat iemand die de telefoon niet opneemt depressief is..
pi_53400043
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:17 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Psychopaten eten wel eens. Jij ook. Wat maakt jou dat?
pi_53400105
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat iemand die depressief is de telefoon niet opneemt, maakt natuurlijk niet dat iemand die de telefoon niet opneemt depressief is..
Dat klopt idd. Maar het is misschien wel iets om je af te vragen. Veel "symptomen" bij psychische problemen zijn doorgeslagen gewone zaken. Dat iemand de telefoon niet opneemt of de deur niet opendoet zegt op zichzelf niets, maar het kan mogelijk een onderdeel zijn van een psychische stoornis.
pi_53400122
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:20 schreef Listo het volgende:

[..]

Psychopaten eten wel eens. Jij ook. Wat maakt jou dat?
Een psychopaat?

Mooi, die logica.
pi_53400129
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:27 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Dat klopt idd. Maar het is misschien wel iets om je af te vragen. Veel "symptomen" bij psychische problemen zijn doorgeslagen gewone zaken. Dat iemand de telefoon niet opneemt of de deur niet opendoet zegt op zichzelf niets, maar het kan mogelijk een onderdeel zijn van een psychische stoornis.
Ik hoop echt dat je zelf ook inziet hoe overdreven je bezig bent
pi_53400162
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:28 schreef Listo het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat je zelf ook inziet hoe overdreven je bezig bent
Jammer dat je er zo over denkt.
  zondag 23 september 2007 @ 10:31:58 #57
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53400170
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:30 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Jammer dat je er zo over denkt.
Ja, we denken er zo over, maar we hebben geen zin om het daar over te hebben.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53400197
quote:

[..]

quote:
Op zondag 23 september 2007 10:28 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Mooi, die logica.
pi_53400205
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ja, we denken er zo over, maar we hebben geen zin om het daar over te hebben.
Prima, ik heb mijn mening gegeven en iedereen moet zelf maar zien wat hij of zij er verder van vindt.
pi_53400236
quote:

[..]

Hee ja, laten we onszelf een psychische stoornis aanpraten door ons gedrag te pathologiseren
pi_53400245
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:34 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Prima, ik heb mijn mening gegeven en iedereen moet zelf maar zien wat hij of zij er verder van vindt.
Een discussie voeren zonder interesse te hebben in de mening van anderen kan duiden op een psychische stoornis.
pi_53400258
Ik doe eigenlijk alleen open als ik mensen verwacht, anders krijg je weer allerlei gespuis wat de portiek in kruipt zoals jehova's en andere junk.
For great justice!
  zondag 23 september 2007 @ 10:44:18 #63
pi_53400320
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:11 schreef Mardoek50 het volgende:
Dit zie je vaker bij mensen met een telefoon en en voordeur.
pi_53400333
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een discussie voeren zonder interesse te hebben in de mening van anderen kan duiden op een psychische stoornis.
Wat is jou probleem, man? Het lijkt wel of je je bedreigt voelt ofzo door mijn opmerking?! Ik geef alleen aan dat dit gedrag (veel) voorkomt bij mensen met psychische stoornissen. En ik zeg niet dat iedereen die de telefoon niet opneemt of de deur niet open doet meteen psychische problemen heeft. Dat is alles.
  zondag 23 september 2007 @ 10:46:45 #65
pi_53400347
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:39 schreef Q. het volgende:
Ik doe eigenlijk alleen open als ik mensen verwacht, anders krijg je weer allerlei gespuis wat de portiek in kruipt zoals jehova's en andere junk.
Er moet een s achter junk. Of heb je soms een psychische stoornis?
pi_53400363
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:45 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Wat is jou probleem, man? Het lijkt wel of je je bedreigt voelt ofzo door mijn opmerking?! Ik geef alleen aan dat dit gedrag (veel) voorkomt bij mensen met psychische stoornissen. En ik zeg niet dat iedereen die de telefoon niet opneemt of de deur niet open doet meteen psychische problemen heeft. Dat is alles.
Oei, zo'n agressieve reactie doet me ook weer denken aan een psychische stoornis.
pi_53400380
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er moet een s achter junk. Of heb je soms een psychische stoornis?
Ik heb een 's' die niet goed werkt.
For great justice!
pi_53400382
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Oei, zo'n agressieve reactie doet me ook weer denken aan een psychische stoornis.
pi_53400388
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Sommige psychiatrische patienten hebben dat ook.
pi_53400448
quote:

[..]

Niks mis met je 's' hoor
  zondag 23 september 2007 @ 10:57:38 #71
pi_53400473
quote:

[..]

Oh gelukkig. Dan heb je alleen maar een toetsenbord-stoornis.
  zondag 23 september 2007 @ 10:58:19 #72
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53400482
quote:
Op zondag 23 september 2007 00:49 schreef Palomar het volgende:
Misschien is het wel iemand die met zn gecrashte auto halfdood boven een verlaten ravijn bungelt en nog nét met het laatste procentje stroom in zn gsm-accu jouw nummer kan bellen . Beetje lullig om hem dan niet op te nemen he?
HOAX, in Nederland heb je geen ravijnen. En anders moet ie het lokale alarmnummer maar bellen...

Ik neem ook nooit de huistelefoon op. En anonieme nummers op mijn mobiel ook niet. Ik ga wel altijd even kijken als de deurbel gaat, mijn ouders willen nog wel eens spontaan langs komen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53401149
Doe ik ook weleens, meestal bij "Anoniem" bij telefoontjes. En als ik weet dat er weer zo'n reclame-persoon aan de deur staat laat ik hem ook gewoon lekker staan.
pi_53401206
Ik kan er niet tegen als mensen dan alsog 4 keer blijven bellen,. ook al neem je niet op.. En natuurlijk geen voicemail inspreken hé..
  zondag 23 september 2007 @ 12:05:44 #75
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53401575
IK heb ook een hekel aan als ze aan de voordeul bellen
Wilt u een bijdrage aan meedoen.
Terwijl ik notabene acceptgiro thuis krijgt voor hartstichting en dergelijk andere dingen
pi_53401645
Als ik mn telefoon hoor, neem ik de meeste mensen wel altijd op. Maar vaak heb ik de telefoon nog op stil staan of ergens in een tas liggen. Dus dan heb ik voicemail en bel ik terug.

De deur doe ik niet zomaar open. Ik woon in een onprettige buurt en dan ook nog alleen. Mijn vrienden en familie weten dat ze eerst even moeten bellen als ze langs willen komen en vervolgens roepen ze dan hun naam door de intercom. Van postpakketjes weet ik altijd dat ze komen. En verder doe ik de deur niet open. Dat vind ik veiliger. Soms staan er om 4 uur 's nachts lui hier aan de deur te bonken die ik niet ken, ik zou wel gek zijn om die er in te laten.
  zondag 23 september 2007 @ 12:13:15 #77
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53401753
Enquette aan de telefoon doe ik niet mee Zeg ik beleefd geen belangstelling
pi_53401780
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
Ook als mensen je zien zitten of als je bezig bent in de keuken, met koffie zetten bijvoorbeeld, lekker niet open doen .
Ik zie het al helemaal voor me gewoon ook voor het raam gaan staan met je kop koffie in je hand, rustig eraan sippend staren naar degene voor je deur
pi_53402445
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:14 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me gewoon ook voor het raam gaan staan met je kop koffie in je hand, rustig eraan sippend staren naar degene voor je deur
het is jammer dat ik dat , vraag me niet waarom, niet durf, want het is toch eigenlijk raar, dat je blijkbaar niet zelf mag bepalen of je wil open doen of niet, althans niet zonder verwijten te krijgen of gedram van "waarom nam je niet op, waarom deed je niet open? waar was je dan, wat deed je dan, wat is er dan?"

ga weg, flikker op, laat me met rust, stelletje stalkers
ik zit gewoon een film te kijken, had me helemaal happy geinstalleerd met drinken en wat lekkers te eten, ik klik de afstandsbediening aan, leun achterover en dan gaat die hoerige deurbel of die pooierige telefoon! godverdegover in de fucking eerste tien seconden iets waar je je helemaal op verheugd had al mis zien gaan omdat iemand "effe wil bijklessen, gezellig" , rot op!
pi_53405447
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb mijn telefoon weggedaan en het gat waar ooit een deur zat dichtgemetselt.
Same here, komt alleen maar gedonder van.
  zondag 23 september 2007 @ 18:11:18 #81
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53411283
Deur altijd Mobiel neem ik ook altijd op thuis telefoon 9 van de 10 keer niet
pi_53411349
Ik woon in een flat zonder lift met intercom bij de ingang van het portiek.
Dus als de bel bij de voordeur gaat en niet de intercom doe ik niet open.
Want dan is het toch een colporteur/collectant/Jehova's Getuige of mijn debiele bovenbuurman die geld wil lenen.

Als iemand mij belt zonder nummerherkenning mag ie fijn de voicemail volkletsen.
  zondag 23 september 2007 @ 22:00:27 #83
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_53417061
Overigens doe ik de deur in m'n studentenhuisje in Breda nooit open als we niemand verwachten, al dat halfgare volk dat van de kebabzaak ernaast heeft gehoord dat er zogenaamd een kamer vrij is .

Of mensen die denken dat het een hoerenkot is, al 3 keer gebeurt nu . (Can i get boys here too?, wtf ).
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_53419171
Eigelijk heb ik mijzelf er vandaag op betrapt. Lag lekker in de zon vandaag toen mijn telefoon ging. Belde er net een maat die waar ik geen behoefde had om die te spreken..
pi_53422932
Mobiel neem ik altijd op, maar ik heb hem vaak uit staan. In het kader van: als het belangrijk is bellen ze toch wel terug.

Met de huistelefoon neem ik zelden op, want het is meestal toch niet voor mij (nummer herkenning).

En aan de deur wordt niet gekocht en voor jehova getuigen probeer ik ook niet thuis te zijn.
Bovendien heb ik de neiging om de deur dicht te laten voor mijn a.s. zwager.
Gelukkig hebben we niet zo vaak onverwacht bezoek.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 24 september 2007 @ 02:35:55 #86
165237 Leef
Sunny side up!
pi_53423304
heel typisch depressief kenmerk.

zie ook: Anti Depressie Maatregelen

succes ermee.
  maandag 24 september 2007 @ 02:40:03 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53423319
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef keeskachel het volgende:
Doen jullie dit ook wel eens?

Ik doe dit de laatste tijd echt vaak, als er aangebeld wordt, doe ik heel stil en doe niet open, gewoon geen zin denk ik. En hetzelfde met de telefoon, die neem ik helemaal niet op.

Ben ik nu zo raar of zijn er meerdere mensen die dit doen?
Ik vind je niet raar, ik vind je slim.
Telefoons zijn achterlijke asociale geldverslindende dingen, je kunt beter naar mensen toegaan, dat is gezonder en beter voor de samenleving, aangezien je mensen dan onder ogen komt en niet van een afstandje zoals het woord "afstandelijk" gaat aanspreken.
En 9 op de 10 keer dat er aangebeld word is het iemand die zogenaamd een enquete houd of van een nieuwe energieservice die doet alsof het allemaal van de bestaande leverancier is en gratis maar je moet wel even je handtekening zetten etc etc.

Tijdverspilling dus.

Luister maar niet naar de kortzichtige randjostis in dit topic met hun opmerkingen als "contactgestoorde" dat zijn hunzelf als ze mensen zonodig constant moeten opbellen smsen in plaats van ontmoeten en bij elke deurbel als een dwangneuroot naar de deur lopen.

Groetjes BG
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 24 september 2007 @ 09:25:28 #88
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_53424820
Ik woon op een bis-huis (studentenhuis), dat is dus twee trappen naar beneden naar de voordeur en we hebben niet zo'n klein gaatje waar je door heen kan kijken. Dus als ik alleen thuis ben, doe ik sowieso nooit open. Als het voor mij is, roepen ze maar even omhoog of geven ze een belletje.

Telefoon neem ik meestal wel op, alleen als je net iets spannends zit te kijken ofzo op tv, is het meestal 'bel zo wel terug'.
  maandag 24 september 2007 @ 09:27:57 #89
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53424856
Ik neem mijn telefoon bijna nooit op in gezelschap. In combinatie met mijn werk in archieven maakt me dat schijnbaar belachelijk onbereikbaar.
  maandag 24 september 2007 @ 09:33:36 #90
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53424950
Mobiel neem ik eig altijd wel op... vind het ook zo irritant om te wachten totdat hij stopt met overgaan.. Of wegdrukken, maar dan kan ik me ook wel beetje schuldig voelen als het puur een kwestie is van geen zin.
De deur, doe ik niet altijd open. Bekenden weten ze dat als ze voor mij komen dat ze op mijn raam moeten kloppen want ik hoor de bel namelijk niet op mijn kamer. Dan houdt het al snel op
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 24 september 2007 @ 09:37:46 #91
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53425006
Over het algemeen neem ik wel op
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 24 september 2007 @ 09:38:49 #92
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53425023
Ik háát mensen die in mijn gezelschap bellen. Doorgaans pak ik ook gewoon mijn spullen en ga ik weg als er iemand zit te bellen. Ik heb iemand ook wel eens de deur gewezen.
pi_53425822
Toen ik nog alleen woonde in een flat, heb ik wel zo'n kijkgaatje in de deur gemonteerd (met toestemming van de woningbouw); om zomaar altijd de deur open te doen...
Nu woon ik een gewone eensgezinswoning en kan ik zien wie er staat. Ik doe in principe altijd open. In de flat deed ik dat 's avonds niet als ik de persoon niet kende.
pi_53426781
Mja, zelf doe ik altijd de deur open, kijk wel eerst uit het raam wie het is

De telefoon neem ik ook altijd op

Behalve als ik sta te douchen of op de WC zit xD
Let Elume Light Your Path
pi_53427314
Ik kan helaas niet altijd zien wie aan de deur staat, dus de hoorn van de intercom neem ik altijd wel op.
Of ik open maak ik een 2e
Mijn telefoon neem ik ook altijd op, zeker nu ik een ander nummer heb en Twinducklin niet zomaar iemand mij kan bellen.
En als ik iemand niet wil spreken duw ik af..
pi_53438321
Ja daar ben ik heel goed in. Vooral met de telefoon.
pi_53438849
Aan de telefoon weleens Maar als er iemand aanbelt niet Laatst was er iemand aan de deur waar ik echt geen zin in had, niet opengedaan Raampje open, dat ie niet zomaar langs moest komen
pi_53459147
Als er aangebeld wordt, kijk ik altijd even uit het raam wie er voor de deur staat. Er is een centrale bel voor alle kamers, maar als er iemand staat die me niet bepaald sympathiek overkomt, doe ik niet open. En als wraak, omdat ik zelf eens de hele middag in een café heb moeten zitten toen ik mijn sleutel had vergeten en m'n huisgenoten niet open wilden doen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53461798
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:16 schreef swollywood het volgende:
Ik woon in een flat zonder lift met intercom bij de ingang van het portiek.
Dus als de bel bij de voordeur gaat en niet de intercom doe ik niet open.
Want dan is het toch een colporteur/collectant/Jehova's Getuige of mijn debiele bovenbuurman die geld wil lenen.

Als iemand mij belt zonder nummerherkenning mag ie fijn de voicemail volkletsen.
Same here, als mensen niet de intercom hebben gebruikt dan doe ik niet open. Als ik niet iemand verwacht neem ik de intercom ook niet eens aan. Vrienden bellen altijd eerst op zodat ik weet wie er aanbelt.

tja ik woon in Eindhoven, geef mij eens ongelijk !!
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:10:21 #100
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_53465337
Ik ben ook geneigd mensen met anoniem nummer niet aan te nemen. Wil wel graag eerst weten wie ik spreek.
pi_53465482
Ik woon in een appartement, beneden is de gemeenschappelijke ingang. Maar de 1 of andere debiel laat dus steeds alle collecte-personen binnen. Staan ze ineens recht voor je deur in een fucking appartementencomplex.
deal with it
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:41:45 #102
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_53469367
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
pi_53489336
Ik open nooit zelf de deur, ik schreeuw altijd uit m'n raam, WIE IS DAAR??! En afhankelijk van wie het is zeg ik loop maar om, of sry geen intresse...
pi_53491859
Muahhaha daar zag ik toch mooi de kinderpostzegelverkoopertjes aankomen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_53495850
Godver, vandaag toch weer zo stom geweest open te doen voor m'n debiele buurvrouw. Dat mens heeft het 'aan haar hart' (en aan haar hersenen ) en kwam een partijtje staan schreeuwen dat ze d'r flat wordt uitgezet (ik ook, het zijn sloopflats). Kostte me zo weer 10 minuten van mijn kostbare tijd.
Gister had ik ook al niet open gedaan omdat ik wist dat zij het was, volgende keer doe ik hetzelfde.
pi_53514968
Ik ben dol op ringtones. Want iedereen die ik leuk vind geef ik een speciale ringtone zodat ik meteen weet of er een leuk iemand belt of iemand buiten die categorie.
Voor leuke mensen neem ik altijd op....als tenminste mijn handen vrij zijn en de omgeving herrievrij. Buiten die categorie neem ik alleen op als ik geen tegenzin tegen bellen heb.

We hebben geen verplichtingen bereikbaar te zijn.
Mensen die eisen at een ander voor ze klaar staat zijn de aandacht ook helemaal niet eens waard.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:48:10 #107
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_53518137
mijn mobiel neem ik in principe altijd wel op, of ik moet echt bezig zijn
als ik geen zin heb om te bellen druk ik het weg, bel later wel weer terug, of niet
thuisnummer heb ik niet dus dat is simpel, word eigenlijk ook nooit gebeld door mensen die ik niet ken, gewoon een kwestie van je nummer niet aan iedereen geven

als ik iemand verwacht doe ik de deur gewoon open als er aangebeld word. zo niet dan kijk ik eerst ff uit het raam, voordat ik ineens een jehova oid in mn trappenhuis heb staan [woon op 4 hoog met een gemeenschappelijke trap]
an urge to help mankind overcomes me
pi_53518297
Dus dan komt er iemand helemaal naar jouw huis toe. Staat hij voor je deur. Belt hij aan. En vervolgens doe je niet open?

Tard.
pi_53518457
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:14 schreef Listo het volgende:
Godver, vandaag toch weer zo stom geweest open te doen voor m'n debiele buurvrouw. Dat mens heeft het 'aan haar hart' (en aan haar hersenen ) en kwam een partijtje staan schreeuwen dat ze d'r flat wordt uitgezet (ik ook, het zijn sloopflats). Kostte me zo weer 10 minuten van mijn kostbare tijd.
Gister had ik ook al niet open gedaan omdat ik wist dat zij het was, volgende keer doe ik hetzelfde.
Toch niet, ik deed weer open
Wel meteen afgewimpeld, maar dat is alsnog alleen maar nodig geweest omdat ik te slap was om gewoon de bel te negeren
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:05:19 #110
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53536224
ik heb alleen een mobiele telefoon. En die laat ik meestal in mijn jaszak zitten dus hoor ik nooit. Deur doe ik altijd wel open. (behalve als ik lig te sexen met mijn vriendin natuurlijk dan kan de hele wereld ff doodvallen)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53536394
ik woon thuis met me ouders en zusje, als ik de telefoon niet opneem of deur niet opendoe doet iemand anders dat wel...

en maar weinig mensen hebben me mobiele nummer + ik heb zelf geen beltegoed...of de accu is leeg
dus als er iemand belt is het sowiezo belangrijk
pi_53537780
quote:

Godklere
Jouw buurjongen moet voor jouw oordelen wat mooie meisjes zijn en wat niet?
pi_53559047
Nou de laatste tijd heb ik er geen moeite meer mee.

Vooral in het weekend als mensen denken dat ze om half 10 moeten bellen terwijl ik nog lig/lag te slapen dan neem ik dus niet op. En soms als ik aan het nummer zie wie het is en ik heb er geen zin in neem ik ook niet op

Met de deur open doen heb ik dat niet echt. Behalve als ik weet dat het de buurjongen is. Dan doe ik bijna nooit open. Hij weet dat als er een bal in de tuin ligt hij gewoon achterom kan lopen. En daarnaast is hij gewoon echt heel erg irritant. Al kan hij er ook niet alles aan doen.
pi_53559250
Ik kan de mensen die voor mijn deur staan zien, zij mij niet. Dus als het jehovas of mensen die lompe foldertjes bezorgen en rond kerst daar nog een beloning voor willen hebben ook, dan doe ik niet open. Telefoon neem ik altijd op, alleen als iemand met een anoniem nummer belt neem ik op met : Goede dag, met wie spreek ik?
pi_53562100
Bij mij staat de bel uit,en önbekend* neem ik vaak niet op omdat het meestal verkopers zijn.
pi_53570204
Mijn kamer is op zolder, dus als er niemand thuis is en ik niemand verwacht ga ik niet helemaal naar beneden om de deur open te doen, of de telefoon op te nemen.
Ze komen wel terug/bellen wel weer als het belangrijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')