Muah en nee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef KhaZ het volgende:
Ben je een nerd en contactgestoord?
Als je aan het rukken bent dus....quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Ik neem altijd alles op en doe altijd netjes de deur open. Tenzij ik bezig ben met dingen waarbij ik op dat moment niet gestoord kan worden of wanneer het asociaal is om te bellen.
WTF.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer () en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.
Godklere
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:57 schreef Apotheose het volgende:
als ik geen zin heb om een bepaald persoon te spreken en die belt toevallig , neem ik niet op nee. Verders doe ik wel altijd de deur open maar ook dat schiet er wel es in. Heeft niks met contactgestoord te maken , maar meer ff met "nu ff niet" .
Ben jij een kloon of een grote foen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Wel heb ik een keer een heel mooi meisje buiten laten staan, echt een mooie. Mijn buurjongen had het gezien vanaf zijn kamer () en vertelde het snel tegen me op msn, maar voordat ik dat las was ze al pleite.
Godklere
Dat heb ik dus ook. En dan niet 1 keer, maar de hele dag door. Al een paar keer als tip gegeven dat ze de telefoon maar mee moeten nemen als ze door het huis lopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:09 schreef Synthesist het volgende:
Als de huistelefoon over gaat neem ik niet op, zelfs al sta ik 2 meter verder doe ik het niet.
Mijn ouders ergeren zich hier kapot aan, maar waarom zou ik een telefoon opnemen als ik toch al weet dat het niet voor mij is. Ik heb geen zin om notitiebriefjes voor anderen te schrijven of keer op keer te moeten horen of "die" en "die" thuis zijn, en dan hebben we het nog niet over de telemarketeers gehad
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:07 schreef keeskachel het volgende:
Godklere
Neuh, gewoon lui en ongeïnteresseerd.quote:Op zondag 23 september 2007 02:37 schreef sexylexy het volgende:
wat een schijterds hiero
quote:Op zondag 23 september 2007 09:27 schreef milagro het volgende:
jep doe ik wel eens, telefoon niet aannemen en dat meer dan de deurbel negeren.
soms is het gewoon een kwestie van NU EVEN NIET, moet kunnen.
dan heb je nog idioten die vermoeden dat je toch thuis bent en na vergeefs hebben aangebeld 2 maal dan op je raam gaan rammen, dat zijn dus steevast vreemden ( krantenjongens met een nieuwjaarswens bv) jaaaaaaaaaaa, kijk dát moet je dus echt niet doen, hè, dan raak ik heel geirriteerd en blijk ik verbaal ineens heel creatief te zijn!
ook irri... van iets andere orde , mensen die eerst op je vaste lijn gaan bellen, merken dat je in gesprek bent, en dan je gsm gaan proberen , jaaaaaaaa godverredomme sukkel, ik ben in gesprék... en nee, dat is nog nooit een emergency gebleken, maar was altijd praatje poep, hoorde ik dan later "ja, ik wilde je ff spreken gewoon" flikker op, man!!!!!!!!!
goeiemorgen allen trouwens
Je bedoelt zoals mensen die zich niet verplicht voelen op ieder moment van de dag op te nemen als ze gebeld worden, zelfs als ze met iemand anders in gesprek zijn?quote:Op zondag 23 september 2007 10:11 schreef Mardoek50 het volgende:
Dit is iets wat je vaak ziet bij mensen met (bepaalde) psychische probemen.
hap niet zo, johquote:Op zondag 23 september 2007 10:12 schreef Listo het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals mensen die zich niet verplicht voelen op ieder moment van de dag op te nemen als ze gebeld worden, zelfs als ze met iemand anders in gesprek zijn?
Nee, dan niet, iedereen zal wel eens niet de telefoon (kunnen) beantwoorden of de deur open kunnen doen, maar mensen met bv een depressie of schizofrenie hebben vaak de neiging zich terug te trekken en zich te isoleren van andere mensen. Het niet beantwoorden van de telefoon en het niet open doen van de deur maakt dan deel uit van het ziektebeeld.quote:Op zondag 23 september 2007 10:12 schreef Listo het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals mensen die zich niet verplicht voelen op ieder moment van de dag op te nemen als ze gebeld worden, zelfs als ze met iemand anders in gesprek zijn?
Dat iemand die depressief is de telefoon niet opneemt, maakt natuurlijk niet dat iemand die de telefoon niet opneemt depressief is..quote:Op zondag 23 september 2007 10:17 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Nee, dan niet, iedereen zal wel eens niet de telefoon (kunnen) beantwoorden of de deur open kunnen doen, maar mensen met bv een depressie of schizofrenie hebben vaak de neiging zich terug te trekken en zich te isoleren van andere mensen. Het niet beantwoorden van de telefoon en het niet open doen van de deur maakt dan deel uit van het ziektebeeld.
Psychopaten eten wel eens. Jij ook. Wat maakt jou dat?quote:Op zondag 23 september 2007 10:17 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Nee, dan niet, iedereen zal wel eens niet de telefoon (kunnen) beantwoorden of de deur open kunnen doen, maar mensen met bv een depressie of schizofrenie hebben vaak de neiging zich terug te trekken en zich te isoleren van andere mensen. Het niet beantwoorden van de telefoon en het niet open doen van de deur maakt dan deel uit van het ziektebeeld.
Dat klopt idd. Maar het is misschien wel iets om je af te vragen. Veel "symptomen" bij psychische problemen zijn doorgeslagen gewone zaken. Dat iemand de telefoon niet opneemt of de deur niet opendoet zegt op zichzelf niets, maar het kan mogelijk een onderdeel zijn van een psychische stoornis.quote:Op zondag 23 september 2007 10:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat iemand die depressief is de telefoon niet opneemt, maakt natuurlijk niet dat iemand die de telefoon niet opneemt depressief is..
Een psychopaat?quote:Op zondag 23 september 2007 10:20 schreef Listo het volgende:
[..]
Psychopaten eten wel eens. Jij ook. Wat maakt jou dat?
Ik hoop echt dat je zelf ook inziet hoe overdreven je bezig bentquote:Op zondag 23 september 2007 10:27 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat klopt idd. Maar het is misschien wel iets om je af te vragen. Veel "symptomen" bij psychische problemen zijn doorgeslagen gewone zaken. Dat iemand de telefoon niet opneemt of de deur niet opendoet zegt op zichzelf niets, maar het kan mogelijk een onderdeel zijn van een psychische stoornis.
Jammer dat je er zo over denkt.quote:Op zondag 23 september 2007 10:28 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je zelf ook inziet hoe overdreven je bezig bent
Ja, we denken er zo over, maar we hebben geen zin om het daar over te hebben.quote:Op zondag 23 september 2007 10:30 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo over denkt.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 10:27 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat klopt idd. Maar het is misschien wel iets om je af te vragen. Veel "symptomen" bij psychische problemen zijn doorgeslagen gewone zaken. Dat iemand de telefoon niet opneemt of de deur niet opendoet zegt op zichzelf niets, maar het kan mogelijk een onderdeel zijn van een psychische stoornis.
quote:
Prima, ik heb mijn mening gegeven en iedereen moet zelf maar zien wat hij of zij er verder van vindt.quote:Op zondag 23 september 2007 10:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, we denken er zo over, maar we hebben geen zin om het daar over te hebben.
Hee ja, laten we onszelf een psychische stoornis aanpraten door ons gedrag te pathologiserenquote:Op zondag 23 september 2007 10:27 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Een discussie voeren zonder interesse te hebben in de mening van anderen kan duiden op een psychische stoornis.quote:Op zondag 23 september 2007 10:34 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Prima, ik heb mijn mening gegeven en iedereen moet zelf maar zien wat hij of zij er verder van vindt.
Dit zie je vaker bij mensen met een telefoon en en voordeur.quote:Op zondag 23 september 2007 10:11 schreef Mardoek50 het volgende:
Dit is iets wat je vaak ziet bij mensen met (bepaalde) psychische probemen.
Wat is jou probleem, man? Het lijkt wel of je je bedreigt voelt ofzo door mijn opmerking?! Ik geef alleen aan dat dit gedrag (veel) voorkomt bij mensen met psychische stoornissen. En ik zeg niet dat iedereen die de telefoon niet opneemt of de deur niet open doet meteen psychische problemen heeft. Dat is alles.quote:Op zondag 23 september 2007 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een discussie voeren zonder interesse te hebben in de mening van anderen kan duiden op een psychische stoornis.
Er moet een s achter junk. Of heb je soms een psychische stoornis?quote:Op zondag 23 september 2007 10:39 schreef Q. het volgende:
Ik doe eigenlijk alleen open als ik mensen verwacht, anders krijg je weer allerlei gespuis wat de portiek in kruipt zoals jehova's en andere junk.
Oei, zo'n agressieve reactie doet me ook weer denken aan een psychische stoornis.quote:Op zondag 23 september 2007 10:45 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Wat is jou probleem, man? Het lijkt wel of je je bedreigt voelt ofzo door mijn opmerking?! Ik geef alleen aan dat dit gedrag (veel) voorkomt bij mensen met psychische stoornissen. En ik zeg niet dat iedereen die de telefoon niet opneemt of de deur niet open doet meteen psychische problemen heeft. Dat is alles.
Ik heb een 's' die niet goed werkt.quote:Op zondag 23 september 2007 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er moet een s achter junk. Of heb je soms een psychische stoornis?
quote:Op zondag 23 september 2007 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oei, zo'n agressieve reactie doet me ook weer denken aan een psychische stoornis.![]()
Oh gelukkig. Dan heb je alleen maar een toetsenbord-stoornis.quote:
HOAX, in Nederland heb je geen ravijnen. En anders moet ie het lokale alarmnummer maar bellen...quote:Op zondag 23 september 2007 00:49 schreef Palomar het volgende:
Misschien is het wel iemand die met zn gecrashte auto halfdood boven een verlaten ravijn bungelt en nog nét met het laatste procentje stroom in zn gsm-accu jouw nummer kan bellen. Beetje lullig om hem dan niet op te nemen he?
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
Ook als mensen je zien zitten of als je bezig bent in de keuken, met koffie zetten bijvoorbeeld, lekker niet open doen.
het is jammer dat ik dat , vraag me niet waarom, niet durf, want het is toch eigenlijk raar, dat je blijkbaar niet zelf mag bepalen of je wil open doen of niet, althans niet zonder verwijten te krijgen of gedram van "waarom nam je niet op, waarom deed je niet open? waar was je dan, wat deed je dan, wat is er dan?"quote:Op zondag 23 september 2007 12:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor megewoon ook voor het raam gaan staan met je kop koffie in je hand, rustig eraan sippend staren naar degene voor je deur
Same here, komt alleen maar gedonder van.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb mijn telefoon weggedaan en het gat waar ooit een deur zat dichtgemetselt.
Ik vind je niet raar, ik vind je slim.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef keeskachel het volgende:
Doen jullie dit ook wel eens?
Ik doe dit de laatste tijd echt vaak, als er aangebeld wordt, doe ik heel stil en doe niet open, gewoon geen zin denk ik. En hetzelfde met de telefoon, die neem ik helemaal niet op.
Ben ik nu zo raar of zijn er meerdere mensen die dit doen?
Same here, als mensen niet de intercom hebben gebruikt dan doe ik niet open. Als ik niet iemand verwacht neem ik de intercom ook niet eens aan. Vrienden bellen altijd eerst op zodat ik weet wie er aanbelt.quote:Op zondag 23 september 2007 18:16 schreef swollywood het volgende:
Ik woon in een flat zonder lift met intercom bij de ingang van het portiek.
Dus als de bel bij de voordeur gaat en niet de intercom doe ik niet open.![]()
Want dan is het toch een colporteur/collectant/Jehova's Getuige of mijn debiele bovenbuurman die geld wil lenen.
Als iemand mij belt zonder nummerherkenning mag ie fijn de voicemail volkletsen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |