quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik duim voor je Hara, dat het snel beter zal gaan met Max
Ben blij dat je er een topic over hebt geopend, heel goed van je!
Mag ik vragen hoe oud Max is?
Max is 8. Onze vorige Golden was veel groter en die werd 15 dus Max moet zeker nog 8 jaar meequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef senesta het volgende:
Wat een mooie foto Hara.
Ik schrok best van je berichtje van de week in het actietopic, en ik kan me zo goed de machteloosheid voorstellen die je gevoeld moet hebben.
Nou vertelde je van de week dat hij alweer wat dronk en at, dat lijkt me wel een teken dat hij zich in ieder geval wat beter voelt.
Heb je overgens wel eens andere dingen opgemerkt?
Plaste hij meer of juist minder, dat soort dingen..
En hoe oud is Max eigenlijk, hij staat me altijd voor als een jonge enthousiaste hond maar ik weet eigenlijk niet eens echt hoe oud hij is.
Ja precies, nog zoveel energie en lekker rondrennen, spelen met andere honden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:46 schreef senesta het volgende:
En 8 is ook nog helemaal niet oud, elco is ook 8.
En die is net een beetje pup af![]()
En snel aan de diaree heeft hij ook dus daar zou ik ook niet snel wat achter gezocht hebben![]()
Kan hij niet iets verkeerds gegeten hebben?
Chocolade gepikt hebben of zoiets?
Ik jank ook al sinds gisteren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:53 schreef keeskachel het volgende:
Alleen om dit neem ik geen hond. Lijkt me te erg als je zoveel van hem houdt.
Niks "quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik jank ook al sinds gisteren.. Sowieso elke keer als ik hem zag.
Als Max sterft heb je aan mij helemaal niets meer.
Dat klinkt niet zo goed, Haraquote:Op maandag 24 september 2007 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vader vertelde me net dat het met één nier iets beter ging en bij de ander geen verschil. We hoeven niet te juichen want slecht gaat het dus nog steeds, te klein verschil. We hebben er een hard hoofd in dat hij nog 8 jaar blijft en we zijn er nu vrijwel zeker van dat hij dit dus altijd al gehad heeft ipv een gevoelig darmstelsel.
Hij heeft nu Royal Canin, wat meneer natuurlijk weigert te eten, en nu maar kijken hoe dat aanslaat. Volgens mij hebben we verder geen opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |