quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als je baas eens vraagt wat voor werk je hiervoor deed, heel negatief doen en zeggen dat je daar ontslagen bent omdat je de vrouw van de baas had genaaid. En dan effe die reactie peilen
Tip: plaats dit verhaal niet op internet, en zeker niet op een openbaar en welbekend forum!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:11 schreef Piaf het volgende:
Help *hier* in dit topique dus mee met hopen dat dit nooit openbaar zal worden.
Hier is hij toch anoniemquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tip: plaats dit verhaal niet op internet, en zeker niet op een openbaar en welbekend forum!![]()
Jij deed wat je baas 10 jaar geleden al had willen doen, en dan ben je verbaasd dat hij het prima met je kan vinden?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef Roellio het volgende:
Ik gooide 2 weken voordat m'n vaste contract inging op een personeelsborrel en blad met 10 bier over de baas z'n vrouw.
Werk er overigens nog steeds en kan het prima met m'n baas vinden.
WQTA EEN KUT VERGELIJKINGquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef Roellio het volgende:
Ik gooide 2 weken voordat m'n vaste contract inging op een personeelsborrel en blad met 10 bier over de baas z'n vrouw.
Werk er overigens nog steeds en kan het prima met m'n baas vinden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft een reden. Ga je inlezen![]()
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
met een kloon in je eigen topic postenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:29 schreef LePiaf het volgende:
Goed topic!!![]()
Gewoon zeggen dat dat wijf je heeft verkracht toen je lavenloos op de stoep lag...![]()
Ik kan je verzekeren dat ik wel een kloon ben, maar niet van TS...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef MASD het volgende:
[..]
met een kloon in je eigen topic posten!
Wat een amateurs weer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[/spoiler]
Heeft een reden. Ga je inlezen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:30 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Vraagje TS hadden die vrienden van jou je ook aan die chick voorgesteld?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Verzin je eigen ding, dit is iets tussen BIo en mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tevens,
0 topics op naam. 14.gif
ik dacht dat dit een lemming wasquote:
"haha, homoquote:Op zondag 23 september 2007 02:05 schreef BonJovi het volgende:
wat klaag je homo
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als je baas eens vraagt wat voor werk je hiervoor deed, heel negatief doen en zeggen dat je daar ontslagen bent omdat je de vrouw van de baas had genaaid. En dan effe die reactie peilen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |