Plus dat het het einde van de maand is, ofwel er is weer geld.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef parselmouth het volgende:
Da's altijd zo op zondag!
quote:Rotterdam CS dicht na bommelding
ROTTERDAM - Het Centraal Station in Rotterdam is dinsdag om 14.00 uur weer vrijgegeven. Het station en de nabije omtrek was een uur eerder ontruimd wegens een volgens de politie "verwarde vrouw".
Zij zou een bom bij zich hebben, maar het bleek loos alarm. De vrouw is aangehouden.
Zowel het treinverkeer van en naar Rotterdam als het overige verkeer in de buurt komt weer op gang. Ook de winkels in de buurt zijn weer toegankelijk.
Grappig, je kan zelfs Delft en Den Haag zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://www.huibnederhof.n(...)de_esch/Template.htm
panaroma van 561 miljoen pixels
Wilde er net vandaag boodschappen gaan doen... iemand een idee waarom die dicht gaatquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ah Bentickplein heeft vandaag alle verse producten met 35% korting. Ze sluiten 2 weken. Er is nog vrij veel over op dit moment...
Dan zal het bij de AH op Statenweg wel een stukje drukker worden. Of het wordt vechten om bij Bas vd Heijden binnen te komenquote:Bentinckplein 40, Rotterdam
Winkelgrootte 4
Deze week
zondag 4-11-2007 gesloten
maandag 5-11-2007 gesloten
dinsdag 6-11-2007 gesloten
woensdag 7-11-2007 gesloten
donderdag 8-11-2007 gesloten
vrijdag 9-11-2007 gesloten
zaterdag 10-11-2007 gesloten
quote:Op zondag 4 november 2007 08:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wilde er net vandaag boodschappen gaan doen... iemand een idee waarom die dicht gaat
(en of ze eindelijk de meest waardeloze AH personeel daar gaan vervangen?)
[..]er liggen al 3 weken kaartjes omdat ze gaan verbouwen. Posters in de winkel enzo... Ze zijn 2 weken dicht. Redelijk goed alternatief: c1000 eudokiaplein. Maar niet op zondag, want dan hebben ze er niks vers.
Kom je wel eens bij die turk? Die zit schuin tegenover de kijkshop en tegenover de bakker, naast de bloemist. Ik durf daar niet zo erg naar binnen, ben bang om een modderfiguur te slaan omdat ik zo'n blanda benquote:Op maandag 5 november 2007 14:11 schreef Fugie het volgende:
ik doe mijn meeste boodschappen bij de c1000, woon erboven dus dat is wel zo praktisch
mneej kom er eigelijk niet, maar moet er nog wel heen voor goed schaapievlees enzo.quote:Op maandag 5 november 2007 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kom je wel eens bij die turk? Die zit schuin tegenover de kijkshop en tegenover de bakker, naast de bloemist. Ik durf daar niet zo erg naar binnen, ben bang om een modderfiguur te slaan omdat ik zo'n blanda ben
Gewoon doen joh, die winkeliers zijn doorgaans heel wat behulpzamer en vriendelijker dan het gemiddelde NL winkelpersoneel.quote:Op maandag 5 november 2007 20:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kom je wel eens bij die turk? Die zit schuin tegenover de kijkshop en tegenover de bakker, naast de bloemist. Ik durf daar niet zo erg naar binnen, ben bang om een modderfiguur te slaan omdat ik zo'n blanda ben
Dat zal het wel in combi met regen geweest zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had laatst het idee dat ook trams last hebben van blaadjes op de rails.
http://news.sky.com/skynews/article/0,,30100-1292155,00.htmlquote:"The highest surges will hit Rotterdam tomorrow morning."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |