quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Meer info over het doorkijktoilet: http://www.snopes.com/photos/arts/toilet.asp#photo
Ah. Dat is wel kut.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook het soort boodschappen dat je niet bij de super kunt krijgen.
Dat is constant zo. Als het ene af is, gaat het andere open. Mijn wijk gaat ook op de schop, om riolering te vervangen en daarna pompen ze er een project achteraan om de boel op te knappen qua ontwerp van straatmeubilair, verlichting enzo. Maar dat wordt dus wel anderhalf tot twee jaar in opgebroken straten leven. Zeker voor de mensen die om mij(n gebouw) heen wonen is dat leuk: is die Hofdame eindelijk klaar, gaan ze weer de boel opengooien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ergens in 2012 moet alles er dan wel heel tof uit zien, moet je maar in gedachten houden als je weer tot je knieën in de modder staat..
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:12 schreef Isegrim het volgende:
Jahoor, hij wordt gebruikt.Ik wil 't wel een keertje proberen. Mijn vriend kwam meteen met het idee om in dat ding te gaan staan fappen.
R'dam is groot, waar ongeveerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:57 schreef Fugie het volgende:
sinds een week ook woonachtig in rotterdam
oude noorden, voorburgstraat, is boven de eudokiapassage.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
R'dam is groot, waar ongeveer?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:34 schreef wappiej het volgende:
je ziet die vader met die strippenkaart echt denken van.. "There must be some kind of way out of here..."
Mijn schoonouders zijn ook geweest met ons zoontje... Hebben 2 uur staan te blauwbekken van de kou want K3 was "not so fashionably late" en toen kwam K3 voorbijracen.... Soort van danceparade maar dan met 1 wagen....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:01 schreef parselmouth het volgende:
[..]Da's gene strippenkaart, maar een telefoon! Valt me op dat niemand echt vrolijk kijkt daar.
Hahaha, echt hulde... ik denk dat ik van het weekend even gaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik mijn poep even ga ophouden tot ik er toevallig langskom.
Misschien alleen overdag open? Omdat er 's nachts weinig te zien valt? Of omdat er geen verlichting in zit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:36 schreef junkiexp het volgende:
Vorige keer dat ik er langsliep was dat ding dicht ?
Was op donderdagavond rond een uur 12.
Plus dat het het einde van de maand is, ofwel er is weer geld.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef parselmouth het volgende:
Da's altijd zo op zondag!
quote:Rotterdam CS dicht na bommelding
ROTTERDAM - Het Centraal Station in Rotterdam is dinsdag om 14.00 uur weer vrijgegeven. Het station en de nabije omtrek was een uur eerder ontruimd wegens een volgens de politie "verwarde vrouw".
Zij zou een bom bij zich hebben, maar het bleek loos alarm. De vrouw is aangehouden.
Zowel het treinverkeer van en naar Rotterdam als het overige verkeer in de buurt komt weer op gang. Ook de winkels in de buurt zijn weer toegankelijk.
Grappig, je kan zelfs Delft en Den Haag zien.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://www.huibnederhof.n(...)de_esch/Template.htm
panaroma van 561 miljoen pixels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |