quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, het gevoel roept het bij mij wel op, maar itt tot Natasja zou ik het gevoel niet omzetten in een tetter in iemands gezicht.![]()
Jij gaat echt voor 10 nieuwe KLB/FB topics hè?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het niet erg hebben gevonden als het filmpje nog wat verder was gegaan: Lieke loopt naar de keuken, pakt een zware koekenpan, en ramt Natasia zo hard als ze kan recht voor d'r walgelijke harses.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:55 schreef Kombucha het volgende:
zoiets py? http://home.wanadoo.nl/aletta.kerkhof/jaap.mp3
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat echt voor 10 nieuwe KLB/FB topics hè?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het niet erg hebben gevonden als het filmpje nog wat verder was gegaan: Lieke loopt naar de keuken, pakt een zware koekenpan, en ramt Natasia zo hard als ze kan recht voor d'r walgelijke harses.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga rekening houden met kwezels die gaan lopen zeiken zodra een mod een vies woordje post.
Ik veracht dat soort mensen. Zo, nummer 11?
On topic: is er op andere fora al iemand geweest die aangifte wil doen of gedaan heeft?
Is er iets mis met Lieke's vingertjes dat ze niet meer kan bellen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
On topic: is er op andere fora al iemand geweest die aangifte wil doen of gedaan heeft?
Dat mogen ze toch niet?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Is er iets mis met Lieke's vingertjes dat ze niet meer kan bellen?
Ik denk niet dat je zo'n grondrecht contractueel kan verbieden.quote:
Eric mocht toch ook aangifte doen wegens discriminatie?quote:
Wie doet er nou aangifte wegens zo'n tikkie!?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Eric mocht toch ook aangifte doen wegens discriminatie?
hoe hard de klap was lijkt me hier irrelevant...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie doet er nou aangifte wegens zo'n tikkie!?
Een milde welverdiende bitchslap <---> 3 tanden uit je smoel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:17 schreef Kombucha het volgende:
[..]
hoe hard de klap was lijkt me hier irrelevant...
maar nee voor zoiets zou ik zelf ook geen aangifte doen...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Natasia slaat Lieke vol in het gezicht
Als je uitgaat van het motiéf om aangifte te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een milde welverdiende bitchslap <---> 3 tanden uit je smoel.
Geen aangifte <---> Wel aangifte.
Zoiets bedoelde ik.
ahjoh np, was 2 seconde werkquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:29 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe kan ik je bedanken
Je had in no time het mp3tje klaar [ afbeelding ]
Staat in het FP-stukje van Sunchaser (zie link hierboven).quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:49 schreef Arcee het volgende:
Wanneer was dat eigenlijk en wat ging er aan vooraf?
Ik zie het ook net....misselijkmakend wat die Natasia deed...het begon al met die zus in de keuken....Huub met haar vlakke hand in zijn gezicht slaan zodat zijn hoofd achterover sloeg....daarna,Lieke de de keuken in kwam lopen en gewoon heel normaal en geinteresseerd vroeg hoe het met het eten ging....en ineens dat gescheld van Natasia op haar...Lieke loopt de trap af en krijgt van achteren een beker tegen haar hoofd gesmeten en daarna gebeurt dan nog dit..ik ben echt perplexquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk... en zo'n gestoorde laten ze gewoon terug die villa in. Maar echt respect voor Lieke hoor, wat die meid heeft moeten doorstaan door dat kut programma.
Zo'n klap in het gezicht had ik echt niet verwacht, dat gooien met die beker vond ik al te ver gaan.
Holy fucking shit, dit is toch wel een van de duidelijkste incidenten van fysiek geweld.. En dat terwijl ze er gewoon uit is, dus niet eens meer aan het spel meedoetquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
Het filmpje staat nu ook op geenstijl`s "nieuwnieuws"......
http://www.nieuwnieuws.nl(...)opt_uit_de_hand.html
Alleen vergeten ze daar erbij te vermelden dat natasia allang uit de villa was en nog niet eens een uur op bezoek was toen dit gebeurde.
Je baalt gewoon dat je het niet op de stream hebt gezienquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:16 schreef riri het volgende:
En ok nog eens dat heel veel streamers er al voor waarschuwden toen ze hoorden dat Natasia even weer het huis in zou komen...zovelen die gezegd hebben dat mens is geschift en gaat rare dingen doen en zie hier het resultaat....die leiding daar is volslagen mesjogge
??????????quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:22 schreef soylent het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat je het niet op de stream hebt gezien
"De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet"quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)09_28_2007_0484.xml.
tistogniettegeloven...quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
"De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet"
Wat de FUCK.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
"De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet"
Misschien vinden Amanda en Nadia Lieke wel een lomp wijf en hadden ze het graag zelf gedaan maar durfden ze het niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:14 schreef riri het volgende:
Ik vind dit allemaal zo raar...als de bewoners dit allemaal weten hoe Lieke hierin benaderd is dan schaam je je toch dood voor die Natasia en was de wereld te klein geweest....en dan spreken Amanda en Nadia ook nog aardig over haar????
Typfout in de URL. Puntje aan het eind hoort er niet bij.quote:
Jammerquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Typfout in de URL. Puntje aan het eind hoort er niet bij.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_09_28_2007_0484.xml
wat ben je toch slimquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Typfout in de URL. Puntje aan het eind hoort er niet bij.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_09_28_2007_0484.xml
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |