abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2007 @ 23:46:49 #226
862 Arcee
Look closer
pi_53779840
Vreselijk wijf die Natasia. En maar roepen dat zij zo volwassen is.

En dan gaan slaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2007 @ 23:49:28 #227
862 Arcee
Look closer
pi_53779908
Wanneer was dat eigenlijk en wat ging er aan vooraf?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_53779927
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:29 schreef Py het volgende:

[..]

Hoe kan ik je bedanken
Je had in no time het mp3tje klaar [ afbeelding ]
ahjoh np, was 2 seconde werk
My pupils are not students,they dilate but do not learn.
  zondag 7 oktober 2007 @ 23:52:04 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_53779970
Ach wie weet komt het deze week gewoon in de uitzending, per "ongeluk" uitgelekt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_53780239
Op Youtube ook nog aanwezig:
http://www.youtube.com/watch?v=fStQWfiewb4
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  Moderator maandag 8 oktober 2007 @ 00:08:42 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53780329
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:49 schreef Arcee het volgende:
Wanneer was dat eigenlijk en wat ging er aan vooraf?
Staat in het FP-stukje van Sunchaser (zie link hierboven).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53780446
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk... en zo'n gestoorde laten ze gewoon terug die villa in. Maar echt respect voor Lieke hoor, wat die meid heeft moeten doorstaan door dat kut programma.

Zo'n klap in het gezicht had ik echt niet verwacht, dat gooien met die beker vond ik al te ver gaan.
Ik zie het ook net....misselijkmakend wat die Natasia deed...het begon al met die zus in de keuken....Huub met haar vlakke hand in zijn gezicht slaan zodat zijn hoofd achterover sloeg....daarna,Lieke de de keuken in kwam lopen en gewoon heel normaal en geinteresseerd vroeg hoe het met het eten ging....en ineens dat gescheld van Natasia op haar...Lieke loopt de trap af en krijgt van achteren een beker tegen haar hoofd gesmeten en daarna gebeurt dan nog dit..ik ben echt perplex

Nu weet ik dat het gewoon klopt..Lieke is niet iemand die keihard van de daken schreeuwt als haar iets wordt aangedaan....als dit met Nadia of Amanda was gebeurt hoe was er dan gereageerd?

Ik vind dit allemaal zo raar...als de bewoners dit allemaal weten hoe Lieke hierin benaderd is dan schaam je je toch dood voor die Natasia en was de wereld te klein geweest....en dan spreken Amanda en Nadia ook nog aardig over haar????

Wat Lieke daar in die Kooi te verduren heeft gehad is gewoon niet normaal meer....

[ Bericht 1% gewijzigd door riri op 08-10-2007 00:32:59 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53780489
En ook nog eens dat heel veel streamers er al voor waarschuwden toen ze hoorden dat Natasia even weer het huis in zou komen...zovelen die gezegd hebben dat mens is geschift en gaat rare dingen doen en zie hier het resultaat....die leiding daar is volslagen mesjogge

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 08-10-2007 00:33:25 ]
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:21:52 #234
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53780582
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
Het filmpje staat nu ook op geenstijl`s "nieuwnieuws"......
http://www.nieuwnieuws.nl(...)opt_uit_de_hand.html

Alleen vergeten ze daar erbij te vermelden dat natasia allang uit de villa was en nog niet eens een uur op bezoek was toen dit gebeurde.
Holy fucking shit, dit is toch wel een van de duidelijkste incidenten van fysiek geweld.. En dat terwijl ze er gewoon uit is, dus niet eens meer aan het spel meedoet Hoe weinig realiteitszin heb je dan zeg.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:22:26 #235
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53780597
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:16 schreef riri het volgende:
En ok nog eens dat heel veel streamers er al voor waarschuwden toen ze hoorden dat Natasia even weer het huis in zou komen...zovelen die gezegd hebben dat mens is geschift en gaat rare dingen doen en zie hier het resultaat....die leiding daar is volslagen mesjogge
Je baalt gewoon dat je het niet op de stream hebt gezien
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53780836
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:22 schreef soylent het volgende:

[..]

Je baalt gewoon dat je het niet op de stream hebt gezien
??????????
  Moderator maandag 8 oktober 2007 @ 00:39:21 #238
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53780933
quote:
"De webpagina die je hebt opgevraagd bestaat niet"
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53780962
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef Gert het volgende:

[..]

tistogniettegeloven...
Dolf is de baas
Insaantje
  FOK!Babe maandag 8 oktober 2007 @ 00:41:03 #240
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_53780975
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat de FUCK.
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:41:24 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_53780989
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:14 schreef riri het volgende:

Ik vind dit allemaal zo raar...als de bewoners dit allemaal weten hoe Lieke hierin benaderd is dan schaam je je toch dood voor die Natasia en was de wereld te klein geweest....en dan spreken Amanda en Nadia ook nog aardig over haar????
Misschien vinden Amanda en Nadia Lieke wel een lomp wijf en hadden ze het graag zelf gedaan maar durfden ze het niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_53780992
Natasia slaat er op los in Gouden Kooi
De terugkeer van oud-deelneemster Natasia Blank in de Gouden Kooi is volledig uit de hand gelopen. De gemoederen liepen al snel hoog op en uiteindelijk verkocht de zelfbenoemde diva bewoonster Lieke een klap. "Als het goed is heeft Lieke nu een blauw oog", zegt de 33-jarige Almeerse. "Nou, het is haar verdiende loon."

Donderdagavond maakte Natasia, in gezelschap van haar zus, haar rentree in de villa in Eemnes die ze twee maanden geleden moest verlaten. Het was de bedoeling dat ze haar voormalige medebewoners zou laten genieten van haar kookkunsten. Zover kwam het niet. Het keukengerei werd wel gebruikt, maar dan om mee te gooien.

Volgens Natasia begonnen Huub en Lieke, het koppel met wie ze het tijdens haar verblijf in de villa al regelmatig aan de stok had, haar direct te provoceren. "Mijn zus en ik hadden zoiets van: lekker belangrijk, laat maar gaan." Maar anderhalf uur later barstte dan toch de bom. "Lieke begon weer over mijn kinderen. Dat heb ik tien maanden lang aan moeten horen, en genoeg is genoeg. Ik heb haar een mep verkocht." Of Lieke nog wat terug heeft kunnen doen, zegt Natasia niet te weten. "Ik heb eigenlijk niet doorgehad wat zij terug heeft gedaan."

Na het incident werden Natasia en haar zus door de beveiliging het huis uitgezet. "Ons is vriendelijk verzocht of we wilden gaan." Ondanks de vechtpartij heeft ze geen spijt van haar bliksembezoek aan de villa. "Dat is de Gouden Kooi", vindt ze. "Ik vind het alleen jammer dat ik Huub niet in elkaar heb kunnen stompen."

In de Gouden Kooi, een geesteskindje van John de Mol, is al regelmatig geweld voorgekomen. Na kritiek daarop werden de regels aangescherpt, en bewoners die zich hadden misdragen werden uit het programma verwijderd. Nadat het omstreden programma met het nieuwe televisieseizoen van de opgedoekte zender Tien naar RTL verhuisde, zou de inhoud gekuist worden. Eind dit jaar verdwijnt het van de buis.

© [Copyright 2007, Novum]
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53781001
Ik wil dus maar zeggen, dat de klap niet verzwegen is.
Dolf is de baas
Insaantje
  FOK!Babe maandag 8 oktober 2007 @ 00:44:15 #244
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_53781039
Ze zijn serieus bezig "bewijsmateriaal uit te wissen"!?
Fucking geniaal
  maandag 8 oktober 2007 @ 00:46:16 #245
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53781071
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wat de FUCK.
Typfout in de URL. Puntje aan het eind hoort er niet bij.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_09_28_2007_0484.xml
  FOK!Babe maandag 8 oktober 2007 @ 00:46:54 #246
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_53781084
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef soylent het volgende:

[..]

Jammer
pi_53781416
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:46 schreef soylent het volgende:

[..]

wat ben je toch slim
Dolf is de baas
Insaantje
  Trouwste user 2022 maandag 8 oktober 2007 @ 01:31:45 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_53781693
En ze zenden het niet uit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53786530
Met het binnenhalen van Natasia en Astrid in de villa wisten ze achter duvels goed wát ze binnenhaalden. Natasia had zich in de pers steeds vijandig opgesteld tegenover Huub en Lieke. Ze hadden haar iig de wacht aan moeten zeggen om zich te gedragen en de beveiliging had paraat moeten staan.
Dat ze ná dat ze Lieke een beker tegen het hoofd had gegooid ook nog de kans heeft gekregen om haar een mep te geven is een enorme misser van de Febo!! Die hadden direct de villa binnen moeten stormen toen die beker werd gegooid!
pi_53790405
Ik kwam godverdomme Natasia gisterochtend tegen toen ik de deur uit liep.

Ik liep naar buiten, ik zie aan de andere kant van de deur drie mensen waaronder een verdacht bekend gezicht, en toe ik de deur opende blerde ze door de intercom "Hier is je negerinnetje!" en liep langs mij heen naar binnen.

Nu ben ik getraumatiseerd. Maar ik heb het gelukkig zonder meppen en kleerscheuren overleefd. Ik zal wel schichtig om me heen kijken als ik naar buiten loop de komende maanden.
twee violen en een trommel en een fluit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')