quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, het gevoel roept het bij mij wel op, maar itt tot Natasja zou ik het gevoel niet omzetten in een tetter in iemands gezicht.![]()
Jij gaat echt voor 10 nieuwe KLB/FB topics hè?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het niet erg hebben gevonden als het filmpje nog wat verder was gegaan: Lieke loopt naar de keuken, pakt een zware koekenpan, en ramt Natasia zo hard als ze kan recht voor d'r walgelijke harses.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:55 schreef Kombucha het volgende:
zoiets py? http://home.wanadoo.nl/aletta.kerkhof/jaap.mp3
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat echt voor 10 nieuwe KLB/FB topics hè?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het niet erg hebben gevonden als het filmpje nog wat verder was gegaan: Lieke loopt naar de keuken, pakt een zware koekenpan, en ramt Natasia zo hard als ze kan recht voor d'r walgelijke harses.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga rekening houden met kwezels die gaan lopen zeiken zodra een mod een vies woordje post.
Ik veracht dat soort mensen. Zo, nummer 11?
On topic: is er op andere fora al iemand geweest die aangifte wil doen of gedaan heeft?
Is er iets mis met Lieke's vingertjes dat ze niet meer kan bellen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
On topic: is er op andere fora al iemand geweest die aangifte wil doen of gedaan heeft?
Dat mogen ze toch niet?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Is er iets mis met Lieke's vingertjes dat ze niet meer kan bellen?
Ik denk niet dat je zo'n grondrecht contractueel kan verbieden.quote:
Eric mocht toch ook aangifte doen wegens discriminatie?quote:
Wie doet er nou aangifte wegens zo'n tikkie!?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Eric mocht toch ook aangifte doen wegens discriminatie?
hoe hard de klap was lijkt me hier irrelevant...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie doet er nou aangifte wegens zo'n tikkie!?
Een milde welverdiende bitchslap <---> 3 tanden uit je smoel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:17 schreef Kombucha het volgende:
[..]
hoe hard de klap was lijkt me hier irrelevant...
maar nee voor zoiets zou ik zelf ook geen aangifte doen...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Natasia slaat Lieke vol in het gezicht
Als je uitgaat van het motiéf om aangifte te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een milde welverdiende bitchslap <---> 3 tanden uit je smoel.
Geen aangifte <---> Wel aangifte.
Zoiets bedoelde ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |