Jawel.. alleen spellen die je over 3 jaar nog steeds speelt.quote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dit MOET toch ook wel gewoon omkoperij/hypehype zijn..
Geen enkel spel krijgt deze cijfers..![]()
Halo3 is een must, iedereen die hem niet koopt is een proleetquote:Op maandag 24 september 2007 08:40 schreef DJ_ het volgende:
ik heb net halo3 en mass effect ge pre-orderd
Gecorrigeerd.quote:Op maandag 24 september 2007 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo3 is een bust, iedereen die hem niet koopt is een profeet
was zowiezo al van plan hem te halen , maar alleen niet zo snelquote:Op maandag 24 september 2007 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo3 is een must, iedereen die hem niet koopt is een proleet
Da's niet helemaal waar, ik heb een huisgenoot die gek was van halo 2, maar die heeft nog geen 360. Daarnaast weet ie voor de rest geen fuck van gamen. Hij wil nu wel een 360 hebben, maar hij moet nog even sparen. Voor hem zijn die reclames dus weldegelijk boeiend, want zonder mij wist hij ook niet wanneer de game uitkwamquote:Op maandag 24 september 2007 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Snap de gigantische reclame rondom halo 3 niet echt trouwens... De mensen die deel 1 en 2 hebben kopen deel 3 ook wel. En de mensen die deel 1 en 2 nooit hebben gespeeld gaan dan echt niet ineens wel deel 3 kopen... Is het dan niet allemaal een grote geldverspilling?
Iedereen die hem koopt houdt van generic shooters !quote:Op maandag 24 september 2007 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Halo3 is een must, iedereen die hem niet koopt is een proleet
Ja klopt.quote:Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iedereen die hem koopt houdt van generic shooters !![]()
Tuurlijk is het geen kutgame. Maar je moet er wel van houden. Doe ik niet, dat maakt me nog geen proleet natuurlijk.quote:
Wat moet je dan met een 360quote:Op maandag 24 september 2007 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen kutgame. Maar je moet er wel van houden. Doe ik niet, dat maakt me nog geen proleet natuurlijk.
Probeer dit dan maar eens:quote:Op maandag 24 september 2007 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb 't is speciaal getest en toen de benzine op ging raken begon de auto toch echt te sputteren en viel vervolgens helemaal stil. Misschien je simulatie-instellingen wat hoger zetten.
Ehm ik ga hem wel kopen... En ken heel Halo 1 en 2 niet...quote:Op maandag 24 september 2007 08:53 schreef Rossdale het volgende:
Snap de gigantische reclame rondom halo 3 niet echt trouwens... De mensen die deel 1 en 2 hebben kopen deel 3 ook wel. En de mensen die deel 1 en 2 nooit hebben gespeeld gaan dan echt niet ineens wel deel 3 kopen... Is het dan niet allemaal een grote geldverspilling?
Is die 2008 een typo van hun kant uit ofzo? m'n live zou eig eind oktober aflopen.quote:Beste ******** *********,
Dit bericht is een bevestiging van het verlengen van Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 1 maand. Het abonnement eindigt op dinsdag 25 november 2008
Mail nog eens terug zou ik zeggen. Met een beetje geluk heb je nu een jaar abbo, omdat het HUN fout isquote:Op maandag 24 september 2007 10:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kreeg net dit mailtje vanwege de 1 maand xboxlive die ik bij gerepareerde 360 kreeg:
[..]
Is die 2008 een typo van hun kant uit ofzo? m'n live zou eig eind oktober aflopen.
YESSSSS ONLINE COOP IN SR2quote:So what's new in the transformed and expanded city of Stilwater? Alongside a new array of sandbox tools, toys and all-new locations there's a darker, more sinister vibe; though not at the expense of the original's light-hearted humour...
There will also be new opportunities for customisation: including gender, age, voice, crib and gang options. In addition, there's a new, wider range of vehicles; this time including motorcycles, boats, helicopters and planes.
But perhaps most important of all are the new multiplayer options that should see Saints Row 2 revolutionize the genre's approach to online gameplay. The entire single player campaign will be playable in an online co-op mode; and there'll also be an all-new open world competitive multiplayer mode that's never been seen before.
Goed nieuwsquote:
Hopelijk wel ja, bij Bart Smit en Play.com staat ie nu op 12 oktober.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |