Ja.quote:Op zondag 23 september 2007 08:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus alles wat niet even mooi of mooier is dan GTA IV is ondermaats?
Je kunt ook op alle slakken zout leggen natuurlijk.quote:
Bron: Gamequarterquote:De Product Manager van de Xbox 360, Aaron Greenberg, heeft in een interview aangegeven dat Microsoft vanaf nu zijn zinnen zet op Europa, in plaats van het tegenvallende Japan en de Verenigde Staten.
De grootste 'tegenvaller' in het land van de Rijzende Zon, waar het bedrijf enorm veel moeite en geld in had gestoken, was de Role Playing Game Blue Dragon. De game was bovengemiddeld, maar was nét niet een system seller, waardoor de Xbox 360 alweer snel vergeten werd. Microsoft zag dat en geeft toe dat ze fout zijn geweest. Ze zullen vanaf nu op meerdere manieren meer aandacht schenken aan ons Europeanen.
Dat is weer lulpraat natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2007 15:46 schreef Filay het volgende:
GTA is beter dan Saints Row. Saints Row is echter wel vermakelijk. Het autorijden in SR is trouwens oppertriest uitgewerkt. Als je slipt door een bocht gaat het altijd goed (of ik ben natuurlijk een topcoureur).
[..]
Bron: Gamequarter
Ja idd.. Heb ik ook liever..quote:Op zondag 23 september 2007 16:40 schreef ach het volgende:
[..]
Dat is weer lulpraat natuurlijkLaat ze eerst maar eens heel snel beginnen met series en films op de marketplace zetten
Schaam je! zo laat op staanquote:
Download de demo en probeer het zou ik zeggenquote:Op zondag 23 september 2007 17:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Is Stranglehold wat ?
1 dag na Halo 3 was et toch??quote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef Leonos het volgende:
Weten jullie een site met goede release data?
Heb nu echt geen idee meer wanneer Skate uitkomt
DAT KAN IK NERGENS VINDEN! Dus... iemand?quote:# From the Xbox Dashboard, select Settings, Network Settings, Advanced, and Wireless.
# From the Wireless Status screen, select Settings.
Als je geen wireless adapter aan je xbox hebt hangen kom je niet echt ver lijkt mequote:Op zondag 23 september 2007 17:36 schreef Filay het volgende:
Ik probeer om nu via mijn laptop op xbox live te komen. Gewoon beetje experimenteren. Dus ik kijk op xbox.com
[..]
DAT KAN IK NERGENS VINDEN! Dus... iemand?
Overigens probeer ik het niet wireless te doen, daar kan het aan liggen, maar ik moet de WEP key invullen en dat kan alleen daar blijkbaar...
Dat leek mij ook niet, maar ik kan nergens anders die WEPkey invullen en dat moet toch echt.quote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef ach het volgende:
[..]
Als je geen wireless adapter aan je xbox hebt hangen kom je niet echt ver lijkt me
Wat wil je dan precies doen? Als je via je laptop op internet wil moet je je xbox aan je laptop hangen en die laptop met internet verbindenquote:Op zondag 23 september 2007 17:41 schreef Filay het volgende:
[..]
Dat leek mij ook niet, maar ik kan nergens anders die WEPkey invullen en dat moet toch echt.
Maar goed, ik heb het alweer opgegeven ik wacht wel tot die naaiers van Salland Automatisering hun afspraken nakomen.
Dat heb ik, maar dan heb ik alleen een link tussen de laptop en de xbox, nog steeds geen internet. Maar ik ben er al de hele nacht mee aan het kutten geweest, ik geef het nu opquote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef ach het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies doen? Als je via je laptop op internet wil moet je je xbox aan je laptop hangen en die laptop met internet verbinden
Nu je het toch over Oblivion hebt. Weet iemand of die uitbreiding ook los in de winkel komt? Of alleen in die GOTY editie?quote:Op zondag 23 september 2007 17:45 schreef Filay het volgende:
[..]
* Filay gaat nu weer Oblivion spelen
Ik denk GOTY edition only, anders maken ze minder winst.quote:Op zondag 23 september 2007 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nu je het toch over Oblivion hebt. Weet iemand of die uitbreiding ook los in de winkel komt? Of alleen in die GOTY editie?
Halo 2 single player krijgt van mijn ook niet veel meer dan een 8 (al werd het in co-op al een stuk leuker), maar ik heb nog nooit een betere online multiplayer game gespeeld. Halo 3 gaat heerschen.quote:Op zondag 23 september 2007 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik trek nog geen conclusies over Halo 3, maar een 9.7 is behoorlijk hoog op het eerste gezicht. Geloof niet dat Halo 3 een betere titel gaat worden dan Bioshock, maar goed de enorme hype rondom Halo speelt ook een rol. Vrees dat het spel een jaartje later gewoon eerder een 8,5 waard is geweest net zoals ik dat bij Halo 2 had.
Ik denk dat je het niet goed doet..quote:Op zondag 23 september 2007 17:45 schreef Filay het volgende:
[..]
Dat heb ik, maar dan heb ik alleen een link tussen de laptop en de xbox, nog steeds geen internet. Maar ik ben er al de hele nacht mee aan het kutten geweest, ik geef het nu op
* Filay gaat nu weer Oblivion spelen
Dat is wat ik heb gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 21:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet goed doet..
Je moet helemaal niet bij de Wireless tab zijn..
Wat je moet doen is het volgende:
Zorg dat je laptop wireless verbonden is en dat je die internetverbinding kunt delen.
Hang je xbox 360 met een cross-cable aan je laptop.
Deel je wireless internet met je xbox 360..
Stel op je xbox 360 je ip enz in.
Ét voila..![]()
Ik heb niet voor nix zoveel moeite gedaan om een mooie TT te makenquote:
Dit MOET toch ook wel gewoon omkoperij/hypehype zijn..quote:Op zondag 23 september 2007 21:32 schreef Chocobo het volgende:
And yet, hype machine aside, cutting through the crap about console wars and the like, what we find in Halo 3 is quite simply this - the best game yet in one of the best FPS franchises of the era.
IGN.com 09/23/07 9.5 /10 9.5
IGN.com [UK] 09/23/07 9.5 /10 9.5
GameSpy.com 09/23/07 5 /5 10.0
GameSpot 09/23/07 9.5 /10 9.5
Computer and Video Games.com 09/23/07 9.7 /10 9.7
1UP.com 09/23/07 10 /10 10.0
Eurogamer 09/23/07 10 /10 10.0
Kikizo Games 09/23/07 9 /10 9.0
GameTrailers 09/23/07 9.8 /10 9.8
Famitsu Weekly 09/19/07 10 /10 10.0
Famitsu Weekly 09/19/07 9 /10 9.0
Toch knap dat je het voor mekaar krijgt om tussen al die goede games een TT te maken over Juiced 2quote:Op zondag 23 september 2007 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb niet voor nix zoveel moeite gedaan om een mooie TT te maken![]()
Dit is dan ook Halo 3.quote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dit MOET toch ook wel gewoon omkoperij/hypehype zijn..
Geen enkel spel krijgt deze cijfers..![]()
Iedereen kent de games doordat ze zo goed zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 21:42 schreef Leonos het volgende:
Echt belachelijk die cijfers voor Halo, als niemand dit spel kende en dit het eerste deel was had ie nooit zo hoog gescoord.
Halo 2 kreeg die cijfers ookquote:Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dit MOET toch ook wel gewoon omkoperij/hypehype zijn..
Geen enkel spel krijgt deze cijfers..![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toch knap dat je het voor mekaar krijgt om tussen al die goede games een TT te maken over Juiced 2
Ik koop een spel altijd na aanleiding van een PU en/of Gamekings review.quote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Waar maken jullie je druk om, het zijn maar cijfers.
of kopen jullie games aan de hand van reviews en/of cijfers?
Het helpt vaak wel mee met keuzes maken, maar ik ga meestal meer op previews en trailers af.quote:Op zondag 23 september 2007 21:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Waar maken jullie je druk om, het zijn maar cijfers.
of kopen jullie games aan de hand van reviews en/of cijfers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |