Een vroeg boek is een understatement. Het is zijn eerste gepubliceerde romanquote:Op zondag 6 januari 2008 23:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond Carrie een leuke verassing eigenlijk, een vroeg boek van hem maar wel erg sterk en ook een hele andere opzet dan ik tegenwoordig van hem gewend ben.
En dat terwijl hij op dat moment 2 banen had, teveel dronk en in een stacaravan woonde en in het washok met een tafeltje balancerende op zijn knieën zijn verhalen typtequote:
Dat is eigenlijk wel mijn stereotype beeld van hoe alle grote schrijvers begonnen zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat terwijl hij op dat moment 2 banen had, teveel dronk en in een stacaravan woonde en in het washok met een tafeltje balancerende op zijn knieën zijn verhalen typte
Rij even naar Bangor. soms komt hij uit zijn huis als mensen foto's maken (hij heeft een gaaf hek)quote:Op zondag 6 januari 2008 23:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ga trouwens eind van het jaar een tijdje in Portland, ME studeren als het goed is. Daar moet toch wel wat te doen zijn voor een King-fan?
Dat zal ik zeker wel even doen, maar ik zou me ook een beetje schuldig voelen denk ik, die man heeft ook zijn leven.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rij even naar Bangor. soms komt hij uit zijn huis als mensen foto's maken (hij heeft een gaaf hek)
[ afbeelding ]
schrijven is een gave, net zoals muziek maken, hard werken dus.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:49 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel mijn stereotype beeld van hoe alle grote schrijvers begonnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens benieuwd wat men van de verfilming van The Mist heeft gemaakt, ik zag dat die dit jaar in de bioscoop komt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:47 schreef WheeleE het volgende:
Met kerst Mobiel cadeau gegeven aan mijn pa. Ik kon me 2 dagen bedwingen, maar ik heb het boek nu eerder uit dan dat hij er in is begonnen...
Onwijs spannend verhaal, met een eindeDan is The Stand een leuke aanrader, vergelijkbaar met Cell (Mobiel), maar dan veel uitgebreider uitgewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens benieuwd wat men van de verfilming van The Mist heeft gemaakt, ik zag dat die dit jaar in de bioscoop komt.
Het is ook niet te vergelijken, de Donkere Toren is zijn grote werk, de puzzel waar alle andere boeken op de een of andere manier in elkaar passenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:15 schreef Guerra het volgende:
Ik vond Mobiel echt heel matig. Vooral nu ik net de Beproeving uit heb.
Ik ben net aan de Scherpschutter begonnen. Ik vind hem iets wat anders geschreven dan andere boeken van hem, iets vager maar dat kan ook aan mij liggen.
Nou ja, het begin is dat natuurlijk wel, met de opkomst van de supergriep, en de introductie van Flagg en Abagail. Alleen als ze eenmaal die samenleving gesticht hebben, blijft er vrij weinig van over. Ze zijn alleen maar aan het vergaderen, lijkt het wel. Het boek viel me niet tegen, ik had er alleen meer van verwacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:50 schreef MissBliss het volgende:
De Beproeving niet episch genoeg?? Hoe episch wil je het hebben??
die boeken zijn apart. als fan zijn goed te lezen, echt goed.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou dan zal ik maar niet aan Insomnia, Rosie of Liseys Game beginnen als ik jou was
De donkere toren kon je dan ook wel eens zwaar vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |