Goed nieuws! Ik heb hem meteen besteld!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:29 schreef MissBliss het volgende:
Woei, ik kwam gisteren gewoon een 'nieuwe' Richard Bachman tegen, met voorwoord van Stephen KingDe ontvoering (Blaze). Ik ben benieuwd! Wist niet dat het bestond.
Maar eerst 4x Stephen King (of eigenlijk Bachman) uitlezen
Klopt, die stond al in de vooraankondiging in Lisey's Storyquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:29 schreef MissBliss het volgende:
Woei, ik kwam gisteren gewoon een 'nieuwe' Richard Bachman tegen, met voorwoord van Stephen KingDe ontvoering (Blaze). Ik ben benieuwd! Wist niet dat het bestond.
Maar eerst 4x Stephen King (of eigenlijk Bachman) uitlezen
Ik heb betere Kings gelezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:50 schreef MissBliss het volgende:
Was het goed?
Desperation vond ik ook erg goed, heb je The Regulators al gelezen? Die boeken horen eigenlijk bij elkaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:56 schreef Guerra het volgende:
Desperation uit, goed boek. Wat vonden jullie van Desperation?
Ga nu beginnen in Salem's Lot.
It is een meesterlijk boek.quote:
Ja die had ik hiervoor gelezen. Die was wel minder dan Desperation. Salems' Lot heb ik nu ook uit, fantastisch boek. It blijft mn favoriete boek van King maar Salem's Lot komt op een tweede plek.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Desperation vond ik ook erg goed, heb je The Regulators al gelezen? Die boeken horen eigenlijk bij elkaar.
quote:Op zondag 11 november 2007 22:07 schreef Guerra het volgende:
[..]
Ja die had ik hiervoor gelezen. Die was wel minder dan Desperation. Salems' Lot heb ik nu ook uit, fantastisch boek. It blijft mn favoriete boek van King maar Salem's Lot komt op een tweede plek.
Ik heb nu The Colorado Kid, Mobiel en Dodenwake (Pet Sematery) nu geleend van de bieb. Ben benieuwd.
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:53 schreef lizardtattoo het volgende:
Ben nu al sinds eind augustus bezig met Bag of Bones, maar het kan me niet echt boeien. Ik heb geen behoefte aan een tien pagina's lange 'nachtmerrie' over seks met lijken, enome kloppende erecties en gefantaseer over een meisje dat dertig jaar jonger is. Ik wil gewoon horror/psychologische thriller lezen, geen verkapte bouquetreeks... Er is niks mis met seks of een vleugje erotiek, maar ik ben echt niet geīnteresseerd in pagina na pagina met de perverse gedachten van de hoofdpersoon als deze met het verhaal niets te maken hebben. En als ze er wel mee te maken hebben dan wil ik de rest van het boek al helemaal niet meer lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |