Idd trouwpakken vind ik bijna allemaal oudbollig. Dus een standaard pak is al een veel betere keuze.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:14 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Kan heel oudbollig zijn idd, maar mijn pak is absoluut geen standaard pak. Het is eentje van Hugo Boss en het is geen trouwpak maar een "normaal" pak, dit oogt al minder "oudbollig"
Ja vindt ik wel....laten we hopen dat mijn aanstaande dat ook vindtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:04 schreef Stansfield het volgende:
3 delig vind ik zo oudbollig. Gewoon een strak italiaans handgemaakt pak is toch veel mooier.
Precies op de trouwerij waar ik pas was had de bruidegom ook zijn jasje uit. En een lichtblauw giletje. Hij leek wel op dik jaspers de biljarter.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Troel het volgende:
Het probleem bij 2-delig is dat als je 's avonds het colbert uitdoet, je niet meer duidelijk de bruidegom bent. Met een giletje aan nog wel
Maar als je daar niet om geeft, of je colbert niet uitdoet: gewoon voor twee-delig gaan!
Misschien wel. Maar die zijn sowieso niet te vinden in de winkels nu. Gelukkig dat we nog tot augustus hebben haha.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef tessie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een trouwpak of een gewoon pak?
Ik vind 3delige pakken trouwens echt super gaaf, maar ik heb ook wel een beetje een eh.. pakken-fetish geloof ik. En een stropdas hoort er wel helemaal bij vind ik. Een strikje vind ik persoonlijk echt nix, ik vind het al snel zo lullig staan zeg maar...
Maar iedereen moet natuurlijk gewoon aantrekken wat ie wil, als je geen 3delig pak wil dan doe je dat toch lekker niet lijkt me. Het lijkt me nogal belangrijk dat je op je eigen bruiloft iets aantrekt wat je zelf mooi vind en je je goed in voelt. Dus als je niet van stropdassen houdt zou ik zeggen doe je toch lekker geen stropdas om.
Maar goed, ik ben zelf zo van doe lekker wat je zelf wilt, maar kan me ook wel voorstellen dat mensen zich meer druk maken om hoe het hoort...
@octopussy: is een linnen pak nix?
Jij wil zijn pak uitzoeken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar die zijn sowieso niet te vinden in de winkels nu. Gelukkig dat we nog tot augustus hebben haha.
Ik heb wel al met verloofde afgesproken dat we geen geheimhouding doen van kleding. Hij mag mijn jurk zien en ik wil zijn pak uitzoeken![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag mijn trouwjurk gekocht!
Dat hangt er maar net van af wat voor normale pakken je koopt en wat voor trouwpak je koopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
Een trouwpak is gewoon een stuk duurder dan een gewoon pakMaar dat is met alles waar trouw, bruid, of baby voor staat
Je hebt ook gewone pakken met een langer jasje
Nee, alleen de trouwjurk. Ik heb 'm gekocht bij een heel klein zaakje waar ze maar een aantal accesoires en schoenen hebben en daar zat niets bij wat ik echt heel mooi vond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
![]()
Schoenen en accessoires ook al erbij, of is dat van later zorg?
Jurken passen was leuk!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:12 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoi was het trouwjurken passen Draculettetje? En hoe was het bij de fotograaf?
Balen dat je internet eruit ligt,hopelijk werkt ie snel weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |