abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54008363
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:14 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Kan heel oudbollig zijn idd, maar mijn pak is absoluut geen standaard pak. Het is eentje van Hugo Boss en het is geen trouwpak maar een "normaal" pak, dit oogt al minder "oudbollig"
Idd trouwpakken vind ik bijna allemaal oudbollig. Dus een standaard pak is al een veel betere keuze.
pi_54008572
Voor mij ook geen 3-delig.
pi_54009626
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:04 schreef Stansfield het volgende:
3 delig vind ik zo oudbollig. Gewoon een strak italiaans handgemaakt pak is toch veel mooier.
Ja vindt ik wel....laten we hopen dat mijn aanstaande dat ook vindt !!
01-08-2008
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:39:25 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_54009646
Het probleem bij 2-delig is dat als je 's avonds het colbert uitdoet, je niet meer duidelijk de bruidegom bent. Met een giletje aan nog wel

Maar als je daar niet om geeft, of je colbert niet uitdoet: gewoon voor twee-delig gaan!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54010140
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Troel het volgende:
Het probleem bij 2-delig is dat als je 's avonds het colbert uitdoet, je niet meer duidelijk de bruidegom bent. Met een giletje aan nog wel

Maar als je daar niet om geeft, of je colbert niet uitdoet: gewoon voor twee-delig gaan!
Precies op de trouwerij waar ik pas was had de bruidegom ook zijn jasje uit. En een lichtblauw giletje. Hij leek wel op dik jaspers de biljarter.

Gewoon ja jasje aanhouden dan.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 15:24:05 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_54011634
Mijn had gewoon een keurig giletje in de kleur van zijn colbert, donker antraciet dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54011843
Op zich vind ik driedelig wel mooi mits het pak goed gesneden is (ok dat geldt ook voor twee-delig). Over stropdas ben ik nog niet uit. Ik vind het eigenlijk ondingen, maar misschien is het onvermijdelijk met drie-delig. Een strikje lijkt me eerlijk gezegd niets.

Maar aangezien wij in augustus trouwen is iets nonchalanters en luchtigers dan een drie-delig pak misschien wel leuker.
pi_54021583
Wat is eigenlijk het verschil tussen een trouwpak of een gewoon pak?
Ik vind 3delige pakken trouwens echt super gaaf, maar ik heb ook wel een beetje een eh.. pakken-fetish geloof ik. En een stropdas hoort er wel helemaal bij vind ik. Een strikje vind ik persoonlijk echt nix, ik vind het al snel zo lullig staan zeg maar...
Maar iedereen moet natuurlijk gewoon aantrekken wat ie wil, als je geen 3delig pak wil dan doe je dat toch lekker niet lijkt me. Het lijkt me nogal belangrijk dat je op je eigen bruiloft iets aantrekt wat je zelf mooi vind en je je goed in voelt. Dus als je niet van stropdassen houdt zou ik zeggen doe je toch lekker geen stropdas om.
Maar goed, ik ben zelf zo van doe lekker wat je zelf wilt, maar kan me ook wel voorstellen dat mensen zich meer druk maken om hoe het hoort...

@octopussy: is een linnen pak nix?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:36:00 #159
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54026090
Een trouwpak heeft een lange jasje. Bij mij stond dat dus voor geen meter, leek wel misvormd.. je benen lijken er korter door waardoor je hele rare verhoudingen krijgt. Sommigen staat het juist heel mooi.

Wij maken ons niet druk om hoe het hoort, sommige dingen vinden we wel leuk om te doen, maar als we alles zouden doen zoals het hoort dan zou ik mezelf er toch niet prettig bij voelen.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_54028206
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef tessie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een trouwpak of een gewoon pak?
Ik vind 3delige pakken trouwens echt super gaaf, maar ik heb ook wel een beetje een eh.. pakken-fetish geloof ik. En een stropdas hoort er wel helemaal bij vind ik. Een strikje vind ik persoonlijk echt nix, ik vind het al snel zo lullig staan zeg maar...
Maar iedereen moet natuurlijk gewoon aantrekken wat ie wil, als je geen 3delig pak wil dan doe je dat toch lekker niet lijkt me. Het lijkt me nogal belangrijk dat je op je eigen bruiloft iets aantrekt wat je zelf mooi vind en je je goed in voelt. Dus als je niet van stropdassen houdt zou ik zeggen doe je toch lekker geen stropdas om.
Maar goed, ik ben zelf zo van doe lekker wat je zelf wilt, maar kan me ook wel voorstellen dat mensen zich meer druk maken om hoe het hoort...

@octopussy: is een linnen pak nix?
Misschien wel. Maar die zijn sowieso niet te vinden in de winkels nu. Gelukkig dat we nog tot augustus hebben haha.
Ik heb wel al met verloofde afgesproken dat we geen geheimhouding doen van kleding. Hij mag mijn jurk zien en ik wil zijn pak uitzoeken
pi_54028403
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:45 schreef octopussy het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar die zijn sowieso niet te vinden in de winkels nu. Gelukkig dat we nog tot augustus hebben haha.
Ik heb wel al met verloofde afgesproken dat we geen geheimhouding doen van kleding. Hij mag mijn jurk zien en ik wil zijn pak uitzoeken
Jij wil zijn pak uitzoeken?

heeft hij nog enige inbreng?
pi_54032893
@octopussy: ik heb alleen wat folders bekeken van (winkels voor) trouwpakken, en daar zag ik overal wel linnen pakken bij staan... Maar ik weet niet of ze die dus het hele jaar door verkopen. Lijkt me wel toch? ZIjn toch ook mensen die in het buitenland trouwen, of lang van te voren kleding kopen..
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:28:28 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_54034335
Een trouwpak is gewoon een stuk duurder dan een gewoon pak Maar dat is met alles waar trouw, bruid, of baby voor staat

Je hebt ook gewone pakken met een langer jasje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54035956
Ik heb vandaag mijn trouwjurk gekocht!
pi_54037034
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag mijn trouwjurk gekocht!

Schoenen en accessoires ook al erbij, of is dat van later zorg?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_54038903
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
Een trouwpak is gewoon een stuk duurder dan een gewoon pak Maar dat is met alles waar trouw, bruid, of baby voor staat

Je hebt ook gewone pakken met een langer jasje
Dat hangt er maar net van af wat voor normale pakken je koopt en wat voor trouwpak je koopt.

Ik zelf laat er een helemaal op maat maken.....
pi_54039174
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Schoenen en accessoires ook al erbij, of is dat van later zorg?
Nee, alleen de trouwjurk. Ik heb 'm gekocht bij een heel klein zaakje waar ze maar een aantal accesoires en schoenen hebben en daar zat niets bij wat ik echt heel mooi vond.
Maar goed, ik heb nog een half jaar om de rest erbij te zoeken. Nou.. eigenlijk 4,5 maand, want op 5 maart ga ik mijn jurk opnieuw passen en dan moet ik de schoenen in ieder geval hebben, zodat de jurk korter gemaakt kan worden
pi_54048739
even snel bij mn buren, mijn internet ligt er thuis al 2 weken uit, had ook vakantie dus geen internet op werk!
Vandaag jurk kijken en passen heb er zin in!
Wat hij met een pak doet moet hij weten, ik laat me wel verrassen.
Maandag avond afspraak met fotograaf.

Wat betreft de muziek, ik heb mijn oude muziekleraar gebeld en via hem een bandje geboekt (waar hij zelf ook in speelt!)
zo kleine update van deze kant

heb even geen namen onthouden maar ik las dat er iemand in ondertrouw was gegaan! gefeli daarmee!

en nieuwe mensen gefeli met de trouwplannen!
  maandag 22 oktober 2007 @ 18:02:36 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_54093076
Ik ga 25-08-2008 trouwen ^^ Tis een maandag, maar 'onze' datum zeg maar, dus dat vinden we erg leuk. Heb een vriendin van me die meehelpt met plannen, zij doet HBO communicatie en toevallig kan je daar ook weddingplanner mee worden dus dat komt wel mooi uit xD
Maar ongelofelijk hoeveel er te regelen is joh... :S Maar wel leuk!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_54093276
Hoi was het trouwjurken passen Draculettetje? En hoe was het bij de fotograaf?

Balen dat je internet eruit ligt,hopelijk werkt ie snel weer!
01-08-2008
pi_54155591
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 18:12 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoi was het trouwjurken passen Draculettetje? En hoe was het bij de fotograaf?

Balen dat je internet eruit ligt,hopelijk werkt ie snel weer!
Jurken passen was leuk!
Had wel een mooie gezien alleen totaal niet in mijn maat,
maar die komt er morgen dus dan ga ik passen en beslissen of ik die wel of niet wil hebben!

hoe is het hier verder met alle aanstaande bruidsparen of (net) getrouwde stellen?
pi_54155659
Ik heb woensdag een afspraak om jurken te gaan passen! Ben zo benieuwd!
Gisteren hebben we 'de trouwbox' binnen gekregen. Vond het een beetje tegenvallen eigenlijk, maar ja, wel weer wat handige internet adressen. En al die voorbeeld bedankjes waren ook wel leuk om ff in het echt te zien.
pi_54234254
Voor iedereen die het leuk vindt; onze slideshow!

http://www.finelines.nl/biancaenmichael_slideshow.htm

En alle plaatjes:

http://www.finelines.nl/Template/biancaenmichael.htm

Met hulde aan onze fotograaf Guntar van www.finelines.nl !
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_54235551
Leuke foto's Bianca en Michael!

Wij hebben vandaag een ontzettend leuke locatie gevonden voor het feest Had gisteren eens op een website gekeken van een onlangs geopend restaurant hier in Delft, blijkt dat ze ook een danscafe gaan openen en dat ze ruimtes verhuren voor feesten.
We zijn rondgeleid door het danscafe en het zag er zo gaaf uit dat we eigenlijk meteen allebei overstag waren. Nu is het wachten op de offerte en de andere opties afbellen.
Echt ik word nu al enthousiast
pi_54239888
Ben gisteren op zoek geweest naar bruidslingerie,dat valt ook nog niet mee als je geen standaard maat hebt.Maar wel een winkel gevonden waar ze wat mooie dingen hadden,ze hebben dus wat dingen voor me besteld in de goede maat en kleur.
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')