abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53380880
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef Fannetje het volgende:
Octopussy had haar datum ook al doorgegeven (voor in de OP): 22 augustus 2008.

Wij hebben vandaag onze ringen opgehaald. Ze zijn erg mooi!

Nog zeven maanden wachten, dan mogen ze om
Heerlijk

Ik dacht ook dat er nog iemand op 8-8-08 ging trouwen, maar vind niet onmiddellijk terug wie het was.
pi_53383652
Vandaag met mijn moeder mijn trouwjurk opgehaald in Kaatsheuvel en het pak van Michael in Den Bosch (helemaal ingepakt zodat we het niet konden zien)! Ik kan die lange zak van mij eigenlijk helemaal nergens ophangen zonder dattie de grond raakt. Zo maar even een spijker in de muur ofzo, aan de kast blijft het ook niet hangen!

Wel raar hoor, mezelf helemaal in vol ornaat zien staan... aangezien de jurk voor mij ontworpen is had ik 'm ook nog nooit aangezien!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_53383700
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:04 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag met mijn moeder mijn trouwjurk opgehaald in Kaatsheuvel en het pak van Michael in Den Bosch (helemaal ingepakt zodat we het niet konden zien)! Ik kan die lange zak van mij eigenlijk helemaal nergens ophangen zonder dattie de grond raakt. Zo maar even een spijker in de muur ofzo, aan de kast blijft het ook niet hangen!

Wel raar hoor, mezelf helemaal in vol ornaat zien staan... aangezien de jurk voor mij ontworpen is had ik 'm ook nog nooit aangezien!
Wat leuk Heb je geen zin om hem nog eens aan te doen? Ik had mijn jurk in januari al en we trouwden pas in juli en ik heb hem toch nog eens aangedaan in april (dezelfde dag dat we naar een huwelijk van een collega waren geweest ).

Het is niet meer lang voor jullie Nog 6 dagen

Weet je nog niets van het pak van Michael? Philippe en ik hebben samen de kleren uitgezocht Minder traditioneel maar ik was wel meer op mijn gemak

Nog niet nerveus hoop ik?
pi_53386093
Even vooruit denken, hoe de laatste avond?
bedoel gaat 1 van de twee uit huis?
wij weten het nog niet hoor da's denk ik het laatste....
pi_53386392
Wij slapen gewoon allebei in ons huis hoor, ik weet toch al dat ik slecht slaap en dat wordt alleen maar erger als ik ergens anders slaap

's-Ochtends ga ik wel naar het huis van mijn ouders (200 meter verderop ) om me aan te kleden enzo en mijn vriend komt me daar ophalen.
pi_53386520
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef leonieke het volgende:
Als ik het al zou doen, zou ik het ook nooit aan iemand vragen die uitgenodigd wordt op het feest. Dan hebben die mensen toch een gestresseerde dag? Ik denk maar aan iemand van de vrienden, familie, ... Dan zou het iemand moeten zijn die ik inhuur.
Je hebt zelf geen stress gehad, maar dan zou een ceremoniemeester wél stress hebben?
quote:
Het enige wat we niet hadden tov een echt traditioneel huwelijk was een suite om de kerk binnen en buiten te gaan. Maar dat wilden we ook gewoon niet. Iedereen op het gemak naar binnen en wij als laatste binnengaan. De mensen die gingen voorlezen, wisten ook perfect wanneer ze moesten rechtstaan, ... En om eerlijk te zijn, heb ik het liever wat losjes (waarbij er bv eens rondgekeken wordt als iemand nog niet direct recht staat) dan dat daar iemand rondloopt die constant orders geeft aan de mensen die met ons willen meevieren.
Een ceremoniemeester is er niet om orders te geven, het is gewoon een (extra) paar ogen zodat alles rustig verloopt op die dag. Natuurlijk heb je alles al vooraf doorgesproken met alle betrokkenen, dus het programma is bekend. Als je veel verschillende dingen op een dag hebt, vind ik het een fijn gevoel dat je zelf niet contnu alles in de gaten hoeft te houden. Ook al is dat misschien lang niet altijd nodig, je weet gewoon dat er iemand is die ook een oogje in het zeil houdt.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik zeg absoluut niet dat een ceremoniemeester altijd nodig is.
.
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:21:56 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_53388545
Ik was heel blij met onze ceremoniemeesters. We hebben ze als dank je wel dan ook een leuk weekendje weg gegeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53389613
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Je hebt zelf geen stress gehad, maar dan zou een ceremoniemeester wél stress hebben?
Euh, ja
Als er bij ons iets misliep, was het ons fout en moest ik me maar schuldig voelen. Ik zou écht niet graag hebben dat er iemand anders zich ambetant zou voelen als er iets misliep. En ik kan me voorstellen dat die persoon wel gestresseerd zou zijn. En echt veel genieten kan die persoon volgens mij niet.
quote:
[..]

Een ceremoniemeester is er niet om orders te geven, het is gewoon een (extra) paar ogen zodat alles rustig verloopt op die dag. Natuurlijk heb je alles al vooraf doorgesproken met alle betrokkenen, dus het programma is bekend. Als je veel verschillende dingen op een dag hebt, vind ik het een fijn gevoel dat je zelf niet contnu alles in de gaten hoeft te houden. Ook al is dat misschien lang niet altijd nodig, je weet gewoon dat er iemand is die ook een oogje in het zeil houdt.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik zeg absoluut niet dat een ceremoniemeester altijd nodig is.
Maar echt waar, WAT moet er dan in de gaten gehouden worden dat je zelf niet kan?

Ik probeer onze dag nu opnieuw te beleven en er is echt geen enkel moment waarbij ik het gevoel had dat ik het niet in het oog kon houden.

Persoonlijk vind ik het zelfs soms een beetje een bekakte boel, maar dat zal dan wel aan mij liggen of aan de huwelijken met ceremoniemeesters die ik heb gezien.
  zaterdag 22 september 2007 @ 23:04:03 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_53393397
Nou, bij ons heeft de ceremoniemeester ervoor gezorgd dat het huwelijk uberhaupt doorging. Door al het gedoe met mijn schoonmoeder heb ik op het punt gestaan om het hele feest af te blazen. Hij heeft ingegrepen waar nodig wat betreft stukjes en dergelijke en heeft op het feest zelf een aantal dingen voor ons afgehandeld (wanneer moeten welke hapjes op tafel, want ondanks dat je natuurlijk wel tijden afspreekt, is het wel afhankelijk van hoe het feest verloopt, als ze dan mij hadden moeten lastig vallen, was dat een stuk minder prettig geweest).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53414280
Ik ben er op tijd bij maar heb afgelopen zaterdag mijn bruidsjurk besteld,ben er zo blij mee,helemaal mijn smaak Ik wordt zeker geen allerdaags bruidje! Ben nog bij princes bruidmode geweest,maar dat was echt helemaal niet mijn ding,voelde me zo'n trutje in zo'n tradionele jurk. Ben nu helemaal happy

Zo'n ceremoniemeester begin ik toch wel steeds handiger te vinden denk ik,we willen alles wel lekker losjes maar als iemand doe boel mee in de gaten houd,corsage's uitdeeld en de gasten een beetje opvangt zou wel lekker zijn.Gelukkig is mijn vriend heel nuchter maar ik ben nogal een stresskip en wil die dag echt alleen maar genieten
01-08-2008
pi_53424047
wow poison!
Nou ja wat maakt het uit dat je vroeg bent als je DE jurk tegenkomt is het alleen maar handig!
ben wel benieuwd hoor..... en nou moeten we zooooooo lang wachten op foto's!

uiteraard wil je op je trouwdag zelf genieten!
  maandag 24 september 2007 @ 08:19:25 #37
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53424119
Wij hebben zelfs twee ceremoniemeesters.... maar het is dan ook een stel, waarbij zij erug creatief is en hij een goeie babbel heeft..., zijn onze beste vrienden die precies weten hoe wij in elkaar steken, en echt veel hoeven ze ook niet te doen, wij zijn zo prefectionistisch dat wij zelf bijna alles zelf regelen. We moeten soms echt ff nadenken om hun ook er ff bij te betrekken... toch hebben zij dan nog een andere kijk erop wat soms wel eens handig is.

Met de tekst voor de trouwkaarten hebben ze ons ook erug geholpen.

Gisteren trouwens eerste dansles gehad voor het geval wij ons bedenke qua openingsdans etc.
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53424258
en elkaars tenen blauw gestapt? of viel het mee?

Wij hebben ook 2 ceremoniemeesters maar hebben zelf nog geen idee wat we van ze verwachten.
Deze week besluiten we als het goed is de locatie en daarna gewoon met z'n vieren om de tafel!
Zo lang het maar gezellig wordt!
  maandag 24 september 2007 @ 08:55:16 #39
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53424427
Geen blauwe tenen, mijn vriendin heeft jaren op dansles gezeten, dus die wist wel wanneer haar voetjes ff opzij moesten.. Alleen lastig voor mij om haar te leiden aangezien zij veel beter kan dansen... maar het was wel erug leuk om te doen hoor... volgende week weer... Dansleraar vond het wel knap dat ik na 1 les al zover was, terwijl ik nog nooit gedans heb....

We gebruiken de ceremoniemeesters eigenlijk voor die dingen waarmee we zelf niet willen zitten. Ook sturen ze nadat wij de kaart verstuurd hebben een brief met daarin wat handige zaken om door te geven, wat wij niet in de kaart wilden of kwijt konden. Ook wilden wij niet op onze kaart een kadotip of iets dergelijks omdat het dan lijkt alsof je wat verwacht (wat we natuurlijk wel doen, maar het lijkt zo hebberig) dit vermelden de ceremoniemeesters wel in de brief, maar dit komt dan heel anders over...
  maandag 24 september 2007 @ 09:59:21 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_53425373
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:55 schreef locutus51 het volgende:
maar dit komt dan heel anders over...
Jij denkt dat de mensen daarin trappen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 september 2007 @ 10:10:22 #41
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53425559
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij denkt dat de mensen daarin trappen
jij kent onze families niet...
pi_53427901
ha ha ha die vind ik leuk, maar zoiets hadden we ook in gedachten!
Mensen kunnen dat met vragen bij hen terecht, hoef ik dat niet te doen, al vind ik dat wel leuk,heb er geen tijd voor, heb in mn kop gehaald de uitnodigingen zelf te maken!
  maandag 24 september 2007 @ 11:47:05 #43
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53428009
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:43 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ha die vind ik leuk, maar zoiets hadden we ook in gedachten!
Mensen kunnen dat met vragen bij hen terecht, hoef ik dat niet te doen, al vind ik dat wel leuk,heb er geen tijd voor, heb in mn kop gehaald de uitnodigingen zelf te maken!
Uitnodigingen zelf maken? Waarom? om geld te besparen of omdat je zo crea bent?
pi_53428424
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:07 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat leuk Heb je geen zin om hem nog eens aan te doen? Ik had mijn jurk in januari al en we trouwden pas in juli en ik heb hem toch nog eens aangedaan in april (dezelfde dag dat we naar een huwelijk van een collega waren geweest ).

Het is niet meer lang voor jullie Nog 6 dagen

Weet je nog niets van het pak van Michael? Philippe en ik hebben samen de kleren uitgezocht Minder traditioneel maar ik was wel meer op mijn gemak

Nog niet nerveus hoop ik?
Het is de meest gestelde vraag van de afgelopen weken. 'Al zenuwachtig???' Nou, nee dus! Alles is geregeld, het weer wordt k*t maar gelukkig doen we alles op één locatie binnen dus we hoeven niet naar buiten, ik woon al 12 jaar samen met Michael dus bang voor de huwelijksnacht hoef ik ook niet te zijn . Ik verwacht de ochtend zelf gespannen waker te worden en dan waarschijnlijk een paar keer naar het toilet te moeten, maar verder niks! Vrijdag kunnen we lekker tot een uurtje of 10 in bed blijven liggen, daarna ga ik met mijn twee beste vriendinnen/getuiges naar de kapper waar ons haar gedaan wordt, dan vervolgens naar de visagiste om alledrie opgemaakt te worden. Vervolgens ik weer naar huis om me aan te kleden waar mijn moeder me bij komt helpen. Iedereen gaat al eerder naar de locatie dan wij en dan worden we om 15.15 uur opgehaald door de trouwauto. Trouwplechtigheid in besloten kring, borrel in niet zo'n besloten kring en daarna weer diner in besloten kring en dan... eindelijk op vakantie!

Nee, ik doe mijn jurk niet aan voor vrijdag, op de één of andere manier kom ik dan vast een fles tomatenketchup tegen ofzo of in ieder geval zwarte hondenpootjes! Ik ben meegeweest Michael zijn pak uitzoeken, maar ik heb het niet aangezien met overhemd, vest en das. Michael weet ook ongeveer hoe ik er uit zie maar heeft hem ook niet aangezien.
  maandag 24 september 2007 @ 12:04:23 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_53428548
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Ik heb ze ook zelf gemaakt, maar dat was ook omdat ik geen drukker heb kunnen vinden die kon leveren wat ik wilde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53428616
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef locutus51 het volgende:

[..]

maak op zich sowieso wel kaarten maar heb me hier wel beetje op verkeken geloof ik,
plan nu is om voor de daggasten zelf te maken en voor de avond een mooie foto van de kaart

je hebt s' ochtend wel lekker de tijd dus bianca, dat lijkt me ook wel heerlijk!
pi_53428721
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef draculettetje het volgende:

[..]

je hebt s' ochtend wel lekker de tijd dus bianca, dat lijkt me ook wel heerlijk!
Yep, nu een paar bruiloften meegemaakt waar de dag zeg maar van 06.00-02.00 duurde en dan ben jij en de mensen om je heen hélemaal gesloopt. Ook wilden wij geen fotoreportage dus dat bespaarde ook weer tijd. (Er is wel een fotograaf maar die maakt alleen maar 'spontane' kiekjes). Ideaal nu een dag zeg maar van 15.00-23.30 uur voor de gasten. De borrel begint op vrijdagmddagmiddag om 17.00 uur dus alle collega's kunnen zo doorrollen vanuit het werk en iedereen heeft het hele weekend om bij te komen
pi_53428845
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:11 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Yep, nu een paar bruiloften meegemaakt waar de dag zeg maar van 06.00-02.00 duurde en dan ben jij en de mensen om je heen hélemaal gesloopt. Ook wilden wij geen fotoreportage dus dat bespaarde ook weer tijd. (Er is wel een fotograaf maar die maakt alleen maar 'spontane' kiekjes). Ideaal nu een dag zeg maar van 15.00-23.30 uur voor de gasten. De borrel begint op vrijdagmddagmiddag om 17.00 uur dus alle collega's kunnen zo doorrollen vanuit het werk en iedereen heeft het hele weekend om bij te komen
da's waar ja!
En wat betreft de huwelijks nacht, tis wat je zegt je kent elkaar al ha ha
geloof dat ik die nacht echt slaap!
  maandag 24 september 2007 @ 12:52:32 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_53429840
Onze plechtigheid begon pas om half 2 officieel, maar desondanks was ik er om 7 uur al uit hoor. Je wilt toch op je gemak ontbijten en douchen en dan opgemaakt worden, je haar moet gedaan, je jurk moet aan, noem maar op. Kost ook allemaal behoorlijk wat tijd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53429956
lijkt me ook wel heeel bijzonder dat moment, dat je je helemaal mooi gaat maken enzo
mij kennende ben ik dan wel heeeeeel zenuwachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')