Heerlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:44 schreef Fannetje het volgende:
Octopussy had haar datum ook al doorgegeven (voor in de OP): 22 augustus 2008.
Wij hebben vandaag onze ringen opgehaald. Ze zijn erg mooi!
Nog zeven maanden wachten, dan mogen ze om
Wat leukquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:04 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag met mijn moeder mijn trouwjurk opgehaald in Kaatsheuvel en het pak van Michael in Den Bosch (helemaal ingepakt zodat we het niet konden zien)! Ik kan die lange zak van mij eigenlijk helemaal nergens ophangen zonder dattie de grond raakt. Zo maar even een spijker in de muur ofzo, aan de kast blijft het ook niet hangen!
Wel raar hoor, mezelf helemaal in vol ornaat zien staan... aangezien de jurk voor mij ontworpen is had ik 'm ook nog nooit aangezien!
Je hebt zelf geen stress gehad, maar dan zou een ceremoniemeester wél stress hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef leonieke het volgende:
Als ik het al zou doen, zou ik het ook nooit aan iemand vragen die uitgenodigd wordt op het feest. Dan hebben die mensen toch een gestresseerde dag? Ik denk maar aan iemand van de vrienden, familie, ... Dan zou het iemand moeten zijn die ik inhuur.
Een ceremoniemeester is er niet om orders te geven, het is gewoon een (extra) paar ogen zodat alles rustig verloopt op die dag. Natuurlijk heb je alles al vooraf doorgesproken met alle betrokkenen, dus het programma is bekend. Als je veel verschillende dingen op een dag hebt, vind ik het een fijn gevoel dat je zelf niet contnu alles in de gaten hoeft te houden. Ook al is dat misschien lang niet altijd nodig, je weet gewoon dat er iemand is die ook een oogje in het zeil houdt.quote:Het enige wat we niet hadden tov een echt traditioneel huwelijk was een suite om de kerk binnen en buiten te gaan. Maar dat wilden we ook gewoon niet. Iedereen op het gemak naar binnen en wij als laatste binnengaan. De mensen die gingen voorlezen, wisten ook perfect wanneer ze moesten rechtstaan, ... En om eerlijk te zijn, heb ik het liever wat losjes (waarbij er bv eens rondgekeken wordt als iemand nog niet direct recht staat) dan dat daar iemand rondloopt die constant orders geeft aan de mensen die met ons willen meevieren.
Euh, jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Je hebt zelf geen stress gehad, maar dan zou een ceremoniemeester wél stress hebben?
Maar echt waar, WAT moet er dan in de gaten gehouden worden dat je zelf niet kan?quote:[..]
Een ceremoniemeester is er niet om orders te geven, het is gewoon een (extra) paar ogen zodat alles rustig verloopt op die dag. Natuurlijk heb je alles al vooraf doorgesproken met alle betrokkenen, dus het programma is bekend. Als je veel verschillende dingen op een dag hebt, vind ik het een fijn gevoel dat je zelf niet contnu alles in de gaten hoeft te houden. Ook al is dat misschien lang niet altijd nodig, je weet gewoon dat er iemand is die ook een oogje in het zeil houdt.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik zeg absoluut niet dat een ceremoniemeester altijd nodig is.
Jij denkt dat de mensen daarin trappenquote:Op maandag 24 september 2007 08:55 schreef locutus51 het volgende:
maar dit komt dan heel anders over...
jij kent onze families niet...quote:Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen daarin trappen
Uitnodigingen zelf maken? Waarom? om geld te besparen of omdat je zo crea bent?quote:Op maandag 24 september 2007 11:43 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ha die vind ik leuk, maar zoiets hadden we ook in gedachten!
Mensen kunnen dat met vragen bij hen terecht, hoef ik dat niet te doen, al vind ik dat wel leuk,heb er geen tijd voor, heb in mn kop gehaald de uitnodigingen zelf te maken!
Het is de meest gestelde vraag van de afgelopen weken. 'Al zenuwachtig???' Nou, nee dus! Alles is geregeld, het weer wordt k*t maar gelukkig doen we alles op één locatie binnen dus we hoeven niet naar buiten, ik woon al 12 jaar samen met Michael dus bang voor de huwelijksnacht hoef ik ook niet te zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat leukHeb je geen zin om hem nog eens aan te doen?
Ik had mijn jurk in januari al en we trouwden pas in juli en ik heb hem toch nog eens aangedaan in april (dezelfde dag dat we naar een huwelijk van een collega waren geweest
).
Het is niet meer lang voor jullieNog 6 dagen
![]()
Weet je nog niets van het pak van Michael? Philippe en ik hebben samen de kleren uitgezochtMinder traditioneel maar ik was wel meer op mijn gemak
Nog niet nerveus hoop ik?![]()
Ik heb ze ook zelf gemaakt, maar dat was ook omdat ik geen drukker heb kunnen vinden die kon leveren wat ik wildequote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Uitnodigingen zelf maken? Waarom? om geld te besparen of omdat je zo crea bent?
maak op zich sowieso wel kaarten maar heb me hier wel beetje op verkeken geloof ik,quote:Op maandag 24 september 2007 11:47 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Uitnodigingen zelf maken? Waarom? om geld te besparen of omdat je zo crea bent?
Yep, nu een paar bruiloften meegemaakt waar de dag zeg maar van 06.00-02.00 duurde en dan ben jij en de mensen om je heen hélemaal gesloopt. Ook wilden wij geen fotoreportage dus dat bespaarde ook weer tijd. (Er is wel een fotograaf maar die maakt alleen maar 'spontane' kiekjes). Ideaal nu een dag zeg maar van 15.00-23.30 uur voor de gasten. De borrel begint op vrijdagmddagmiddag om 17.00 uur dus alle collega's kunnen zo doorrollen vanuit het werk en iedereen heeft het hele weekend om bij te komenquote:Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt s' ochtend wel lekker de tijd dus bianca, dat lijkt me ook wel heerlijk!
da's waar ja!quote:Op maandag 24 september 2007 12:11 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Yep, nu een paar bruiloften meegemaakt waar de dag zeg maar van 06.00-02.00 duurde en dan ben jij en de mensen om je heen hélemaal gesloopt. Ook wilden wij geen fotoreportage dus dat bespaarde ook weer tijd. (Er is wel een fotograaf maar die maakt alleen maar 'spontane' kiekjes). Ideaal nu een dag zeg maar van 15.00-23.30 uur voor de gasten. De borrel begint op vrijdagmddagmiddag om 17.00 uur dus alle collega's kunnen zo doorrollen vanuit het werk en iedereen heeft het hele weekend om bij te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |