ow.quote:op zaterdag 22 september 2007 09:17 schreef flashwin het volgende:
dat zijn ook wel domme vragen
v: wat kunnen we doen om de samenleving te verbeteren?quote:op zaterdag 22 september 2007 09:20 schreef federer-fan het volgende:
[..]
ow.![]()
heb jij goeie vragen met gare antwoorden?
ik vraag of ze van cola houdt en ze zegt "nee, ik drink liever pepsi." pepsi ís cola.quote:op zaterdag 22 september 2007 09:57 schreef spoorrails het volgende:
hoezo domme vragen ??
niet iedereen houd van cola en of films.....
kan ook een gespreksbeginner zijn.quote:op zaterdag 22 september 2007 10:07 schreef affenstrudel het volgende:
als je zit te vissen op vakantie....
wat doe je?
bij mij ookquote:op zaterdag 22 september 2007 09:56 schreef gambitrs2 het volgende:
mijn moeder kijkt naar de tv:
ik: waar kijk je naar?
zei: een film
...... jah duh, ik wil weten welke film![]()
dat ben ik toch niet met je eensquote:op zaterdag 22 september 2007 10:14 schreef federer-fan het volgende:
[..]
ik vraag of ze van cola houdt en ze zegt "nee, ik drink liever pepsi." pepsi ís cola.![]()
ow.quote:op zaterdag 22 september 2007 10:24 schreef schunckelstar het volgende:
[..]
dat ben ik toch niet met je eens![]()
pepsi is een suikerdrankje dat de smaak van cola tracht na te bootsen![]()
er zijn hele hordes die het daar niet mee eens zijn. vergelijk heineken en bier.quote:op zaterdag 22 september 2007 10:14 schreef federer-fan het volgende:
[..]
ik vraag of ze van cola houdt en ze zegt "nee, ik drink liever pepsi." pepsi ís cola.![]()
net als met grolsch. 'je hebt bier en je hebt grolsch'. in die reclame geven ze dus zelf al te kennen dan grolsch geen bier isquote:op zaterdag 22 september 2007 10:53 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
er zijn hele hordes die het daar niet mee eens zijn. vergelijk heineken en bier.
misschien kijkt hij wel alleen documentaire's op dvdquote:op zaterdag 22 september 2007 09:16 schreef federer-fan het volgende:
- "kijk je graag naar films?"
"nee, ik kijk liever dvd's."
![]()
over dom gesproken.......quote:op zaterdag 22 september 2007 12:46 schreef rozevla het volgende:
- " wat voor afkomst heb jij?"
- " marokaans "
ook zo dom
nee, ik rook wel shag.quote:op zaterdag 22 september 2007 09:16 schreef federer-fan het volgende:
heeft iemand andere voorbeelden van domme antwoorden?
wat is je username op fok?quote:op zaterdag 22 september 2007 12:46 schreef rozevla het volgende:
- " wat voor afkomst heb jij?"
- " marokaans "
ook zo dom
als je dat iemand hoort antwoorden moet hij al gestrekt liggen voor het woordje 'fout'.quote:op zaterdag 22 september 2007 13:32 schreef mr.cooper het volgende:
[..]
whattehkanker, die is echt de kutste ooit.![]()
quote:op zaterdag 22 september 2007 13:30 schreef beelzebub85 het volgende:
'alles allesch goed?'
-'nee, 2 fout.'
ja, maar da's nog gaar. want je geeft weinig informatie over wat je dan doet en het sluit elkaar niet uit.quote:op zaterdag 22 september 2007 12:41 schreef masd het volgende:
[..]
misschien kijkt hij wel alleen documentaire's op dvd
als je die nou eens gebruikte in het woord marokkanen....quote:op zaterdag 22 september 2007 17:24 schreef rozevla het volgende:
[..]
ja idd dan ben je toch kk dom al ben je zo`n tasjesdief
nee vragen stellen terwijl iemand een film aan het kijken is!quote:op zaterdag 22 september 2007 09:56 schreef gambitrs2 het volgende:
mijn moeder kijkt naar de tv:
ik: waar kijk je naar?
zei: een film
...... jah duh, ik wil weten welke film![]()
als je barman bent in een parenclub... werk je dan in de horeca of in de sexindustrie?quote:op zaterdag 22 september 2007 18:52 schreef t.a.b. het volgende:
werk je in de horeca?
- nee ik ben barman.
© hans teeuwen
quote:op zaterdag 22 september 2007 09:16 schreef federer-fan het volgende:
sommige mensen geven echt gare antwoorden op vragen. en dan zeggen ze nog dat domme antwoorden niet bestaan. een paar waargebeurde voorbeelden:
- "hou je van cola?"
"nee, ik drink liever pepsi."
klopt. pepsi is colaquote:op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef mckillem het volgende:
[..]
dude, cola en pepsi is niet hetzelfde
coca cola = colaquote:op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef mckillem het volgende:
[..]
dude, cola en pepsi is niet hetzelfde
pepsi = colaquote:op zaterdag 22 september 2007 18:57 schreef het_hupt het volgende:
[..]
coca cola = cola
pepsi = alternatief, voor de noobs onder de frisdrankdrinkers
quote:op zaterdag 22 september 2007 10:14 schreef federer-fan het volgende:
[..]
word je iig nooit meer lastig gevallen met gezeur over voetbal, want nu is bekend dat jij een ultieme n00b bent op dat vlakquote:op zaterdag 22 september 2007 19:16 schreef syheriat het volgende:
iemand vroeg me een keer of ik voor ajax of voor feynoord was, ik zei dat ik niet van tennis hieldkutvragen over een kansloze sport die veel te veel domme mensen in hun ban heeft.
quote:op zaterdag 22 september 2007 19:37 schreef kip_zonder-kop het volgende:
ik: *vertelt heel verhaal aan broertje*
broertje na afloop: "ja"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |