ow.quote:op zaterdag 22 september 2007 09:17 schreef flashwin het volgende:
dat zijn ook wel domme vragen
v: wat kunnen we doen om de samenleving te verbeteren?quote:op zaterdag 22 september 2007 09:20 schreef federer-fan het volgende:
[..]
ow.![]()
heb jij goeie vragen met gare antwoorden?
ik vraag of ze van cola houdt en ze zegt "nee, ik drink liever pepsi." pepsi ís cola.quote:op zaterdag 22 september 2007 09:57 schreef spoorrails het volgende:
hoezo domme vragen ??
niet iedereen houd van cola en of films.....
kan ook een gespreksbeginner zijn.quote:op zaterdag 22 september 2007 10:07 schreef affenstrudel het volgende:
als je zit te vissen op vakantie....
wat doe je?
bij mij ookquote:op zaterdag 22 september 2007 09:56 schreef gambitrs2 het volgende:
mijn moeder kijkt naar de tv:
ik: waar kijk je naar?
zei: een film
...... jah duh, ik wil weten welke film![]()
dat ben ik toch niet met je eensquote:op zaterdag 22 september 2007 10:14 schreef federer-fan het volgende:
[..]
ik vraag of ze van cola houdt en ze zegt "nee, ik drink liever pepsi." pepsi ís cola.![]()
ow.quote:op zaterdag 22 september 2007 10:24 schreef schunckelstar het volgende:
[..]
dat ben ik toch niet met je eens![]()
pepsi is een suikerdrankje dat de smaak van cola tracht na te bootsen![]()
er zijn hele hordes die het daar niet mee eens zijn. vergelijk heineken en bier.quote:op zaterdag 22 september 2007 10:14 schreef federer-fan het volgende:
[..]
ik vraag of ze van cola houdt en ze zegt "nee, ik drink liever pepsi." pepsi ís cola.![]()
net als met grolsch. 'je hebt bier en je hebt grolsch'. in die reclame geven ze dus zelf al te kennen dan grolsch geen bier isquote:op zaterdag 22 september 2007 10:53 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
er zijn hele hordes die het daar niet mee eens zijn. vergelijk heineken en bier.
misschien kijkt hij wel alleen documentaire's op dvdquote:op zaterdag 22 september 2007 09:16 schreef federer-fan het volgende:
- "kijk je graag naar films?"
"nee, ik kijk liever dvd's."
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |