Ik had geen probs met uploaden (Flickr), maar wel met hier plaatsen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:17 schreef Ynimini het volgende:
Ik wou net proberen wat foto's te uploaden. Maar het lukt mij helaas nietKan iemand mij helpen?
![]()
precies waarom men een andere lens adviseerdequote:Op maandag 1 december 2008 10:48 schreef Itsme-HcK het volgende:Qua scherptediepte kon ik niet verder, licht enzo.
Dank je, ook nog tips of opmerkingen over de foto's? Ben beginner en wil mezelf graag verbeteren.quote:Op maandag 1 december 2008 16:43 schreef Anonymouscoward het volgende:
Goed bezig Just, nog afgezien van de foto's.
Als ik nou 'ns geld had...quote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
precies waarom men een andere lens adviseerdePhotoshop zal je niet heel veel mee kunnen uithalen denkik
nette platenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:28 schreef kayintveen het volgende:
maar weer is wat nieuw leven hierin blazen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De complete dames flickr set
voor de geinteresseerde, een sport fotografie linkedin groep: http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=2300678&trk=anet_ug_hm
Waarom dan niet in RAW schieten? Dan kun je later de witbalans aanpassen en alles op auto schieten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:03 schreef sjoemie_82 het volgende:
Leuk topic idd.
Mijn `Hockey` pics
(1)
[ afbeelding ]
(2)
[ afbeelding ]
(3)
[ afbeelding ]
(4)
[ afbeelding ]
(5)
[ afbeelding ]
(6)
[ afbeelding ]
Ik vind zelf de foto's nog net iets te donker volgende keer toch de witbalans na 10 minuten wedstrijd opnieuw instellen.
Voor de wedstrijd brandt er maar de helft van de verlichting net voor de eerste Face off (aftrap voor de leek) gaat de andere helft aan eer deze op temp zijn ben je 10 min verder. Ik dacht dat het wel meeviel maar achteraf viel me dat dus tegen.
Complete sets zijn te vinden op www.playersnation.tk
Nou ik schiet vaak in Burst mode en met RAW kom je dan niet weg want dan wordt je camera weer traag.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom dan niet in RAW schieten? Dan kun je later de witbalans aanpassen en alles op auto schieten.
Ik vind vooral 5 goed geslaagd. De actie spreekt echt. Ik zou het zelf iets krapper gecropt hebben (met name de linkerkant weg).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |