Vaak niet, maar in dit geval maakte ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:09 schreef xman het volgende:
TS kijkt blijkbaar meer naar uiterlijk dan naar de inhoud.
Bedankt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb het gister ook gekeken en het klopt wel wat je zegt. Net of ze nog maar half leeft!
Touché.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:44 schreef Visitor.Q het volgende:
Ze vroegen haar ook om een samenvatting voor dummies te geven, maar ik ben er bang voor dat TS ook dit verhaal niet heeft begrepen.
Klopt allemaal, maar ik drink geen bier.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:13 schreef henkway het volgende:
TS is dom en Neelie is intelligent
Neelie Kroes is de machtigste vrouw in Europa
TS de domste in zijn straat
Zij heeft de hele wereld in haar macht.
En zij hoeft haar mond niet wijdopen te doen om een miljardenstroom op gang te brengen.
TS heeft een grote Bek nodig en heeft dan nog niks
TS heeft alleen zijn fleske bier
Dan heb je helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar ik drink geen bier.
Nou, da's ook niet leuk.quote:
nee das overdreven, maar voor de EU is ze een flinke moneymaker, ze heeft zeker 3 miljard euro aan strafheffingen wegens kartelvorming binnengehaald in 2007.quote:
Is zij niet ooit begonnen met die o zo succesvolle en rendabele Betuwelijn?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:02 schreef Shadowlyse het volgende:
Neelie Smit Kroes is cool. Ze laat duidelijk merken dat je niet met de regels moet fucken anders krijg je dus een boete en zo. Tenminste een Nederlander die met de spreekwoordelijke vuist op tafel durft te slaan.
Ja inderdaad, zij was het die na een reis door de US met het lumineuze idee kwam om voor 1,2 miljard de Trans NED lijn te realiseren later Betuwelijn geheten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is zij niet ooit begonnen met die o zo succesvolle en rendabele Betuwelijn?
Ipv van landelijke dekking van glasvezelkabel en dus retesnel internet..quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is zij niet ooit begonnen met die o zo succesvolle en rendabele Betuwelijn?
Ik snap het nooit helemaal. De overheid is tegen monopolies, want die zouden slecht zijn. Maar zelf hebben ze op veel punten ook een monopolie. Of is het dan wel goed?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef henkway het volgende:
[..]
nee das overdreven, maar voor de EU is ze een flinke moneymaker, ze heeft zeker 3 miljard euro aan strafheffingen wegens kartelvorming binnengehaald in 2007.
Zal ze de zorgverzekeraars ook aanpakken??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |