Zequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
Ze worden helemaal gek in dit subforum.
I wanna be your toaster! kan ook nog samen met nmns, maken we een sandwich voor je met olive oil en parmezaanse, pijnboomjongens en basilicumshotsquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een broodrooster, ik moet het zonder doen![]()
Oh daar!!!! Ja, daar zijn ze volledig geshuffeld. Dat onderschrijf ik van harte!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje rond hiero, maar dat je het 2500-ste topic in FB moet melden.
Beter nog, we geven d'r een sandwich....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
I wanna be your toaster! kan ook nog samen met nmns, maken we een sandwich voor je met olive oil en parmezaanse, pijnboomjongens en basilicumshots
Hij is nog niet volquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer mag ik nu eens slapen![]()
Dat spiegelei is het er blijkbaar niet mee eens.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh daar!!!! Ja, daar zijn ze volledig geshuffeld. Dat onderschrijf ik van harte!![]()
Thanks wj. Mijn batterijen zijn ook leeg. Ik ben er nog niet achter welke.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:05 schreef willem-jozef het volgende:
nice OP disaan!
ik was weer te laat(batterijen toetsenbord leeg...)
Kun je d'r niet gewoon meppen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat spiegelei is het er blijkbaar niet mee eens.
Nee joh gekkie... je moet vandaag nog langer mee kunnen om je verjaardag te vieren toch.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:07 schreef nachtzuster het volgende:
Disana! een hele nacht?![]()
moet echt zo slapen geloof ik![]()
Ik dacht dat het een vent wasquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kun je d'r niet gewoon meppen?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das wel balen....ben aan het einde van mijn latijn...
dat opperde ik al, lieve paps...blijf nog ff!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beter nog, we geven d'r een sandwich....
quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://youtube.com/watch?v=OvP-NvhyWSg
Voor 't nachtzustertje...
Ja, je kunt wel lachen, maat 't is altijd nog beter dan in je periode zitten lijkt mij.......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |