Ach meis, had er dan een voor je verjaardag gevraagd!quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een broodrooster, ik moet het zonder doen![]()
Schorem, laat af. Ik wil een kusje van vrouwe Morwen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sorry, zodra dat schorum hier weg is geef ik er een kusje op![]()
sjarrup donniejquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach meis, had er dan een voor je verjaardag gevraagd!
Ja en?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
Ze worden helemaal gek in dit subforum.
Wie, waar, waarover.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
Ik ben de beroerdste nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Schorem, laat af. Ik wil een kusje van vrouwe Morwen.
Helemaal juist....en ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
laat 'um.er komen hier alleen maar gekken...
Ik loop al een tijdje rond hiero, maar dat je het 2500-ste topic in FB moet melden.quote:
Zequote:Op zaterdag 22 september 2007 03:00 schreef APK het volgende:
I wanna be your toaster! kan ook nog samen met nmns, maken we een sandwich voor je met olive oil en parmezaanse, pijnboomjongens en basilicumshotsquote:Op zaterdag 22 september 2007 02:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een broodrooster, ik moet het zonder doen![]()
Oh daar!!!! Ja, daar zijn ze volledig geshuffeld. Dat onderschrijf ik van harte!quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje rond hiero, maar dat je het 2500-ste topic in FB moet melden.
Beter nog, we geven d'r een sandwich....quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
I wanna be your toaster! kan ook nog samen met nmns, maken we een sandwich voor je met olive oil en parmezaanse, pijnboomjongens en basilicumshots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |