Ik ben op dieet geweest, leuk dat 't je opvalt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, gewoon blazen dan is Floripas weg.
Je moet niet zo politiek correct doen Floripas, valt me van je tegen, had dat niet gedacht van je.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben op dieet geweest, leuk dat 't je opvalt.
Verder:![]()
Jij hebt nog een discussie staan idd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat doen we, hier of zoeken we een rustiger plekje op?
Ik ben discussie-moe.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een discussie staan idd.
Ik bepaal hier de regels.quote:
Nee, ik ga niet blaffen nee, maar Fok! bestaat in feite alleen dankzij de discussie, hoewel bepaalde vrouwen van zekere leeftijd denken dat het bestaat bij gratie van hetze voering.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik bepaal hier de regels.
Doe eens blaffen.
Maar goed, wat heb jij met Zeeuws-Vlaanderen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:04 schreef Zwaardvisch het volgende:
Goodbye Philadelphia.
Aardige Amerikaanse crooner. Gladde jongen, maar toch.
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar goed, wat heb jij met Zeeuws-Vlaanderen?
Je bedoelt, over tien jaar is ze de nummer twee van de SP en schermt ze tegen de Grote Roerganger met haar negen zetels?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Floripas is een kleine Rita, dat heb ik altijd al gezegd.
Ja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
Werkte je trouwens niet bij een sigarettenfabriek in de vakantie?
Philip Morris soms?
Nee, over tien jaar is ze met me getrouwd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Je bedoelt, over tien jaar is ze de nummer twee van de SP en schermt ze tegen de Grote Roerganger met haar negen zetels?
Je kunt Ad Verbrugge niet helemaal snappen als je Zeeuws-Vlaanderen jaren niet kent.quote:
Dat bepaal ik zelf wel. Ik ken zijn achtergrond.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt Ad Verbrugge niet helemaal snappen als je Zeeuws-Vlaanderen jaren niet kent.
Maar je kent Zeeuws-Vlaanderen niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Ik ken zijn achtergrond.
Ik heb er ook gewerkt 79 en 80, ongeveer 325 gulden per week, wat veel was in die tijd.quote:
Leg eens uit? Bedoel je het landschap, of de mentaliteit daar?quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt Ad Verbrugge niet helemaal snappen als je Zeeuws-Vlaanderen jaren niet kent.
Waarom zou ik? Ik weet dat zijn jeugd uit catechisatie, surfen en filosofie bestond.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je kent Zeeuws-Vlaanderen niet?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |