was t gezellig?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
weer thuis
Maar kort hoor, vroeg op morgen
Ja hoor. Ik had wel een uur eerder weggewild en zo maar goed, dat doe je ook weer niet hequote:
geshopt... ding voor voor de deur te hangen, roosjes voor aan mijn bed. vlindertjes voor op de muur. inpakpapier voor op de kastdeurquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:48 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Ynske.
Nog wat leuks gedaan vandaag?
zo'n voilequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
Ding voor de deur? Wat voor ding?
de deur inpakken omdat ik m lelijk vind, en nu op dat pakpapier foto's en andere dingen kan plakken zonder schade aan de deur als ik later de foto's eraftrek.quote:En waarom ga je je kastdeur inpakken, of ga je dat erop plakken??
Ziet er leuk uit zo'n voile.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo'n voile
[..]
de deur inpakken omdat ik m lelijk vind, en nu op dat pakpapier foto's en andere dingen kan plakken zonder schade aan de deur als ik later de foto's eraftrek.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit zo'n voile.![]()
Heb je het ook dat motief genomen?
Slimme zet om het zo te doen met die deur.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien moet je toch eens die Auto PI functie uitzetten qu
ohjaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien moet je toch eens die Auto PI functie uitzetten qu
Ik heb steeds geen zin om te doen wat ik moet doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:13 schreef qu63 het volgende:
Ik vergeet steeds wat ik wil/moet doen..
Nu zal het dus wel niet zo heel belangrijk zijn, maar wel vervelend!
En ik heb pas 1 drankje op, maar daarvoor had ik er ook al last van![]()
![]()
Poeh, ik geloof niet dat ik OOIT zin gehad heb in iets wat *moest*quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:16 schreef es70 het volgende:
Ik heb steeds geen zin om te doen wat ik moet doen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb steeds geen zin om te doen wat ik moet doen.
Gaat bij jou alles wat je post automatisch naar 2 topics.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:23 schreef Ynske het volgende:
wat overigens wel grappig was vandaag.
ik had mijngothjurk aan met een cape erover toen ik ging winkelen.
komt ineens zo'n moslimman naar me toe, mag ik u wat vragen mevrouw.
ik: tuurlijk
hij: vind u t niet vervelend om er zo apart bij te lopen?
ik: vind uw vrouw het niet vervelend om in een burka te lopen?
hij: *stil* tja, euhm,
ik: nee ik vind het niet vervelend, als ik dat wel zou vinden, zou ik er niet zo bijlopen
hij:ik ga mijn vrouw eens vragen of zijn het niet vervelend vind.
loopt naar vrouw toe
nee, helaas ben ik niet zo multiculti dat ik turks/marrokaans kan verstaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goeie.
Kreeg je mee of ze het erg vond?
Citroen klinkt altijd wel goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:32 schreef Ynske het volgende:
owjah
Der Grüne Tee
Zitrone - kaktusfeige van Pfanner is niet te zuipen
[afbeelding]
t smaakt naar klumpkeswaterquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Citroen klinkt altijd wel goed
Maar het smaakt dus niet zo volgens jou?
en wat mag klumpkeswater zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
t smaakt naar klumpkeswater
met een vieze nasmaak
morgen wel treinen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog ff douchen en dan slapen
morgen 6.45 op
toch best vervelend dat je wel eerder wakker wordt danquote:Op zondag 23 september 2007 09:41 schreef Ynske het volgende:kreeg vanmorgen om 7 uur een sms van systeembeheer. ik mocht ipv om 9 om 11.30 beginnen vandaag
heerlijk toch nog even net dat ietsje meer uitslapen
ik was al wakker omdat ik eigenlijk moest werken.quote:Op zondag 23 september 2007 09:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch best vervelend dat je wel eerder wakker wordt dan
Maar slaapze dan nog even!
Of moet je nu alweer gaan
geniet er van dan!quote:Op zondag 23 september 2007 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik was al wakker omdat ik eigenlijk moest werken.
en nu ben ik weer wakker en gaat ik eens lekker douchen
Zeker als ze heel de week regen opgevenquote:Op zondag 23 september 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Oh morgen herfst.. deprimerend.
Mja 60 ā 70% regenkans, ik vrees dat het niet droog zal blijven. Vandaag daarentegen is het héérlijk weerquote:Op zondag 23 september 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Toch is het hier wel aardig weer.. maar inderdaad. Het zal wel wat invloed gaan hebben op de bouw Leo..
Ik was alleen vorige maand jarigquote:Op zondag 23 september 2007 11:00 schreef leonieke het volgende:
Ah, een verjaardagscadeau voor phille, daar kan ik ook eens voor zien
quote:Op zondag 23 september 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
Het is toch weekend? Dan is het normaalgezien toch vakantie?quote:Op zondag 23 september 2007 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Meerdere ideeën zelfs. Maar wat het gaat worden weet ik nog niet.
Ik doe net alsof ik vakantie heb
Ik moet nog twee dossiers verwerken en dan kan ik ermee ophouden. Alleen ben ik zo dom geweest om de grootste dossiers het langst te laten liggenquote:Op zondag 23 september 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]werken
en vanaaf eindelijk de rest van de oudmeetfoto's afmaken
das niet tofquote:Op zondag 23 september 2007 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet nog twee dossiers verwerken en dan kan ik ermee ophouden. Alleen ben ik zo dom geweest om de grootste dossiers het langst te laten liggen
T is een bezigheid hequote:Op zondag 23 september 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]werken
en vanaaf eindelijk de rest van de oudmeetfoto's afmaken
quote:
Ik heb echt vakantie vanaf morgen. Alleen moet ik morgen al weer komen werkenquote:Op zondag 23 september 2007 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is toch weekend? Dan is het normaalgezien toch vakantie?
Of heb je écht vakantie vanaf morgen?
je moet nietsquote:Op zondag 23 september 2007 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt vakantie vanaf morgen. Alleen moet ik morgen al weer komen werken
Ik moet wel verder met mijn photoshop boekquote:Op zondag 23 september 2007 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb dat bewerken wat laten slingeren deze week omdat ik me niet lekker in mijn vel voelde
vind t ook zo zielig als ik ze nog langer laat wachten. dus nu moet t maar.
jaaaaaaaaaaaah hup gaat eens beginnen danquote:Op zondag 23 september 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet wel verder met mijn photoshop boekheb ook nog zat te bewerken liggen
Mn hele Queen-collectie op de pc ordenen in Foto, Video, Audio en Overig, dan foto's uitsplitsen op datum en samenstelling(hele band of solo), dan audio nog uitsplitsen op formaat (mp3, wav, flac, wma, etc.) en datum en samenstelling, dan video nog uitsplitsen in samenstelling en datum, en dan was het wel geloof ik..quote:Op zondag 23 september 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
T is zulk lekker weer, zonde om binnen te gaan zitten.quote:Op zondag 23 september 2007 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaah hup gaat eens beginnen dan
Als het redelijk groot is ben je nog wel even bezig danquote:Op zondag 23 september 2007 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mn hele Queen-collectie op de pc ordenen in Foto, Video, Audio en Overig, dan foto's uitsplitsen op datum en samenstelling(hele band of solo), dan audio nog uitsplitsen op formaat (mp3, wav, flac, wma, etc.) en datum en samenstelling, dan video nog uitsplitsen in samenstelling en datum, en dan was het wel geloof ik..
En ik denk dat ik ook nog even mn theorie ga leren voor verkeer D
dat douchen was hier heerlijk verkwikkendquote:Op zondag 23 september 2007 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zulk lekker weer, zonde om binnen te gaan zitten.
Alleen douchen durf ik nog niet echt
douchen wil niet zeggen dat t water perse van boven moet komenquote:Op zondag 23 september 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nog met hechtingen in mijn gezicht. En pleister erop waarvan ik bang ben dat ik de hechting er mee uittrek als ik die pleister weghaal
meer dan 500GB?quote:Op zondag 23 september 2007 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het redelijk groot is ben je nog wel even bezig dan
washandje?quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel, mijn gezicht mag ook wel eens wat schoner zeg maar
ontspanning is ook belangrijk jaquote:Op zondag 23 september 2007 15:24 schreef leonieke het volgende:
Ik ga een beetje tv kijken en lezen in een boek
Als het op de juiste tijden gebeurt wel jaquote:
De juiste tijd is die tijd dat het kan ^^quote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als het op de juiste tijden gebeurt wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |