Tijd niet gezien ook, welkom terugquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef jslavenburg het volgende:
Nou dan maak ik hem ook weer is vol, tijd niet gedaan
Hehe dank je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tijd niet gezien ook, welkom terug![]()
Hey daar hebben wij Mr. van Dijk ook weer met zijn custom smiley'squote:Op vrijdag 21 september 2007 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding] goed werk Jslavenburg!
Gedaan, thanksquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:25 schreef Deansensitized het volgende:
Done, ff je bericht aanpassen met de nieuwe OP [afbeelding]
Ik ben (bedankt voor het vragenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Deansensitized het volgende:
Beetje vakantie gevierd, gewerkt, en nu weer stage [afbeelding]
Hey, staat er toch!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben (bedankt voor het vragen) afgelopen dinsdag geslaagd voor mijn opleiding. Ik heb een beetje vakantie gehouden, heb sinds 9 september 1 jaar verkering en ik ga volgende week aan mijn nieuwe opleiding beginnen.
jslavenburg - zaterdag 22 september 2007 @ 00:32quote:
Groot niet nader te noemen electronica bedrijf in Leeuwardenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
jslavenburg - zaterdag 22 september 2007 @ 00:32
[ Bericht 29% gewijzigd door Deansensitized op 22-09-2007 00:35
...
En waar heb je baangarantie? (welk bedrijf?)
By the way, ik heb mijn FoBo een grote update gegeven, check it out(en laat een bericht achter
)
Nou misschien ken ik het bedrijf wel, dus zeg het maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Groot niet nader te noemen electronica bedrijf in Leeuwarden![]()
1 |
nee...!quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Waar ga je heen dan?
Trouwen en settelen in Zweden?![]()
Ik dacht dat ze alleen in Nederland GVB hadden, maar blijkbaar dus ook in zweden :- In Engeland, Duitsland enz hebben ze dat ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ha! ik ben hier bezig met mn GVB te halen...!kan ik strax in Nederland als ik die paar maand terug ben leker golfen enzo met mn zweedse lidmaatschap!
En daarna ga ik voor de rest van mn leven weg uit nederland en speel ik lekker alleen maar daar als ik op vakantie ben!
Ja, volgens mj is GVB alleen nederlands, maar ik haal hier iets soortgelijks, (greencard?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen in Nederland GVB hadden, maar blijkbaar dus ook in zweden :- In Engeland, Duitsland enz hebben ze dat ook niet.
Ik heb sinds mijn 11e mijn handicap en ben nu 19![]()
![]()
Gelukkig heb ik die kans!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Hehehe, goed bezig Kuno.
Nieuw Zeeland lijkt me echt wel vet![]()
Als ik de kans had ging ik ook![]()
je mag wel een keer op bezoek komen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:49 schreef Deansensitized het volgende:
Echt goed bezig [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je mag wel een keer op bezoek komen? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
moet je natuurlijk wel mijn post quotenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Goeiemiddag Remco [afbeelding]
Goeiemiddag Remcoquote:
kunnen we niet weer even met zn allen een topicje vol spammen?quote:
whehe moeten we nog wel ff.... Kunnen t proberen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kunnen we niet weer even met zn allen een topicje vol spammen?![]()
![]()
![]()
Yeah biatchquote:
al in Zweden...?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe moeten we nog wel ff.... Kunnen t proberen natuurlijk![]()
Zit je al in Zweden??![]()
dat is inderdaad wel een paarquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heb zelfs al bijna een zweeds vriendinnetje...!![]()
![]()
Godverdomme man, elkaar ook veel te lang niet gesproken!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
al in Zweden...?zo'n 6 week! Heb zelfs al bijna een zweeds vriendinnetje...!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Roycoooooo het volgende:zijn al een keer langsgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Verdeurie, heb ik weer gemistquote:
jspammenburg.. Idd niet, druk druk druk hequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
[..]
Heey Miss en Royco, tijd niet gezien![]()
als het echt een pareltje is, dan post hij ze nog wel een keer om te showenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:15 schreef Roycoooooo het volgende:
Kom hier wel vaker langs, wil ff die picca's van Kuno's pareltje zien![]()
gezellig hè?!quote:Op zondag 23 september 2007 14:52 schreef Deansensitized het volgende:
Remcore
Gaat de goede kant weer op[afbeelding]
Lief!!quote:Op zondag 23 september 2007 14:52 schreef Deansensitized het volgende:
RoycoooooRemcore
DaFan
Miss
Kuno
js
Houniet
![]()
Gaat de goede kant weer op[afbeelding]
Ik vind het best.quote:Op zondag 23 september 2007 22:48 schreef jslavenburg het volgende:
Eey mensen, gaan wij van de oude crew, namelijk Roycooooo,Remcore,DaFan,Miss,Kuno,jslavenburg,Houniet, leinonlein, luctor en Dean nog is een keer afspreken voor een meeting?
Tenzij je in het buiteland nu bent
Nja, Kuno is weer pleite natuurlijk...quote:Op zondag 23 september 2007 22:48 schreef jslavenburg het volgende:
Eey mensen, gaan wij van de oude crew, namelijk Roycooooo,Remcore,DaFan,Miss,Kuno,jslavenburg,Houniet, leinonlein, luctor en Dean nog is een keer afspreken voor een meeting?
Tenzij je in het buiteland nu bent
Problemen mee?quote:Op zondag 23 september 2007 23:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, Kuno is weer pleite natuurlijk...
E bestaat namelijk ook nog zo iets als een kerstvakantie!quote:Op maandag 24 september 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
En nee hoor Kuno, integendeel
Ja oke, nou moet ik eerlijk zeggen dat als een van mijn fietsen stuk zou zijn, zou ik nog steeds met de bus of zelfs gewoon wandelend naar mijn stage plek kunnen gaan. Dus misschien een beetje makkelijk praten voor mij.quote:Op maandag 24 september 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, weet jij het Host? Of leen één van je zusje/moeder/buurman weet ik veel. Weet dat op maandagochtend veel winkels dicht zijn, maar dan nog! Pak dan ff de stadsbus ofzo. Maar ja, dat hij liever lui dan moe is wist ik inmiddels
En nee hoor Kuno, integendeel
Je school zou toch maar deze beginnen...quote:Op maandag 24 september 2007 10:53 schreef Deansensitized het volgende:
Heb er verdomme ook helemaal geen zin meer in vandaag...
Uh?quote:Op maandag 24 september 2007 11:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je school zou toch maar deze beginnen...![]()
Ach... voor sommige mensen is Nederlands een heel moeilijk vak...!quote:
over datum?quote:Op maandag 24 september 2007 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
En net in plaats van een blikje zin een flesje ijsthee open getrokken [wat al 5 dagen in de rugzak zat] en paar flinke slokken genomen.... geen slim plan![]()
Maandagochtendborrel...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
Of hij heeft net de maandagochtendborrel achter de rug...
we proberen het in iedergeval...!quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het gaat hier weer ouderwets hard
Juist!quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maandagochtendborrel...!om maar de week goed te beginnen zeg maar...!
Trouwens, als we een meet plannen, en het is in de kerstvakantie...!dan moet het wel ergens zijn waar ze lekkere kroketten hebben...!
![]()
ik kan nog een halfuurtje meehelpen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we proberen het in iedergeval...! [afbeelding]
Moet net lukkenquote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan nog een halfuurtje meehelpen.
5 topics op één dag bedoel je?quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist!![]()
Dan word geen tripje Zweden voor ons dus![]()
En moet ook Luctor, eens zien of we weer op ons oude nivo kunnen komen![]()
Dit topic moet nog wel vol komen voor 12:00 uurquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5 topics op één dag bedoel je?
het is al bijna halverwege de dag en we zitten nog steeds op pagina 2quote:
Ja hey, aan mij zal het niet liggenquote:Op maandag 24 september 2007 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is al bijna halverwege de dag en we zitten nog steeds op pagina 2
jullie mogen altijd naar Zweden komen!quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist!![]()
Dan word geen tripje Zweden voor ons dus![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jullie mogen altijd naar Zweden komen!daarvoor heb ik geen meet nodig!
quote:Op maandag 24 september 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja hey, aan mij zal het niet liggen![]()
Nou je hebt anders sinds je aanmelding in dit topic nog steeds geen foto van jezelf gepost...quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Etcetera het volgende:
ik wil wel maar heb eigenlijk geen ruk te melden
dat was ik dan ook niet van planquote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nou je hebt anders sinds je aanmelding in dit topic nog steeds geen foto van jezelf gepost...![]()
Jat gewoon de auto van je ouders, dan kun je mij ook gelijk wat goedkoop bier brengen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |