Bullcrap, geen enkel probleem mee gehad. Alle games werken tot nu toe, zonder te hoeven patchen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ik zou zeer zeker geen Vista gebruiken, vooral met gamen kun je veel problemen verwachen.
Lijkt me logischquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zou ook naar de videokaart kijken als je gaat gamen
Mja, maar nog leuker lijkt me 4 gb en een heel goede videokaartquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:45 schreef RacerDKB het volgende:
Neem dan ipv 4gb geheugen 2gb een heel goede videokaart.
Dat doen we al jarenquote:Op zondag 23 september 2007 11:19 schreef dikkedorus het volgende:
4GB, raad dan gelijk een Dual-Xenon aan voor tekstverwerking, ongeveer even nuttig.
In principe niet idd, maar omstandigheden laten het nou eenmaal niet toe om regelmatig nieuwe pc's te kopenquote:Op zondag 23 september 2007 14:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Eigenlijk is een PC per definitie niet gericht opde toekomst.
1 tip, koop niet het beste van de beste onderdelen. Die zijn vaak een stuk duurder dan wat er net onder zit en zoveel snelheid's winst haal je er niet meequote:Op zondag 23 september 2007 14:52 schreef Weird- het volgende:
[..]
In principe niet idd, maar omstandigheden laten het nou eenmaal niet toe om regelmatig nieuwe pc's te kopen
Werkt het spel ook niet als je alle uitvoerbare bestanden van een spel op de compabiliteits modus "Windows XP Service Pack 2" zet?quote:Op zondag 23 september 2007 11:02 schreef dikkedorus het volgende:
Ik heb weer wat games getest die op de stapel "werkt niet onder Vista" kunnen. Jammer.
Fahrenheit, PoP2, Hell Forces, Arx Fatalis, Area 51. Allemaal probleempjes.
Nee, vooral PoP vecht met DirectX, en bijv. Fahrenheit en Area 51 hebben msi installers die niet goed werken onder Vista. Gelukkig kan je dat laatste wel oplossen door verborgen unattended-install switches aan te zetten.quote:Op maandag 24 september 2007 02:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Werkt het spel ook niet als je alle uitvoerbare bestanden van een spel op de compabiliteits modus "Windows XP Service Pack 2" zet?
gaar probleem met 8800GTX + Il2 1946quote:Op zondag 23 september 2007 15:14 schreef dikkedorus het volgende:
Bolle Dorus nog wel
Ik ging niet off-topic, ik maakte duidelijk dat de vier GB die de TS aangeeft overkill is en dus onzinnig.
TS: Vista wel aan te raden. Vooral met nieuwere hardware is het geen probleem om Vista te draaien. Sommige oude games hebben problemen met Vista, maar de meeste echt populaire games hebben onderhand fixes, patches of workarounds voor de die-hard gamers die het alsnog onder Vista willen draaien. Nieuwe games doen het afaik altijd onder Vista.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |