Alle deelnemers nog op een rijtjequote:De regels:
- Het is dus de bedoeling dat je van elke Champions League wedstrijd het totokruisje en uitslag voorspelt, je krijgt 1 punt voor een goed kruisje en 3 punten voor een correcte uitslag.
- De competitie toto is dus met deze 32 deelnemers en de normale toto is voor iedereen.
- Voor de competitie toto telt alleen het kruisje en voor de normale toto telt het kruisje + de uitslag.
- In het begin zijn er 32 Deelnemers. Elke deelnemer kiest 1 van de 32 ploegen, die hij/zij het rest van het seizoen zal "vertegenwoordigen". Ze spelen in de groepsfase volgens het competitieprogramma tegen andere users. DIt doen ze door de wedstrijden te voorspellen op de totokruisjes (1 winst thuisploeg, 1 winst uitploeg, X, gelijkspel). Na de groepsfase zal de knock outfase volgen. De nummers één en twee uit de poule gaan door.
- De "1" staat voor winst voor de thuisspelende ploeg,de "2" voor winst voor de uitspelende ploeg en een "X" voor een gelijkspel. Het welbekende concept dus.
- Je totokruisje hoeft niet gelijk te zijn aan je voorspelde uitslag.
- Mocht een wedstrijd gestaakt/afgelast worden zullen we deze wedstrijd pas meerekenen als hij in zijn geheel is gespeeld of als de UEFA heeft beslist.
- We zullen de nieuwe speelronde zsm na de vorige proberen te plaatsen.
- We rekenen alleen voorspellingen mee die in één keer zijn geplaatst.
- Je mag je voorspellingen plaatsen tot het eerste fluitsignaal. Dat zal zijn dinsdag 20.45.
- Aanmelden? kan voor de competitie toto niet meer, voor de normale toto kan je zo instromen.
- Mocht je vanwege vakantie oid je voorspellingen niet kunnen plaatsen stuur dan een PM naar Borisz of -Vaduz- en we zullen je voorspellingen van desbetreffende week plaatsen..
- Ook wij zijn maar mensen en maken dus fouten, kortom, tel je eigen punten na en zeg het als er iets niet klopt, mocht je gelijk hebben zullen we dit aanpassen in de stand.
- Over het algemeen zal Borisz de competitietoto regelen en -Vaduz- de normale toto.
Dinsdag 2 oktoberquote:Op zondag 30 september 2007 09:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goede tip borisz! Had het topic nog niet in mn MyAT.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:18 schreef Radegast het volgende:
Dinsdag 2 oktober
Groep E Olympique Lyon Glasgow Rangers 2-0 1
Groep E VfB Stuttgart Barcelona 1-1 x
Groep F Dinamo Kiev Sporting CP 0-0 x
Groep F Manchester United AS Roma 4-1 1
Groep G Internazionale PSV 5-0 1
Groep G CSKA Moskou Fenerbahce 1-1 x
Groep H Sevilla Slavia Praag 4-0 1
Groep H Steaua Boekarest Arsenal 0-1 2
Woensdag 3 oktober
Groep A Besiktas FC Porto 1-1 x
Groep A Liverpool Olympique Marseille 1-0 1
Groep B Rosenborg BK FC Schalke 04 0-1 2
Groep B Valencia CF Chelsea 2-1 1
Groep C Lazio Real Madrid 0-0 x
Groep C Werder Bremen Olympiakos Piraeus 1-0 1
Groep D Benfica Shakhtar Donetsk 2-0 1
Groep D Celtic AC Milan 1-1 x
Die 11 punten gaan alleen maar voor de algemene totoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Groep G vandaag helemaal goed voorpeld. Hulde.
11 punten vandaag.
11-4 tegen dniek. Ik ruik bloed!
De naam van je tegenstander heb je ook nog niet gelezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Groep G vandaag helemaal goed voorpeld. Hulde.
11 punten vandaag.
11-4 tegen dniek. Ik ruik bloed!
edit 5-4 dus. ik heb de regels niet eens gelezen tot 1 minuut geleden.
whehehe...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
De naam van je tegenstander heb je ook nog niet gelezen
Maar in de onderlinge uitslag Doc - Spruud 6-8 ...quote:
Maar ik welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:00 schreef Smeich het volgende:
Die 8-1 dan van Lazio![]()
ow nee..ben ik dit keer niet
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar in de onderlinge uitslag Doc - Spruud 6-8 ...
Ik snap dat ik uitslagen goed heb, maar hoe kan spruud met met de onderlinge wedstrijden 8 punten hebben, maar een score hebben die lager is? Ik geloof dat ik de logica van scoring nog niet helemaal vat ...
Ik niet hoor, haal ik iig UEFA-cup voetbalquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik baal wel van die gasten die toezeggen en dan toch niet mee doen. (Lionheaad, MSC2ME) Als er mensen willen instromen, kom maar op met je voorspellingen.
Had nog nooit van MSC2ME gehoord dus ik sta er niet echt van te kijken dat ie nog geen voorspelling heeft gedaan...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik baal wel van die gasten die toezeggen en dan toch niet mee doen. (Lionheaad, MSC2ME) Als er mensen willen instromen, kom maar op met je voorspellingen.
Ze zijn welkom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
Als er nog 2 mensen mee willen doen valt het er misschien nog iets te redden voor vanavond?
als jij hem maar niet vergeetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:40 schreef RayMania het volgende:
Goed werk Boris.
Volgens mij had jij er geen enkele moeite mee dat ik 'm vergeten was vorige keerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:44 schreef borisz het volgende:
[..]
als jij hem maar niet vergeet![]()
anderen ook niet.![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:16 schreef Smeich het volgende:
echt... was ik t vergeten?
Speelronde 4
Dinsdag 6 november
thuis uit datum tijd
Groep A FC Porto Olympique Marseille 1 3-1
Groep A Liverpool Besiktas 1 2-2
Groep B FC Schalke 04 Chelsea 2 0-4
Groep B Valencia CF Rosenborg BK 1 3-1
Groep C Lazio Werder Bremen 1 2-0
Groep C Olympiakos Piraeus Real Madrid 2 0-2
Groep D Celtic Benfica x 0-0
Groep D Shakhtar Donetsk AC Milan 2 0-5
Woensdag 7 november
Groep E Barcelona Glasgow Rangers 1 1-1
Groep E Olympique Lyon VfB Stuttgart 1 3-1
Groep F Manchester United Dinamo Kiev 16-2
Groep F Sporting CP AS Roma 1 3-1
Groep G Fenerbahçe PSV x 2-2
Groep G Internazionale CSKA Moskou 1 3-0
Groep H Slavia Praag Arsenal 2 0-2
Groep H Steaua Boekarest Sevilla 2 0-1
Oen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godver, al die tijd vergeten...
4-5 voor mij in de andere wedstrijd in de poule met 2-2 qua correcte scores en nog 2 verschillen te gaanquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
5-5 tussenstand met Dutchgooner, maar wel 2-1 achter qua correcte scores.
Ik zou nog eens tellenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:43 schreef mcyodogg het volgende:
Opnieuw gelijkspelletje dacht ik uiteindelijk over vandaag en gister.
11-11 toch? Of heb ik een uitslag verkeerd in mn hoofd zitten?quote:
Ja, irritant he?! En die stomme vaduz wint van de andere kandidaat omdat die niet meedoet, zul je zien dat die volgende rondes weer meedoet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:15 schreef mcyodogg het volgende:
haha, Suijk en ik hebben de meeste voorspellingen van iedereen goed, en we staan 3e en 4e in onze poule.
Ik zoek de fout even opquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, irritant he?! En die stomme vaduz wint van de andere kandidaat omdat die niet meedoet, zul je zien dat die volgende rondes weer meedoet!
Overigens klopt de stand in onze groep nog niet helemaal, niet alle deelnemers hebben opgeteld in de stand 4 wedstrijden gespeeld.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Koploper in de poule, moet niet gekker worden!
Je hebt natuurlijk ook het geluk gehad om al 2 keer tegen Ericajax gespeeld te hebben, terwijl die niets heeft ingevuld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
Koploper in de poule, moet niet gekker worden!
Even overleggen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:39 schreef dndiek het volgende:
Weekwinnaar
Gaan we de laatste (de 6e) ronde PM-en?
Ach, het is dan ook een hele sterke poule natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Potdimme.
Dan ben ik er al uit.... Moet ik dan nog wel voorspellen?quote:Op zondag 2 december 2007 10:01 schreef Bos81 het volgende:
Borisz ik heb gewonnen van methodmich maar de 3 punten niet gekregen
ja voor de algemene competitie(kruisje plus uitslag) daaraan mag iedereen blijven deelnemenquote:Op zondag 9 december 2007 15:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan ben ik er al uit.... Moet ik dan nog wel voorspellen?
maar je speelt nu toch tegen mij? Als jij dan wint, komen we allebei op 10 punten en zal jij doorgaan (volgens mij qua onderling resultaat als qua doelsaldo eindig jij dan boven mij). Klopt dit leiding?quote:Op zondag 9 december 2007 15:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan ben ik er al uit.... Moet ik dan nog wel voorspellen?
quote:Radegast Sander4444 Dutchgooner Stevengerrard Beschouw Engcatjuhh mycodogg DNDIEK Chiel-Montagne Hello_moto1992 Vaduz Raymania* Gatalin* Suijk aanvoerder Numero_uno bos81 Borisz WeebI methodmich
In Kolom A zie je de wedstrijd en verder op zie je wie wat heeft ingevuld.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word er niet zo wijs uit.
Die heeft enkel woensdagvoorspellingen doorgegeven... (rond 20.30 uur gisteren, een PM daarna is niet op tijd meer gezien)quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Wel jammer dat Gatalin niets meer heeft ingevuld.![]()
je kan nog steeds het andere klassement winnen he dus gewoon blijven meedoenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:01 schreef sander4444 het volgende:
Methodmich gefeliciteerd. En natuurlijk ook alle andere ploegen die een ronde verder zijn! Kijk nu alweer uit naar revanche volgend jaar
Mijn excuses idd, een verkeerde copy-paste van mijn kant. Had het achteraf gezien toch niet gewonnen, mocht dat nog enige troost geven.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft enkel woensdagvoorspellingen doorgegeven... (rond 20.30 uur gisteren, een PM daarna is niet op tijd meer gezien)
Je zit ook in een zware poulequote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef Beschouw het volgende:
Uitgeschakeld dus. Had dat al verwacht. Zelfs een zege had geen uitkomst meer geboden.
Wens dndiek en dutchgooner succes tot in volgende ronde.
Wij waren de poule des doods, met 3 spelers bij de beste 6 in het klassement.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het overigens wel een eer om de nummer 4 in het klassement uitgeschakeld te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |