Ach, het is dan ook een hele sterke poule natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Potdimme.
Dan ben ik er al uit.... Moet ik dan nog wel voorspellen?quote:Op zondag 2 december 2007 10:01 schreef Bos81 het volgende:
Borisz ik heb gewonnen van methodmich maar de 3 punten niet gekregen
ja voor de algemene competitie(kruisje plus uitslag) daaraan mag iedereen blijven deelnemenquote:Op zondag 9 december 2007 15:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan ben ik er al uit.... Moet ik dan nog wel voorspellen?
maar je speelt nu toch tegen mij? Als jij dan wint, komen we allebei op 10 punten en zal jij doorgaan (volgens mij qua onderling resultaat als qua doelsaldo eindig jij dan boven mij). Klopt dit leiding?quote:Op zondag 9 december 2007 15:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan ben ik er al uit.... Moet ik dan nog wel voorspellen?
quote:Radegast Sander4444 Dutchgooner Stevengerrard Beschouw Engcatjuhh mycodogg DNDIEK Chiel-Montagne Hello_moto1992 Vaduz Raymania* Gatalin* Suijk aanvoerder Numero_uno bos81 Borisz WeebI methodmich
In Kolom A zie je de wedstrijd en verder op zie je wie wat heeft ingevuld.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word er niet zo wijs uit.
Die heeft enkel woensdagvoorspellingen doorgegeven... (rond 20.30 uur gisteren, een PM daarna is niet op tijd meer gezien)quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Wel jammer dat Gatalin niets meer heeft ingevuld.![]()
je kan nog steeds het andere klassement winnen he dus gewoon blijven meedoenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:01 schreef sander4444 het volgende:
Methodmich gefeliciteerd. En natuurlijk ook alle andere ploegen die een ronde verder zijn! Kijk nu alweer uit naar revanche volgend jaar
Mijn excuses idd, een verkeerde copy-paste van mijn kant. Had het achteraf gezien toch niet gewonnen, mocht dat nog enige troost geven.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft enkel woensdagvoorspellingen doorgegeven... (rond 20.30 uur gisteren, een PM daarna is niet op tijd meer gezien)
Je zit ook in een zware poulequote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef Beschouw het volgende:
Uitgeschakeld dus. Had dat al verwacht. Zelfs een zege had geen uitkomst meer geboden.
Wens dndiek en dutchgooner succes tot in volgende ronde.
Wij waren de poule des doods, met 3 spelers bij de beste 6 in het klassement.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het overigens wel een eer om de nummer 4 in het klassement uitgeschakeld te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |