quote:Radegast Sander4444 Dutchgooner Stevengerrard Beschouw Engcatjuhh mycodogg DNDIEK Chiel-Montagne Hello_moto1992 Vaduz Raymania* Gatalin* Suijk aanvoerder Numero_uno bos81 Borisz WeebI methodmich
In Kolom A zie je de wedstrijd en verder op zie je wie wat heeft ingevuld.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word er niet zo wijs uit.
Die heeft enkel woensdagvoorspellingen doorgegeven... (rond 20.30 uur gisteren, een PM daarna is niet op tijd meer gezien)quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Wel jammer dat Gatalin niets meer heeft ingevuld.![]()
je kan nog steeds het andere klassement winnen he dus gewoon blijven meedoenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:01 schreef sander4444 het volgende:
Methodmich gefeliciteerd. En natuurlijk ook alle andere ploegen die een ronde verder zijn! Kijk nu alweer uit naar revanche volgend jaar
Mijn excuses idd, een verkeerde copy-paste van mijn kant. Had het achteraf gezien toch niet gewonnen, mocht dat nog enige troost geven.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft enkel woensdagvoorspellingen doorgegeven... (rond 20.30 uur gisteren, een PM daarna is niet op tijd meer gezien)
Je zit ook in een zware poulequote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef Beschouw het volgende:
Uitgeschakeld dus. Had dat al verwacht. Zelfs een zege had geen uitkomst meer geboden.
Wens dndiek en dutchgooner succes tot in volgende ronde.
Wij waren de poule des doods, met 3 spelers bij de beste 6 in het klassement.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het overigens wel een eer om de nummer 4 in het klassement uitgeschakeld te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |