Het gaat samen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:26 schreef NightH4wk het volgende:
Is je probleem nu de politiek of "industrieëlen, corrupte corporaties en bankiers?"
Dan kun je de verkiezingen ook wel afschaffen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:38 schreef Fides het volgende:
Referenda slaan toch nergens op als 50% van de bevolking geen idee heeft waar hij/zij op stemt.
'Ik stem tegen omdat anders de Nederlandse cultuur in gevaar komt'![]()
'Ik stem tegen de landbouwsubsidies!
etc.
Soms heb ik (mijn sinistere ego, die weleens naar boven komt als in een anti-democratische bui bent (voor de goede orde, normaliter stem ik Democraten 66quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kun je de verkiezingen ook wel afschaffen.
Ik denk dat dan enkel D66 een paar stemmen krijgt en de rest van de partijen verdwijnen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef Fides het volgende:
[..]
Soms heb ik (mijn sinistere ego, die weleens naar boven komt als in een anti-democratische bui bent (voor de goede orde, normaliter stem ik Democraten 66)) weleens het idee dat we misschien zouden moeten invoeren dat we een klein testje moeten maken voordat je mag stemmen
Ben benieuwd welke partijen dan de grootste zijn.
think small .. think backwards ? Nog even en Frieland gaat zich afscheiden, daarna volgen de rest van de provinciën want hun nationale trots word aan Nederland verkocht ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:28 schreef BaajGuardian het volgende:
De corrupte corporaties en bankiers = Europa.
Nederland word verkocht aan europa.
We kunnen hopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Nog even en Frieland gaat zich afscheiden, [...]
Ah, vriendjespolitiek.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:46 schreef Fides het volgende:
Die salarisstijging van een idee van het vorige kabinet hoor..
Nou heb je even? Nederland en de meeste Nederlanders zijn angsthazen en schijtluizen. Kinderen die haast niets meer weten inzake maatschappelijke dingen,ouders die zich opgeven voor allerlei domme tvshows en thuis zich amper nog op de hoogte houden van de maatschappelijke problemen in de wereld en een ieder die het waagt zich daaraan te ontrekken die wordt als een lastpak/arrogante lul gezien. Dat is Nederland anno 2007 en de criminelen en andere maatschappelijke ordeverstoorders die lachen zich een ongeluk want de Staat kan het niet aan hun aan te pakken wegens allerlei budget-beheersingen. Allochtoon zijn en geen werk hebben? Overheid en dit kabinet die gooid er wel meer geld tegenaan? Hard werkende landgenoten? Ha! die pakken wij het eerste aan want die hebben het al te goed, dus weer lappen voor die lapwanzen in de samenleving die zo zielig zijn. Dat is Nederland anno 2007 en dat referendum? Ach..we hanteren gewoon de Amerikaanse politiek beheersing. Doe alsof je de burger serieus neemt maar hanteer ondertussen een eigen beleid waar geen voet tussen is te krijgen. Sinds de moord op Fortuyn,van Gogh vertrouw ik onze Nederlandse overheid voor geen meter. En met mij ongetwijfeld duizenden!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Het kabinet ..........< afijn heel verhaal >.....waar pikken we dit nog voor?!
Je denkt dat je met open armen ontvangen word in de kamer?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:40 schreef Aasgier het volgende:
Kan fok geen partij oprichten?
Origineel idee. Wordt Fok! een partij?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:40 schreef Aasgier het volgende:
Kan fok geen partij oprichten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |