Hoe hardcore wil je het hebben?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef Floripas het volgende:
Ik wil een filmpje zien voor ik je geloof.![]()
Pauper. Ik heb daar ook een p gehaald.quote:
Voorts: gefeliciteerd. Je zult de statistieken ingaan als gemiddeld rijker, linkser maar verrechtsend en geconcentreerd in de grote steden.quote:
Hij is niet eens bi hè, hup meteen het uiterste weer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
Nou, hoe meer homo's hoe meer dames voor mezelf!
Ryan als de Markies van Queensberry.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Hee PJ btw, sjun is toch ook eh... des SCHs zeker hè?
En bij de rest van de vakken faalde je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Pauper. Ik heb daar ook een p gehaald.
Toon me hoe ver je kunt gaan. Mijn reactie toont je...mijn reactie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe hardcore wil je het hebben?
Uh.. . ge weet toch dat Verdonk en Wilders het populairst zijn onder homo's?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Floripas het volgende:
Voorts: gefeliciteerd. Je zult de statistieken ingaan als gemiddeld rijker, linkser maar verrechtsend en geconcentreerd in de grote steden.
Ik heb gewoon de p in 1 jaar gehaald en daarna verkast. Al die moslims...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En bij de rest van de vakken faalde je?
Linkser maar verrechtsend? Omdat-ie homo is?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voorts: gefeliciteerd. Je zult de statistieken ingaan als gemiddeld rijker, linkser maar verrechtsend en geconcentreerd in de grote steden.
Jouw obsessie met sjun is extreem triest.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Dat bewuste topic is echt echt echt echt niet door mij geopend. Ik vraag me nu nog bijna wekelijks af welke volksvijand dat topic nu heeft aangemaakt.quote:Seksualiteit Hetero
Oe de P in 1 jaar gehaald, doe nou niet alsof dat een prestatie isquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de p in 1 jaar gehaald en daarna verkast. Al die moslims...
Hahaha, denk je, Stali opperde dit, ik was me er niet van bewust.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ryan als de Markies van Queensberry.
Hoe ver ik kan gaan... da's een rare vraag.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Floripas het volgende:
Toon me hoe ver je kunt gaan. Mijn reactie toont je...mijn reactie.
Ik denk het niet, Sjun is alternatief anders, denk ik. De man zal vast enthousiast begonnen zijn als PvdA'er en is in de loop der tijd teleurgesteld geraakt. Inmiddels biedt het CDA ook niet meer de antwoorden die hem bevredigen. Ik denk dat hij een prima debater zou kunnen worden als hij zich zou inzetten voor hetgeen hem echt zou interesseren en als hij ook begrijpt wat de effecten zijn van het kiezen voor een 'waarheid'.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is "dat bewuste topic"? Link?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uit mijn fotoboek:
[..]
Dat bewuste topic is echt echt echt echt niet door mij geopend. Ik vraag me nu nog bijna wekelijks af welke volksvijand dat topic nu heeft aangemaakt.
Waarom heb je dan Inleiding Rechtswetenschap niet gehaald?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oe de P in 1 jaar gehaald, doe nou niet alsof dat een prestatie isP is ubersimpel.
Ach rot op man, dat is andersom, maar kom op wat zeggen je antenne's???quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw obsessie met sjun is extreem triest.
Uhm, je hoeft geen volksvijand te zijn om dat in te vullen....quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uit mijn fotoboek:
Dat bewuste topic is echt echt echt echt niet door mij geopend. Ik vraag me nu nog bijna wekelijks af welke volksvijand dat topic nu heeft aangemaakt.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waarom heb je dan Inleiding Rechtswetenschap niet gehaald?
Stali oppert niks, ze heeft de tijd niet m'n pik uit haar mond te halen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hahaha, denk je, Stali opperde dit, ik was me er niet van bewust..
Daar trek ik een koud biertje op open.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe ver ik kan gaan... da's een rare vraag.
Mijn antennes zeggen dat sjun een entiteit is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ach rot op man, dat is andersom, maar kom op wat zeggen je antenne's???.
O. Ik kreeg Aquino bij Rechtswetenschap. Wat een vaag vak was dat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik die niet gehaald zou hebben. Mijn P heb ik heel netjes binnen het jaar afgerond.
dankquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar trek ik een koud biertje op open.
Als je een roseetjeshomo wordt sla ik je de kop in.
Roseebier of -wijn?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef Floripas het volgende:
Daar trek ik een koud biertje op open.
Als je een roseetjeshomo wordt sla ik je de kop in.
Nee, ik denk niet dat-ie als PvdA'er begonnen is hoor, dat heeft-ie wel eens geschreven, hij had een linkse leraar en kwam er toen blablabla achter dat links niets anders dan een geloof was. dat zat er al vroeg in.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Sjun is alternatief anders, denk ik. De man zal vast enthousiast begonnen zijn als PvdA'er en is in de loop der tijd teleurgesteld geraakt. Inmiddels biedt het CDA ook niet meer de antwoorden die hem bevredigen. Ik denk dat hij een prima debater zou kunnen worden als hij zich zou inzetten voor hetgeen hem echt zou interesseren en als hij ook begrijpt wat de effecten zijn van het kiezen voor een 'waarheid'.
Aquino heb ik ook gekregen bij Rechtswetenschap, maar dat was zeer kort en algemeen. Bij Rechtsfilosofie, wat je het jaar daarop krijgt gaat men er veel dieper op in.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O. Ik kreeg Aquino bij Rechtswetenschap. Wat een vaag vak was dat.
Heb jij die vent met dat baardje nog gehad voor Fiscaal?
Tomas van Aquino is de bomdiggy.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
O. Ik kreeg Aquino bij Rechtswetenschap. Wat een vaag vak was dat.
Heb jij die vent met dat baardje nog gehad voor Fiscaal?
Ja, die carnaval ging vieren in 'het Zuiden waar men den klokken nog kan horen luiden'.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aquino heb ik ook gekregen bij Rechtswetenschap, maar dat was zeer kort en algemeen. Bij Rechtsfilosofie, wat je het jaar daarop krijgt gaat men er veel dieper op in.
En bij fiscaal, bedoel je die korte gast?
Ja, doei, Stali zegt dat het een enorme joekel van een kastnicht is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mijn antennes zeggen dat sjun een entiteit is.
Ja die heb ik dan ook gehadquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja, die carnaval ging vieren in 'het Zuiden waar men den klokken nog kan horen luiden'.
Rosebier? Dat bestaat niet in mijn wereld.quote:
Ja, wat denk je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:21 schreef Mutant01 het volgende:
Wat voor opleiding heb je na die P gedaan Zwaardvisch?
We weten het allebei niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat-ie als PvdA'er begonnen is hoor, dat heeft-ie wel eens geschreven, hij had een linkse leraar en kwam er toen blablabla achter dat links niets anders dan een geloof was. dat zat er al vroeg in.
Anders dan de bekende homo lucy die volgens mij vroeger wel een lekkere linkse flierefluitende homo is geweest.
En wat weet Stali er van af? Zuigt die wekelijks kastnichten af op een parkeerplaats of zo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, doei, Stali zegt dat het een enorme joekel van een kastnicht is.
Nee, ik heb de propedeuse Rechtsgeleerdheid gehaald, maar ik merkte dat het lezen van veel en lange teksten me niet beviel. Daarnaast ben ik geen alfa en kon ik door m'n eindexamencijfers direct bij de UvA instromen voor Geneeskunde.quote:
Kast? Welke kast?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:21 schreef Floripas het volgende:
Rosebier? Dat bestaat niet in mijn wereld.
Neem een lekkere Black Bush 10 van me, uitstekende single malt whisky. Aangezien je binnen afzienbare tijd toch geen Zwarte Bosjes meer zult consumeren.
(Over een half uur zijn de kastgrapjes uitgeput, geen zorgen).
WTF lul je nou. Je projecteert je homofobie op de eerste de beste.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit net te bedenken iedereen hier op Fok! heeft het gewoon altijd aan de haak met homo's.
Rechtse dudes met SCH.
Linkse dudes met PJ, lucy, sjun noem maar op.
O netjes. De lange teksten zijn soms inderdaad wel vervelend. De truuk is om die ellenlange teksten te reduceren tot een paar regeltjes. Tis niet erg makkelijk en ook niet superleuk, maar goed, het moet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, ik heb de propedeuse Rechtsgeleerdheid gehaald, maar ik merkte dat het lezen van veel en lange teksten me niet beviel. Daarnaast ben ik geen alfa en kon ik door m'n eindexamencijfers direct bij de UvA instromen voor Geneeskunde.
Hey, ik ben een genatigde homo. Echt wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit net te bedenken iedereen hier op Fok! heeft het gewoon altijd aan de haak met homo's.
Rechtse dudes met SCH.
Linkse dudes met PJ, lucy, sjun noem maar op.
Is Sjun niet nog steeds geband? Zo ja: zullen we niet over hem kletsen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En wat weet Stali er van af? Zuigt die wekelijks kastnichten af op een parkeerplaats of zo?
Ja, alweer een jaar of 4.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
O netjes. De lange teksten zijn soms inderdaad wel vervelend. De truuk is om die ellenlange teksten te reduceren tot een paar regeltjes. Tis niet erg makkelijk en ook niet superleuk, maar goed, het moet.
En je hebt nu inmiddels ook je P bij de UVA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |