Terechte vraag, en je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:48 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker?![]()
Ik heb ooit een topic geopend, waarin ik mijn (studie/school) problemen vertelde. Jij herkende de problemen en verwees me later nog eens door naar deze reeks. Zelf vermoedde ik ook ADD en heb laatst toch eindelijk de stap gezet om naar de studentenpsych te gaan. Al hoewel ik voornamelijk werd gedreven door de angst dat ik moest stoppen met mijn studie, anders was ik wss gewoon door gegaan op de oude voet. Maar waarom zou je niet gewoon proberen deze concentratie problemen aan te pakken? Weet je zeker dat je eigenlijk stiekem gewoon geen zin in hebt om er iets aan te gaan doen? Bang voor verandering, bang om iets van je zelf kwijt te raken? Trots? Misschien niet, maar bij mij waren dat altijd drempels om er echt iets aan te gaan doen.![]()
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Vandaag begonnen met mijn eerste Ritalin. In drie weken tijd opbouwen, 3 x 0,5 eerste week, 3 x 1 week 2 en 1 1/2 in de derde week. Krijg ik nu eindelijk rust in m'n hoofd? [afbeelding]
hmmm lekker! als het goed valt kun je rekenen op flinke euforie na een maand, dat is echt te gek!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Vandaag begonnen met mijn eerste Ritalin. In drie weken tijd opbouwen, 3 x 0,5 eerste week, 3 x 1 week 2 en 1 1/2 in de derde week. Krijg ik nu eindelijk rust in m'n hoofd? [afbeelding]
Ik ben vorige week begonnen met 3 x 1/2. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik deze week 3 x 1 deed, maar ben na het weekend toch maar weer teruggegaan naar 3 x 1/2 (i.v.m. werk). Vanaf vrijdag weer 3 x 1 proberen. Ben benieuwd...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens mij merk je dat eerder, maar nu gaat er om welke dosis geschikt is, vandaar die "opbouw".quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:00 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week begonnen met 3 x 1/2. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik deze week 3 x 1 deed, maar ben na het weekend toch maar weer teruggegaan naar 3 x 1/2 (i.v.m. werk). Vanaf vrijdag weer 3 x 1 proberen. Ben benieuwd...
Maar kun je pas na een maand zien of het goed werkt?
Vertelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef melonovy het volgende:
Ja die euforie is geweldig, hahaha, maar helaas is dat once in a Ritaline-slik-periode
Ritalin is niet voor niets opgenomen in de opiumwet, na een poosje slikken kun je in eufotische staat verkeren. Je kent wel de pieken uit je dagelijkse leven, nou dat gevoel en dan heel sterk en het kakt niet in zoals je dat ook wel zou moeten herkennen, dat gevoel dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |