quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[...]
M'n neus knakken is ook erg leuk. Vooral omdat bijna niemand dat kan
Dan moet je in [CUL] zijn. En nu ksssssst uit mijn topic.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Knakworstjes zijn lekker
Blijkbaar heb ik een heel merkwaardige neus... Ik hoef alleen maar het puntje van m'n neus omhoog te duwen, ik kan het zelfs met m'n pinkquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Dat wil ik ook!
(En nou niet beginnen met negatieve verhalen over hoe schadelijk knakken is, want hé, ik rook niet!)
Zeg, knakworstjes knakken is best relaxed hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dan moet je in [CUL] zijn. En nu ksssssst uit mijn topic.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
(En nou niet beginnen met negatieve verhalen over hoe schadelijk knakken is, want hé, ik rook niet!)
Aha. Geen probleem voor mij dus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef veldmuis het volgende:
Knakken is echt heel schadelijk, vooral als je rookt.
Dit kan ik echt tig keer achter elkaar met mijn rechtervoet, echt niet gezond gewoonquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Mijn twee favorieten:
- Voet omhoog buigen waardoor mijn enkel aan de achterkant ter hoogte van de achillespees 'knakt'. (Lukt maar zelden)
* NT-T.BartMan drukt zijn neus omhoog met zijn pinkquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik een heel merkwaardige neus... Ik hoef alleen maar het puntje van m'n neus omhoog te duwen, ik kan het zelfs met m'n pink
Heh, zonde, ik kan dat echt tig keer achter elkaarquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
* NT-T.BartMan drukt zijn neus omhoog met zijn pink
...niets...![]()
![]()
![]()
Ik kan dat ook, maar ik heb dan ook een grote neusquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Okee, ik heb ook wel een bovengemiddelde neus... Misschien dat het daaraan ligtquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik kan dat ook, maar ik heb dan ook een grote neus![]()
Verder knak ik mijn borstbeen. Dan hou ik mijn handen op mn rug en duw mijn schouders zo ver mogelijk naar achteren en mijn borst vooruit..
Heeeeeeeeeeeeerlijk, maar ik kan het maar 1x per dag![]()
En terechtquote:
Vertel? Ik weet niet wat ik mis?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:15 schreef Cheva het volgende:
Vooral door blijven gaan je merkt van zelf wel . Als je het te veel doet
Maar hoe doe je dat danquote:
Met een kleine neus kan (ik) het ook hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, ik heb ook wel een bovengemiddelde neus... Misschien dat het daaraan ligt
Nog meer mensen met een grote neus die ook hun neus kunnen knakken?
Tja, daar zit ook inderdaad wel een gewricht in ja...quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Tja, daar zit ook inderdaad wel een gewricht in ja...
Probeer het eens in [ONZ] of [SEX] zou ik zeggen. Tenzij je een piem0l als een knakworstje hebt (zie een paar reacties naar boven), dan mag je blijven meelezen als je maar niet meer reageert.
hmmmm.... dat is zowat een (lemming)topic waard!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Okay, okay mijn lekkerste "knak" is als ik een heeele erge scheet moet laten en dan zo dicht tegen de rand van een stoel/tafel aan.
Maar dat is meer een "KNEP" of "KNETTER" dan een "KNAK"
het los laten schieten van pezen of het over elkaar laten gaan van botuiteinden, of het gezond danwel ongezond is is nog niet bekend, in het eerste geval denk ik niet, het tweede geval zal het wel slijtage gevenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:26 schreef Mirage het volgende:
Wat is eigenlijk de functie van knakken en is het wel gezond?
Bij mij knakt bijna alles.
Het lekkerste vind ik het als ik een goede knak in mijn schouderbladen krijg.
Ja verdammt mal, het gaat me er niet om hoe je MB bedriegt (lulquote:
Hoe wordt het kraken van vingers veroorzaakt? Kun je er reuma of artrose van krijgen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vertel? Ik weet niet wat ik mis?
dat vergt oefening en durf...de wetenschap dat je nooit je eigen nek kan breken is een safe guard. ik sla mijn hoofd iets naar achteren todat ik het "lock" voel en dan draai ik mijn hoofd schuin opzij tot de rits van knaks 9zijn er meestal een paar0 en dan snel hoogd terugslaan naar de andere kant voor nog een rits knakken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja verdammt mal, het gaat me er niet om hoe je MB bedriegt (lul!) maar hoe je die fucking nek knakt
!
Echt, je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:29 schreef Marble het volgende:
Mensen die het tof vinden om met lichaamsdelen te gaan zitten knakken. Kan het triester?
Het wordt vast een explosieve ervaring.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Echt, je weet niet wat je mist!
Marble! Ben je er weer met ID4?
Die grap had Zhenar al gemaakt, maar ik vergeef het jequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Het wordt vast een explosieve ervaring.
[afbeelding]
Ik kan je neus ook laten knakken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Ja heeerlijk, borstbeen is het lekkerst, deze zit vaak wel vast bij mij, wilt niet altijd knakken(misschien 1x per week ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik kan dat ook, maar ik heb dan ook een grote neus![]()
Verder knak ik mijn borstbeen. Dan hou ik mijn handen op mn rug en duw mijn schouders zo ver mogelijk naar achteren en mijn borst vooruit..
Heeeeeeeeeeeeerlijk, maar ik kan het maar 1x per dag![]()
ik zou zeggen, open er een topic overquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik dacht dat dit over knakworsten zou gaan.![]()
Heb ik ook gehad toen ik een middenhandsbeentje brad, klonk een beetje als een droge tak die brak.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef EricG het volgende:
M'n been knakte goed hard toen 'ie brak
Ik doe t tegenwoordig anders: handen onder achterhoofd, omhoog en een beetje naar voren duwenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:11 schreef Lollifant het volgende:
Nek is lekker knakken! Gewoon oor naar schouder brengen, en knak!
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |