Die grap had Zhenar al gemaakt, maar ik vergeef het jequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Het wordt vast een explosieve ervaring.
[afbeelding]
Ik kan je neus ook laten knakken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:59 schreef Sm0keZ het volgende:
M'n neus knakken is ook erg leuk. Vooral omdat bijna niemand dat kan
Ja heeerlijk, borstbeen is het lekkerst, deze zit vaak wel vast bij mij, wilt niet altijd knakken(misschien 1x per week ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:13 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik kan dat ook, maar ik heb dan ook een grote neus![]()
Verder knak ik mijn borstbeen. Dan hou ik mijn handen op mn rug en duw mijn schouders zo ver mogelijk naar achteren en mijn borst vooruit..
Heeeeeeeeeeeeerlijk, maar ik kan het maar 1x per dag![]()
ik zou zeggen, open er een topic overquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik dacht dat dit over knakworsten zou gaan.![]()
Heb ik ook gehad toen ik een middenhandsbeentje brad, klonk een beetje als een droge tak die brak.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:56 schreef EricG het volgende:
M'n been knakte goed hard toen 'ie brak
Ik doe t tegenwoordig anders: handen onder achterhoofd, omhoog en een beetje naar voren duwenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:11 schreef Lollifant het volgende:
Nek is lekker knakken! Gewoon oor naar schouder brengen, en knak!
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |