Jep, daarbij in de buurt. Tis in de buurt van die kerk en dat plein, je bent er zo.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:42 schreef grasmat het volgende:
maar om nog ff terug te komen op mijn vraag.. zit die american apparel in Amsterdam (westerstraat) niet in de binnenstad dan? Want heb niet echt zin om speciaal met de tram er voor heen te gaan.
Ik ga wel naar de Episode's en Zippers, zit het daar in de buurt? (bij de 9 straatjes en waterlooplein dus)
waar is het dan in de buurt? bij het waterlooplein of de 9 straatjes?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:20 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Jep, daarbij in de buurt. Tis in de buurt van die kerk en dat plein, je bent er zo.....
Waar werk je als dat je werkkleding is?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:12 schreef sarlo het volgende:
werk kleding
[afbeelding]
vrijetijdskleding
[afbeelding]
kantoorquote:Op zondag 23 september 2007 20:14 schreef Japin het volgende:
[..]
Waar werk je als dat je werkkleding is?
en jij moet beter weten vanuit het nudie topicquote:
Die trui is echt tof!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:47 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend niet maar het zit wel heeeerlijk
gast, die broekquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef Je2oeN het volgende:
Zal ik ook maar een foto posten.
[afbeelding]
ziet dr goed uit!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:51 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
that 70's show.
Overhemd: Vintage
Broek: Cheap Monday
hihi ik geloof dat ik het wel leuk vindquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:51 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
that 70's show.
Waar kan je die kleding bestellen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Die trui is echt tof!heb hem tijdje terug ook besteld, krijg 'em begin oktober
![]()
H&M.quote:Op zondag 30 september 2007 11:24 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Waar kan je die kleding bestellen?
Alsof dat gangbaar te verkrijgen is...quote:Op zondag 30 september 2007 11:41 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Als je het real wilt keepen koop je gewoon de woodwood versie aight.
ik half oktoberquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:47 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Die trui is echt tof!heb hem tijdje terug ook besteld, krijg 'em begin oktober
![]()
Precies hahaha dat bedoel ik. Heb je nergens een winkel waar je die kleding kan halen? of online bestellen?quote:Op zondag 30 september 2007 11:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alsof dat gangbaar te verkrijgen is...
kun je gelijk die riem door het toilet spoelen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07390/27-09-07_1109.jpg]afbeelding][/url]
van boven naar onder:
Prada,
versace
armani
d&g
dat is in de 2de kamerquote:Op zondag 30 september 2007 17:01 schreef D.zire het volgende:
stylo omgeving ook, zo`n openbaar toilet
jammerquote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef jovink het volgende:
van boven naar onder:
Prada,
versace
armani
d&g
Armen trainen het komende jaar (+ rest). Dan is het wel wat.quote:Op zondag 30 september 2007 20:25 schreef jovink het volgende:
ohja en niet aankomen met t ziet dr niet uit wabnt het ziet dr uit om door nringetje te halen gekkewerk
pauper.quote:Op zondag 30 september 2007 16:43 schreef jovink het volgende:
van boven naar onder:
Prada,
versace
armani
d&g
Jammer, want ik vind jou kleding altijd wel leuk als ik me zo niet vergis.quote:Op zondag 30 september 2007 20:23 schreef jovink het volgende:
[..]
wat nou weer jammer
jou reactie is jammer
dacht je nou echt dat dat alleamal versace was??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Jammer, want ik vind jou kleding altijd wel leuk als ik me zo niet vergis.
En dan nu al die merkenafknapper.
ah schatje tochquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
dru k mee bezig gekkewerkquote:Op zondag 30 september 2007 20:41 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Armen trainen het komende jaar (+ rest). Dan is het wel wat.
lol ik trap gewoon in je bullshit postquote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef jovink het volgende:
[..]
ah schatje toch![]()
H&m 4,.95
riem priceless
nudie regular ralph dry greycats
nike camo sb;s brian anderson
Mongool, dat zijn helemaal geen merkskleren, waarschijnlijk weer H&M, H&M en H&M zoals jullie het tegenwoordig allemaal graag zienquote:Op zondag 30 september 2007 20:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ja inderdaad eindelijk iemand die het snapt!!quote:Op zondag 30 september 2007 21:54 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Mongool, dat zijn helemaal geen merkskleren, waarschijnlijk weer H&M, H&M en H&M zoals jullie het tegenwoordig allemaal graag zienIk zou wel 's willen dat er hier mensen kwamen posten (heb zelf geen camera atm) die wel kleding hebben dat al met al duurder dan 20 euro is.
quote:Op zondag 30 september 2007 22:24 schreef jovink het volgende:
[..]
ja inderdaad eindelijk iemand die het snapt!!
sterfff allemaal met je h&m![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm zelf ook, Automatic maar zonder beugels.quote:Op zondag 30 september 2007 22:32 schreef jovink het volgende:
true true knap dat je het kunt zien
[afbeelding]
Jah...zo ruig dat je foto's van jezelf maakt in het toilet...ontmoet je daar ook andere "ruige" mannen?quote:Op zondag 30 september 2007 22:57 schreef jovink het volgende:
dat is dus precies wat er bij mij gebeurd is, en t bandje begaf het al na een maand of 3
ik ben dan ook eenbijzonder ruige jongen. maar voor dat geld..
Je ziet er verder hip uit hoor, dat is het niet,quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:51 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
that 70's show.
Stijlvol!quote:
volgende keer doe ik gewoon de kraanvogel.quote:Op zondag 30 september 2007 23:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je ziet er verder hip uit hoor, dat is het niet,
Maar ik lach me telkens weer kapot om je posesAlsof je iemand een foto van je laat maken terwijl je met een taser beschoten wordt
Jawel, alleen een beetje jammer als je op een tentamen dan net naar het verkeerde artikel verwijst of bijvoorbeeld naar een artikel dat is komen te vervallenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Stijlvol!ik zie ook dat je de nieuwste kluwer collegebundels hebt.
die moet ik ook nog kopen, al kun je met oudere edities ook goed uit de voeten.
zon grote spiegel hebben we niet in huis, daar dit pics only is.quote:Op zondag 30 september 2007 23:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jah...zo ruig dat je foto's van jezelf maakt in het toilet...ontmoet je daar ook andere "ruige" mannen?
vet, maar die schoenen vindt k maar niksquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Riem: H&M
Broek: Cheap monday regular blue denim
Sneakers: Nike Dunk
toffe cardigan en sneakers.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Ik kan niet aan ieders eisen voldoen 'neukbare emo'quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:34 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Het is eigelijk een hemd maar goed niet te zien op foto
Overhemden nee niet mijn ding alleen met kerst met giletje en stropdas![]()
Dus dat word niet de nieuwe combie nee+ feit dat onder een cardi ik dat helemaal niet vind staan
![]()
gekkewer kziet dr goed uit ik he bdie broek ook nog in mn handen gehad maar toch niet gekocht waarom niet weet ik ook niet eigenlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Extreem zonde van die schoenen, minder opvallende allstars zijn veel passender bij die kleren. En ik zou ook voor een overhemd gaan. Verder erg toffe broek en die cardigan is (voor een H&M-iequote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Tjaa sneaker freak he heb 1 paar all star denk maja ik vindt vet juist opvallende sneakers eronder ieder zen meningquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Extreem zonde van die schoenen, minder opvallende allstars zijn veel passender bij die kleren. En ik zou ook voor een overhemd gaan. Verder erg toffe broek en die cardigan is (voor een H&M-ie) erg mooi.
Gast, don't get me started.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:26 schreef Rutgerr het volgende:
Geinig, dat de een Jort Kelder zegt en de ander Steve Urkel. Eerste kan ik nog begrijpen, draag soms ook dezelfde merken als eerstgenoemde, maar Steve Urkel
[..]
Ik kan niet aan ieders eisen voldoen 'neukbare emo'
@ Jeltos, heb je er al eens aan gedacht om dat t-shirt te vervangen door een overhemd?
Cheap monday is opzich best goedkoopquote:
mooi.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef Jeltos het volgende:
Today
[afbeelding]
Cardi van H&M
Loop eens binnen bij Pauw Mannen zou ik zeggen....al ga ik ervan uit dat voetbalfans en dergelijk tuig van lager allooi niet bekend zijn met dergelijke kledingzaken waar nog uitgebreid aandacht aan de klant wordt besteed. En wat heeft men toch tegen bretels? De riem is van oudsher een arbeidsaccessoire, niet echt iets waar je mee gezien wilt worden dus. Tuurlijk heb je ook wel mooie riemen, maar koop dan een goede riem met bijpassend patina t.o.v. je schoenen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gast!!![]()
![]()
En welke merken draagt Jort Kelder dan?
BAH WAT LELIJK ZEG DOE EENS NORMALE KLEREN AANquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:13 schreef parselmouth het volgende:
Tof Jeltos, en echt geen Allstars doen alsjeblieft
[afbeelding]
Shirt + vest = H&M Trend, broek = H&M Divided, laarzen zijn vintage.
Kerel zeg. Wil jij hiermee suggereren dat ik tuig ben? Ik ga ook naar een mooie, niet goedkope herenmode zaak. Maar ik vind jouw stijl gewoon helemaal niks! Hier ga ik trouwens naartoe, hele mooie zaak met zeer goede service:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:02 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Loop eens binnen bij Pauw Mannen zou ik zeggen....al ga ik ervan uit dat voetbalfans en dergelijk tuig van lager allooi niet bekend zijn met dergelijke kledingzaken waar nog uitgebreid aandacht aan de klant wordt besteed. En wat heeft men toch tegen bretels? De riem is van oudsher een arbeidsaccessoire, niet echt iets waar je mee gezien wilt worden dus. Tuurlijk heb je ook wel mooie riemen, maar koop dan een goede riem met bijpassend patina t.o.v. je schoenen.
Neem jullie niks kwalijks hoor, onwetendheid is geen schande, maar hebben jullie nou echt passie t.o.v. van je sneakers? Weten jullie hoe ze gemaakt zijn, waar ze vandaan komen, wie ze hebben gemaakt, hoe dat allemaal in z'n werk gaat? Het genot van mooie leren zolen afgetikt met koperen spijkertjes, de zwaluwstaart enzovoorts.
Koop dan ook eens een sportschoolabonnement. Nu lijkt er namelijk een heel klein iel mannetje in die prachtige outfit te zitten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:02 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Loop eens binnen bij Pauw Mannen zou ik zeggen....al ga ik ervan uit dat voetbalfans en dergelijk tuig van lager allooi niet bekend zijn met dergelijke kledingzaken waar nog uitgebreid aandacht aan de klant wordt besteed. En wat heeft men toch tegen bretels? De riem is van oudsher een arbeidsaccessoire, niet echt iets waar je mee gezien wilt worden dus. Tuurlijk heb je ook wel mooie riemen, maar koop dan een goede riem met bijpassend patina t.o.v. je schoenen.
Neem jullie niks kwalijks hoor, onwetendheid is geen schande, maar hebben jullie nou echt passie t.o.v. van je sneakers? Weten jullie hoe ze gemaakt zijn, waar ze vandaan komen, wie ze hebben gemaakt, hoe dat allemaal in z'n werk gaat? Het genot van mooie leren zolen afgetikt met koperen spijkertjes, de zwaluwstaart enzovoorts.
gast, heb je er ooit van gehoord dat mensen verschillende smaak kunnen hebben. dat jij zo door het leven gaat moet je helemaal zelf weten maar laat de rest leker met rust.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:02 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
truequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:49 schreef saaw het volgende:
[..]
gast, heb je er ooit van gehoord dat mensen verschillende smaak kunnen hebben. dat jij zo door het leven gaat moet je helemaal zelf weten maar laat de rest leker met rust.
het is niet dat mensen niet weten waar ze zulke kleren zouden moeten kopen, ze blijven daar juist zo ver mogelijk van uit de buurt, heeft niets met onwetenheid te maken
jij hebt passie voor jouw kleding, anderen hebben dat voor hun eigen kleding
deal with it, maar ga geen mensen 'bekeren'
ontopic: fototje van mij volgt. tis mn vrije dag vandaag dus zit nog in mn joggingbroek
je neemt me de woorden uit de mondquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:49 schreef saaw het volgende:
[..]
gast, heb je er ooit van gehoord dat mensen verschillende smaak kunnen hebben. dat jij zo door het leven gaat moet je helemaal zelf weten maar laat de rest leker met rust.
het is niet dat mensen niet weten waar ze zulke kleren zouden moeten kopen, ze blijven daar juist zo ver mogelijk van uit de buurt, heeft niets met onwetenheid te maken
jij hebt passie voor jouw kleding, anderen hebben dat voor hun eigen kleding
deal with it, maar ga geen mensen 'bekeren'
ontopic: fototje van mij volgt. tis mn vrije dag vandaag dus zit nog in mn joggingbroek
verdommme we moeten allemaal aan de sportschoolquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:36 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Koop dan ook eens een sportschoolabonnement. Nu lijkt er namelijk een heel klein iel mannetje in die prachtige outfit te zitten.
sportschool, zoveel tijd en moeite erin steken maar niks eruit krijgenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:17 schreef jovink het volgende:
[..]
verdommme we moeten allemaal aan de sportschoolheb ik weer
gekkewerk lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:21 schreef Dibble het volgende:
[..]
sportschool, zoveel tijd en moeite erin steken maar niks eruit krijgen![]()
oplossing![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:13 schreef parselmouth het volgende:
Tof Jeltos, en echt geen Allstars doen alsjeblieft
[afbeelding]
Shirt + vest = H&M Trend, broek = H&M Divided, laarzen zijn vintage.
dat is allemaal leuk en aardig dat je dat nu hier komt verkondigen, maar als je goed oplet loopt iedereen elkaar hier af te kraken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:49 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het horloge van jovink supermooi.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dat is allemaal leuk en aardig dat je dat nu hier komt verkondigen, maar als je goed oplet loopt iedereen elkaar hier af te kraken.![]()
Vet horloge!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:49 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/02-10-07_1745.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07402/02-10-07_1746.jpg]afbeelding][/url]
Hoe oud ben je ongeveer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:57 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben weleens naar de sportschool geweest, maar houd niet zo van die krachtoefeningen, daarvoor heb je ook discipline nodig enzovoorts. Verder geen kwade intenties, heb geen ervaring met Mullermode dus kan er ook niet over oordelen, heb je ze er ook Purple Label van RL? Dat is wel de mooiste lijn van RL.
H&M, SS, Boss Orange, Floris van Bommel.
grappig, maar het heeft watquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:49 schreef jovink het volgende:
cheap monday monday mondayquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef grasmat het volgende:
is dat een dr denim of cheap monday?
Die cheap monday's lopen altijd zo erg uit
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:11 schreef De_Brandweer het volgende:
grapje je bent wel een mooiboy hoor parsel
ik ben AL 18 bijna 19! !! 1233quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:37 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik vind het een beetje té voor iemand van 17
wtf hebben jullie met blauwe broeken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:49 schreef jovink het volgende:
ja nou ik heb een nieuwe en die loopt na 1 dag al helemaal uit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:32 schreef jovink het volgende:
[..]
cheap monday monday monday
marruhh ik vind dat uitlopen te verwaardelozen (zie dat woord wel 3 keer woord waarde) 1 keer wassen en het zit eerder te strak dan te los
ennuhh bedankt @ de rest
rutgerr ik meer vanvond ff voor je op
ik post altijd met blauwe broek aan hier puur voor de reactiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:56 schreef Dibble het volgende:
[..]
wtf hebben jullie met blauwe broeken?![]()
![]()
ik heb ook geen spiekerboxe he dat maakt het vershcil denk ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:10 schreef grasmat het volgende:
[..]
ja nou ik heb een nieuwe en die loopt na 1 dag al helemaal uit.
Denk dat ik hem toch maar eens op 60 graden ga wassen en dan in de droger smijt.
kga morgen naar damsko mischien ff zon broekie halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:49 schreef jovink het volgende:
zo'n vest heeft half nederlandquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:18 schreef Xaverius1337 het volgende:
noddie dat vest heb ik ook
ah gutte gut ...huilie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als iemand als Rutgerr van 17 echt zou bestaan zou ik echt moeten kotsen van walging![]()
rutgerrrrrrrrrrr rrrrrrrrulesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als iemand als Rutgerr van 17 echt zou bestaan zou ik echt moeten kotsen van walging![]()
Toch zou ik echt gaan trainen als ik jou was. Niet om zo zeer spieren te kweken, want dat is bij jou nog lang niet aan bod. Gewoon wat meer massa, kilo of 10/15 mag er wel bij. Je hoeft ook niet bang te zijn binnen de kortste keren Arnold de tweede te zijn. Je lijkt nu nogal breekbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:57 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben weleens naar de sportschool geweest, maar houd niet zo van die krachtoefeningen, daarvoor heb je ook discipline nodig enzovoorts. Verder geen kwade intenties, heb geen ervaring met Mullermode dus kan er ook niet over oordelen, heb je ze er ook Purple Label van RL? Dat is wel de mooiste lijn van RL.
H&M, SS, Boss Orange, Floris van Bommel.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:22 schreef Rutgerr het volgende:
Ik ben ook heel erg breekbaar. En hoe krijg je massa? Ik eet nogal gezond en beweeg redelijk veel dus aankomen doe ik niet echt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:56 schreef Rutgerr het volgende:
Mijn lichaam valt anders zeer in de smaak.
En junkfood houd ik niet van, bier, whisky en rose drink ik genoeg.
ja he jij valt gewoon op mooiboys zoals ik hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef parselmouth het volgende:
Jongens plz, wie heeft jullie ooit wijs gemaakt dat alle chicks vallen op gespierde mannen?
gespierde mannenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef parselmouth het volgende:
Jongens plz, wie heeft jullie ooit wijs gemaakt dat alle chicks vallen op gespierde mannen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ja he jij valt gewoon op mooiboys zoals ik he![]()
![]()
(hoop ik
)
Vraag me ook af waardoor men in die veronderstelling leeftquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef parselmouth het volgende:
Rose valt onder wijn......quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:47 schreef jovink het volgende:
nee heb ik hier ooit serieus gereageerd?
rose is idd homo bier om nog maar niet te spreken van rose bier an sich
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
wajoo die blauwe broeken + sneakers stylz
Homo! Niet urban!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:00 schreef D.zire het volgende:
ik drink bij vrienden ook altijd rose :$
Probeer je nu extra breed op de foto te staanquote:
hahah nee sorry deze is voor de verandering een keer op ware grootequote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:35 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Probeer je nu extra breed op de foto te staan
en potverdoemme niet fokken met Rosé ja! Heb nog een doos of 6 hier staan!
maar bier is ook![]()
and proud of.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:17 schreef grasmat het volgende:
[..]
hahaha wat ben je toch ook een dikke boer he
Zou het je wat uitmaken als hij nu met 'ja' zou antwoorden of met dat dit de nieuwste lijn van Hugo Boss is dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:17 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Sorry maar waar ga jij winkelen.Leger des Heils?
Coolcatquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:30 schreef Trigalti het volgende:
[afbeelding]
Ehm.. Jack en Jones broek..
Wit H&M T-shirt..
CoolCat?? Hoodies..
kortzichtig.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:17 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Sorry maar waar ga jij winkelen.Leger des Heils?
en daar heeft die henk een dikke punt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zei iemand met als nickname Boyv en een anime avatar..
jij gekke internet rebel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:29 schreef boyv het volgende:
ik heb dan ook een boyv-tattoo in m'n nek en kleed me elke dag als een ander anime-karakter
ghehe ja ja...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:49 schreef jovink het volgende:
[..]
hahah nee sorry deze is voor de verandering een keer op ware groote
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:38 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs220.xs.to/xs220/07405/05-10-07_1619.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs320.xs.to/xs320/07405/05-10-07_1620.jpg]afbeelding][/url]
gekkewerk net binnen
gekkewerk net binnen
gekkewerk net binnen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:30 schreef Pie.cr het volgende:
@ brandweer. Als je nog een keer de combinatie kanker + caps gebruikt vraag ik een ban voor je aan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:30 schreef Pie.cr het volgende:
@ brandweer. Als je nog een keer de combinatie kanker + caps gebruikt vraag ik een ban voor je aan.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:13 schreef Jeltos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LYaZYmTwOxA
onder motto skinny jeans![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:56 schreef Pie.cr het volgende:
Zo leuk is het anders niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
komt vast wel weer leuk commentaar op
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 06:08 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik vind het nogal een rare kleurcombinatie blauw met rood, verder vind ik het wel leuk
@Syheriat; die was gewoon echt heel slecht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:20 schreef Viper88 het volgende:
even een vraag aan de skinny jeans dragers? Hoe lang dragen jullie die dingen al? Sinds dat het een hype is, of dragen jullie ze al jaren?
[..]
ik vind het nogal een rare kleurcombinatie blauw met rood, verder vind ik het wel leuk
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:08 schreef De_Brandweer het volgende:
wat een raar model shirt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien helpt het als ik erbij zeg dat het geen rood is
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:59 schreef jovink het volgende:
gekkewerk dat vest
en ik dacht dat je een turk was
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:35 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Onder het motto new eurotrash. Ik vind dit 1000x irritanter dan jumpstyle.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien helpt het als ik erbij zeg dat het geen rood is
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
komt vast wel weer leuk commentaar op
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:41 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Deze foto is zeker gemaakt voordat je aan de afvalrace begon?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:48 schreef Pie.cr het volgende:
Ik vind het wel knap hoe Miss_S elke keer opnieuw met zeer matige outfits een half topic vol gediscussieerd krijgt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
roze......
maar als jij dat hetzelfde als rood wil vinden mag dat hoor
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:59 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haha misschien word het tijd voor een nieuwe camera![]()
zelfde bureaustoel onder mijn assquote:
tijd om er mee om te leren gaan danquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij is er weinig mis met mijn canon eos 350d
maar goed dit word wel heel erg offtopic![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij is er weinig mis met mijn canon eos 350d
maar goed dit word wel heel erg offtopic![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:44 schreef Pie.cr het volgende:
Ja anders draagt iedereen:
Neighbourhood Sweater | Visvim Backpack | Dior 19cm | Nike dunk tiffany's
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:57 schreef kookie_monster het volgende:
[..]
Raw of Prewash, waar gekocht en voor hoeveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |