In principe niet veel anders dan de SC van VBLquote:Op zondag 17 mei 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Net die Twitter bekeken, Gregory kan echt niet typen.
En bijna al zijn Twitters gaan over wat hij zuipt.
Te klein voor een mandekkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Martin zet die jongen nou, uit eigen en nationaal belang, centraal in de verdediging.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:00 schreef Houniet het volgende:
Laat die jongen lekker twitteren man.
Ajax weer geen kampioen danquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Martin zet die jongen nou, uit eigen en nationaal belang, centraal in de verdediging.
Dat is idd raar. Misschien zit er een leeftijdsgrens aan of zo?quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef Devano het volgende:
Opvallend dat Van der Wiel niet is verkozen tot talent van het jaar.
Hij was talent van het jaar 2008-2009. Ben wel tevreden met Alderweireld, die ontwikkeld zich ook meer dan uitstekend.quote:Op maandag 19 april 2010 10:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is idd raar. Misschien zit er een leeftijdsgrens aan of zo?
Nee aan het typische Ajax dip syndroomquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leidt aan het overschatte Ajax talenten syndroom
Das het zelfde syndroom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee aan het typische Ajax dip syndroom
Inderdaad, Sneijder is bijvoorbeeld ook een middelmatige speler zoals Afellay.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das het zelfde syndroom.
Jouw verwachting is dus een grijze competitie? Dan noteren we dat weer even.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sneijder zat op de zelfde leeftijd al bij Real, inderdaad vergelijkbaar
Is te hopen voor hem dat zijn contract snel afloopt, Jol, Jordy C. of Moniz zullen hem transfervrij wel willen halen lijkt me
Beetje naief van je om te denken dat Jol nog lang bij Fulham blijft. Maar dan onthouden we bij deze dat jij zegt dat Greg bij een club komt te spelen in een competitie buiten de grote 5. Dus geen Spanje, Engeland, Italia, Duitsland of Frankrijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fulham is voor Greg ver boven zijn niveau hoor
Waar ligt Fulham ook alweer?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Beetje naief van je om te denken dat Jol nog lang bij Fulham blijft. Maar dan onthouden we bij deze dat jij zegt dat Greg bij een club komt te spelen in een competitie buiten de grote 5. Dus geen Spanje, Engeland, Italia, Duitsland of Frankrijk.
Genoteerd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar ligt Fulham ook alweer?
Anita is zowel linksback, rechtsback, CDM en linkshalfquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch in de voorselectie van Oranje, maar Anita ook. Kan laatstgenoemde op een backpositie spelen? Zo anders niet weten waarom hij geselecteerd is
Hem nu opeens laten vallen na een aantal jaren de vaste rechtsback van Oranje te zijn zou natuurlijk niet fair zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:21 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch in de voorselectie van Oranje, maar Anita ook. Kan laatstgenoemde op een backpositie spelen? Zo anders niet weten waarom hij geselecteerd is
Nee is ook. Maar ik vroeg me af waarom Anita geselecteerd is. Ik wist niet dat hij ook back kon spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hem nu opeens laten vallen na een aantal jaren de vaste rechtsback van Oranje te zijn zou natuurlijk niet fair zijn.
Iedereen speelt beter met een topper in zijn buurt. Die trekt tegenstanders met zich mee, waardoor je meer ruimte hebt. Van der Wiel kan aantonen dat hij zelf ook een topper is, door een matige team naar een hoger niveau te brengen, maar dat doet hij niet. Integendeel!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef hannoes het volgende:
v.d. Wiel haalt eigenlijk alleen maar een redelijk niveau als er een echte topper aan zijn kant staat. Suarez destijds bij Ajax of Robben bij Oranje.
Ik vind het relevanter wat hij bij Feyenoord laat zien aangezien je daar op een hoger niveau speelt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou met Leerdam sws wachten, laat hem eerst maar eens uitblinken in Jong Oranje
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak komt het voor dat een speler van rond de 20 niet via Jong Oranje naar Oranje gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |