ik had eens een schop gehad met de voetbal waarna ik een kleine blauwe plek kreeg, op dezelfde plek als de TS.
de plek ging maar neit weg en na een maand begon hij te groeien+er begonnen blaartjes omheen te komen.
Op een zondagnacht (zal eens op een gunstige nacht gebeuren) werd ik schreeuwend wakker van de pijn, kotste ik de plee vol en zijn we naar het ziekenhuis gecrosed.
Daar moest ik eerst een uur wachten in de wachtkamer, maar na een paar minuten schreeuwen vroeg mijn moeder om een bed voor me die we niet kregen. Daarna begon mijn moeder te schreeuwen dat ze de boel verrot zou schoppen als ik geen bed kreeg. Toen kregen we er ineens wel 1!
Nou, nog 45 minuten wachten voor we aan de beurt waren.
Zegt de dokter na een beetje voelen en prikken dat het een absec is.
Oke, dus hij een beetje verder prikken en doen, ik nog een paar keer kotsen van de pijn, en hij snijdt hem open en vangt een berg pus op (schat een flink glas vol) waarna hij het verbind en mij weer naar huis stuurt.
Daar moest ik elke dag mijn wond verschonen.
gat was een cm of 3 breed en 7 lang en ik zag m'n bot zitten.
Nu zit er een flink litteken wat wel lachen is want dat kan ik zeggen dat ik die met de oorlog in vietnam heb gekregen, alstje dankje.
einde