ik drink m'n wijn ook nog, dus lukt dat vast welquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Ronhui het volgende:
klacht 8: gore kutfoto's.... nu lust ik mijn bier niet meer!
Of toch wel?![]()
i'm with you homie!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef isama het volgende:
[..]
ik drink m'n wijn ook nog, dus lukt dat vast wel
COKE!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:41 schreef -Willempie- het volgende:
stamkroeg
dorp
gedrogeerd
adrenaline
alcohol
voetbal stug verder
Leuk been zoquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef -Willempie- het volgende:
**UPDATE** (met foto's uiteraard)
Zo zag het er dus vanmorgen uit, nu is alleen tijdens het afdrogen het velletje/korstje een beetje losgeraakt. Moet ik dit er nu helemaal afhalen?
[afbeelding]
Zij-aanzicht:
[afbeelding]
Hee kijk! Een rot ei!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef -Willempie- het volgende:
Zo zag het er dus vanmorgen uit, nu is alleen tijdens het afdrogen het velletje/korstje een beetje losgeraakt. Moet ik dit er nu helemaal afhalen?
[afbeelding]
Zij-aanzicht:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:44 schreef freecell het volgende:
Je gaat trouwens vooruit!Je voet en je been zijn niet meer zo blauw!
Hoelang heb je er nou precies last van?
vetquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef -Willempie- het volgende:
[afbeelding]
Zij-aanzicht:
[afbeelding]
Niet mee gaan sporten! Nu rust geven tot het echt helemaal over is! Anders zit je er straks nog veel langer mee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
![]()
Vandaag precies 2 weken, maandag maar eens kijken wat de huisarts te zeggen heeft.
Ik heb er trouwens helemaal geen last van en wil eigenlijk a.s. zondag wel weer voetballen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |