quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:45 schreef Buschetta het volgende:
Dorp + Dorpsfeest + alcohol + boeren = Amputatie wakker worden met een kussen onder je buik en je broek op de enkels.
![]()
Zeker, in een ander team had iemand zijn enkelbanden gescheurd!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tof spel moet dat zijn geweest
Als ik straks het verband ga vernieuwen zal ik wel weer een fotootje maken.quote:
Nee, er wordt eerst een enorme stang door je ribben gerost, en dan is er iemand die aan die stang draait zodat de bal weg schietquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:30 schreef vaudej het volgende:
wat is levend tafelvoetbal? is dat hetzelfde als 'voetbal'?
klopt, het is beenaidsquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:46 schreef Schunckelstar het volgende:
wtf![]()
volgens mij ben je stervende![]()
R.I.P![]()
ik drink m'n wijn ook nog, dus lukt dat vast welquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Ronhui het volgende:
klacht 8: gore kutfoto's.... nu lust ik mijn bier niet meer!
Of toch wel?![]()
i'm with you homie!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef isama het volgende:
[..]
ik drink m'n wijn ook nog, dus lukt dat vast wel
COKE!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:41 schreef -Willempie- het volgende:
stamkroeg
dorp
gedrogeerd
adrenaline
alcohol
voetbal stug verder
Leuk been zoquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef -Willempie- het volgende:
**UPDATE** (met foto's uiteraard)
Zo zag het er dus vanmorgen uit, nu is alleen tijdens het afdrogen het velletje/korstje een beetje losgeraakt. Moet ik dit er nu helemaal afhalen?
[afbeelding]
Zij-aanzicht:
[afbeelding]
Hee kijk! Een rot ei!quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef -Willempie- het volgende:
Zo zag het er dus vanmorgen uit, nu is alleen tijdens het afdrogen het velletje/korstje een beetje losgeraakt. Moet ik dit er nu helemaal afhalen?
[afbeelding]
Zij-aanzicht:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:44 schreef freecell het volgende:
Je gaat trouwens vooruit!Je voet en je been zijn niet meer zo blauw!
Hoelang heb je er nou precies last van?
vetquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef -Willempie- het volgende:
[afbeelding]
Zij-aanzicht:
[afbeelding]
Niet mee gaan sporten! Nu rust geven tot het echt helemaal over is! Anders zit je er straks nog veel langer mee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
![]()
Vandaag precies 2 weken, maandag maar eens kijken wat de huisarts te zeggen heeft.
Ik heb er trouwens helemaal geen last van en wil eigenlijk a.s. zondag wel weer voetballen.![]()
Wat denk jezelf Sherlock.quote:
Nee, jij komt slim overquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:20 schreef Sjibble het volgende:
Waarom medelijden hebben?!!?
Jij bent zo kankerdom om hiermee nog naar de kermis te gaan en andere shit weet ik veel wat...
Klacht dat je te debiel bent om rust te nemen?
gefrustreerdquote:
is dat blijvend?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:41 schreef -Willempie- het volgende:
**UPDATE** (pics included)
Telkens als ik een korte broek aan heb moet ik weer uitleggen hoe ik aan de bruine plaat op mijn been kom. Ik verwijs ze vaak naar dit topic omdat ik geen zin heb om alles opnieuw te vertellen. Jullie weten dus hoe ik aan die bruine plaat kom maar niet hoe het er nu uitziet. Dus daarom half jaar naar de noodlottige avond ff een update:
[ afbeelding ]
De bult is trouwens helemaal weg en ik ben blij dat er weer een beetje haar uit groeit.
Foto's van dit verhaal?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:18 schreef snorfiets het volgende:
ik had eens een schop gehad met de voetbal waarna ik een kleine blauwe plek kreeg, op dezelfde plek als de TS.
de plek ging maar neit weg en na een maand begon hij te groeien+er begonnen blaartjes omheen te komen.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:41 schreef -Willempie- het volgende:
(...) Ik verwijs ze vaak naar dit topic omdat ik geen zin heb om alles opnieuw te vertellen. (...)
quote:
quote:
Dat kun jij zien aan die 20cm harig been?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:30 schreef snorfiets het volgende:
Vooral moo idat de TS ongeveer 70% op een vrouw lijkt.
x
Het is je vergeven Bas!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:44 schreef Baz28 het volgende:
Sorry van die keer dat ik je schopte met levend tafelvoetbal....en dat terwijl ik in het zelfde team zat.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:51 schreef pekel het volgende:
Goed topic. Goede foto's en goed verhaal.
Op de nominatielijst best gekicked topic ooit.
Nope!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef Damzkieee het volgende:
TS is dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |