Als jij die trui in je bezit hebt en wilt wegdoen dan heb ik als je interesse hebt een jersey van FC Sao Paolo voor je als ruilmiddel( zeer gerenomeerde Braziliaanse kampioenploeg)quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Echt een maf verhaal. Gisteren tijdens het stappen droeg ik een Dinamo Kiev sjaal die ik in juni uit Oekraine had meegenomen en toen ik een club verliet stopte een gozer me met een Bohemians 1905 shirt (team waar ik morgen hopelijk in het stadion zal zitten met Slavia) en hij zegt, wacht even. Ik denk hij wil een foto maken ofzo. Wat doet die gast? Hij haalt een blauwe trui tevoorschijn met... BBB van Dinamo Zagreb... En die gozer wist niet dat ik Ajacied was en BBB heeft verder niets met Slavia of Dinamo Kiev te maken. Echt bizar toeval allemaal.
[afbeelding]
wat een flapdrol is dat zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:37 schreef BonJovi het volgende:
okhoe is het met die mutsaers ofzo die wou knokken
![]()
Dan zeg ik 0-1 voor Ajax, Heitinga scoortquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:53 schreef Wooldoor het volgende:
Laten we morgen maar weer van het slechtste uitgaan zoals dat ook hielp tegen zagreb.
Ik zeg 1-0 voor Az
Nee joh, eigen doelpunt van Donkquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan zeg ik 0-1 voor Ajax, Heitinga scoort
Awww, kereltje tochquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:03 schreef denthemen het volgende:
Zenuwen beginnen nu te komen voor morgen, terwijl ik weet dat we gaan winnen
Dat heet clubliefde, voor Alkmaar een onbekend woordquote:
OOOOHHHH die zit!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat heet clubliefde, voor Alkmaar een onbekend woord
Wat danquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef Noshiba het volgende:
Oeehh zo even naar t huis van scheringa.....
Touché!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Helaas, ik heb er verder niet op gereageerd en dingen die ik koop doe ik nooit weg. En natuurlijk ken ik Sao Paolo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef r.liong het volgende:
[..]
Als jij die trui in je bezit hebt en wilt wegdoen dan heb ik als je interesse hebt een jersey van FC Sao Paolo voor je als ruilmiddel( zeer gerenomeerde Braziliaanse kampioenploeg)
Aha, clubliefde = knikkende knieën, misschien een beetje vertrouwen in je club, nee?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Feliciteren, hij was gister jarig hehequote:Op zaterdag 22 september 2007 22:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat dan. Even een klinkertje door ze ruit gooien? Boefje
Altijd fun daar in het oostenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb zin in morgen, maar ben er niet echt mee bezig nu. Teveel te doen hier. Morgen zo brak als een walibi in de sportsbar!
Er zit een verschil tussen zenuwen en knikkende knieën.. Angst heb ik voor niemand, en zeker niet voor dat zielige spul uit Alkmaar die we vorig jaar én de beker én de CL voorronde hebben afgepaktquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha, clubliefde = knikkende knieën, misschien een beetje vertrouwen in je club, nee?
walibi, hoe kom je eropquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb zin in morgen, maar ben er niet echt mee bezig nu. Teveel te doen hier. Morgen zo brak als een walibi in de sportsbar!
Mja, die CL voorronde, altijd lastigquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen zenuwen en knikkende knieën.. Angst heb ik voor niemand, en zeker niet voor dat zielige spul uit Alkmaar die we vorig jaar én de beker én de CL voorronde hebben afgepakt![]()
Mja, wij hadden hem, én de bekerquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, die CL voorronde, altijd lastig
Veel succes morgen knulletje
En de winnaar, na knock-out...Denthemen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zwaai je nog even naar me? Ik neem aan dat jij er ook bent
Ach, daar wint iedereen toch dik van, werd toen gezegd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef StarGazer het volgende:
Die 1-8 bij De Graafschap was echt niet zo slecht
... verprutst.quote:
Ik zal voor je klappen!quote:Zwaai je nog even naar me?
Ej, Ten Napel, gaat 'ie een beetje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
En de winnaar, na knock-out...Denthemen!![]()
niet zo zeiken dat we hem hadden verprutst dan moesten jullie gewoon winnen klaar.quote:Op zondag 23 september 2007 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... verprutst.![]()
[..]
Ik zal voor je klappen!
[..]
Ej, Ten Napel, gaat 'ie een beetje?
Hehe.quote:Op zondag 23 september 2007 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ej, Ten Napel, gaat 'ie een beetje?
quote:Als we Sportweek mogen geloven heeft Ajax nog altijd serieuze interesse in Dinamo Zagreb-spelmaker Luka Modric. De 22-jarige middenvelder stond al langere tijd in de belangstelling van de Amsterdammers, maar de interesse werd opnieuw aan het licht gebracht na het UEFA Cup-treffen tussen beide partijen.
Volgens het medium ziet de technische staf van de hoofdstedelingen in de Kroaat de beoogde opvolger van de onlangs naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder. De equipe van trainer Henk ten Cate zal echter wel diep in haar buidel moeten tasten wil men de international over willen nemen. Modric ligt nog tot medio 2012 onder contract in Kroatië en is één van de sterkhouders van coach Branko Ivankovic.
Er is al één ding wat sowieso niet klopt in dit bericht, Modric heeft een contract daar tot 2015.quote:
Ja, tijdloos kapsel.quote:Op zondag 23 september 2007 01:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij deed mij denken aan een jonge Pavel Nedved.
ja geweldigquote:
Ben je zo zenuwachtig voor morgen dat je niet kan slapen?quote:Op zondag 23 september 2007 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
ik ga ook tukken.
zeg dan gewoon gelijk dat ajax gaat winnen!quote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef IcewindNL het volgende:
Moge de minst slecht spelende club maar winnen...
quote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef IcewindNL het volgende:
Moge de minst slecht spelende club maar winnen...
quote:Op zondag 23 september 2007 09:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopelijk pakken we die 3 punten. En die andere mogen lekker gelijkspelen feyenoord moet altijd verliezen.
Gisteren flink gevochten op stratum hoorde ik?quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Niet te hard huilen straks he jongens?
quote:Op zondag 23 september 2007 11:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gisteren flink gevochten op stratum hoorde ik?![]()
Zit nou niet te zeiken, probeer zelf eerst maar te winnen thuis van Psv.quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Doe jij het dan ook niet?quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Perezquote:Op zondag 23 september 2007 11:56 schreef Longmen het volgende:
Weten we nog, vorig seizoen?
[afbeelding]
Bonk Bonk.. dit is ...quote:Op zondag 23 september 2007 11:56 schreef Longmen het volgende:
Weten we nog, vorig seizoen?
[afbeelding]
Volgens mij heb je je vergist dit is het AJAX topic jij moest vast hier zijn:quote:Op zondag 23 september 2007 11:29 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:22-09-2007 FEYENOORD A1 GEEFT AJAX PAK SLAAG: 1-4
De A1 van Feyenoord heeft zaterdag in Amsterdam met 1-4 gewonnen van Ajax. Kelvin Leerdam, Leroy Fer en Michael Janotta (2) zorgden voor de doelpunten. Vooral de eerste treffer van Janotta, een solo langs vier Ajacieden, was een lust voor het oog. De B-junioren kwamen niet in actie, de C'tjes speelden met 3-3 gelijk tegen NEC.
A-JUNIOREN EFFECTIEF IN AMSTERDAM
Op De Toekomst begon Ajax zaterdag goed aan de wedstrijd. In de eerste minuten losten de gastheren al enkele waarschuwingsschoten op het doel van keeper Robin van Leeuwen. Na twaalf minuten kwam Ajax op voorsprong. Een voorzet vanaf de rechterkant werd door iedereen gemist, maar bij de tweede paal was de aanvaller alert genoeg om de bal in te tikken: 1-0. Vervolgens verzuimde de thuisploeg de score verder uit te bouwen, want kansen waren er voldoende.
Na ruim een half uur greep trainer Jean-Paul van Gastel in. Hij zette aanvoerder Glenn Kobussen een positie terug om de achterhoede te gaan leiden en Raymond Watamaleo verving Lorenzo Piqué. Na deze omzetting begon het te lopen bij Feyenoord. Leerdam zette in de 32ste minuut een aanval op. Via een combinatie met Jordao Pattinama kreeg de middenvelder de bal in kansrijke positie terug in de voeten. Hij rondde beheerst af: 1-1.
Ajax ging direct op zoek naar de 2-1 en het was aan een sliding van Leerdam op de doellijn te danken dat die er niet kwam. Vlak voor rust mocht Kobussen vanaf de linkerkant van het veld zijn lange middenvelders in stelling brengen. Fer torende boven iedereen uit en kopte de 1-2 binnen.
In de tweede helft ging het lange tijd gelijk op. Ajax had meer balbezit maar wist de gegroepeerd spelende tegenstander niet te verontrusten. Fer, die veel loopwerk verzette op het middenveld, kreeg na ruim een uur spelen een gele kaart vanwege een harde charge. Tien minuten later diende het hoogtepunt van de wedstrijd zich aan. Een afgeslagen corner van Feyenoord kwam voor de voeten van Janotta. De siervolle middenvelder slalomde langs vier Amsterdamse spelers en tikte de bal met veel gevoel langs de keeper. De vreugde-explosie die volgde was in de verre omgeving te horen.
De Poolse middenvelder zorgde niet veel later op aangeven van invaller Donny Day ook voor de 4-1. De publiekswissel die volgde ging gepaard met een groot applaus vanaf de tribune.
Van Gastel toonde zich na afloop tevreden over de kentering in de wedstrijd. 'Het was een klein wonder dat we in de rust met 1-2 voor stonden, want Ajax was duidelijk de betere ploeg. Het team ging na de omzetting goed georganiseerd voetballen. In de tweede helft hebben we niets weggegeven en waren we voorin uiterst effectief.'
hoe komt t ?quote:Op zondag 23 september 2007 12:23 schreef Longmen het volgende:
Zondag 12.40 uur:
AZ - Ajax - 824
(Duel begint iets later.De spelersbus
van Ajax arriveerde later dan verwacht
in Alkmaar.)
quote:Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef F1Bas het volgende:
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vertonghen, Emanuelson;
Heitinga, Gabri, Maduro; Rommedahl, Huntelaar, Suárez,
Geen vd Wiel
quote:Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Autoloze zondag dus ze moesten eerst A'dam uitfietsen?
Wel Vertonghen, geen Van der Wiel? Huh?quote:Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef F1Bas het volgende:
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vertonghen, Emanuelson;
Heitinga, Gabri, Maduro; Rommedahl, Huntelaar, Suárez,
Geen vd Wiel
Leuk weer....quote:Op zondag 23 september 2007 12:36 schreef Longmen het volgende:
Geen Stam ivm blessure... Vermaelen voor hem
beetje vreemd na zijn uitspraak van donderdag. "ik kan niet meer om van der wiel heen"quote:Op zondag 23 september 2007 12:51 schreef Nashje het volgende:
Gvd Henk je begrijpt er nog steeds geen zak van he. V/d Wiel moet spelen klootzak. Dan heb je gewoon zekerheid achterin.
Lekker, kunnen we straks spelen met Collin centraal.quote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht aan een scheurtje of gebroken scheenbeen voor Vermaelen.
De manier waarop hij neer kwam kan daar zeker toe leiden en als je zag dat hij het uitschreeuwde toen er aan z'n been gekloot werd..
The horrorquote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker, kunnen we straks spelen met Collin centraal.
Hij greep niet naar z'n knie, maar nara z'n onderbeen.quote:Op zondag 23 september 2007 13:41 schreef MaxC het volgende:
Vermaelen kwam inderdaad erg klote neer. Volgens mij niet gebroken hoor. Ik denk eerder aan een ruptuur(scheur in kniebanden)![]()
Verder wordt er goed verdedigd(behalve Urby) en kansen voorin heel effectief afgemaakt![]()
Doelpunt was terecht, die gele kaarten totaal niet. Ze vroegen allebei heel rustig: Hij werd toch aan zijn shirt getrokken. Arrogante kut Vink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |