Ach, daar wint iedereen toch dik van, werd toen gezegd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef StarGazer het volgende:
Die 1-8 bij De Graafschap was echt niet zo slecht
... verprutst.quote:
Ik zal voor je klappen!quote:Zwaai je nog even naar me?
Ej, Ten Napel, gaat 'ie een beetje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
En de winnaar, na knock-out...Denthemen!![]()
niet zo zeiken dat we hem hadden verprutst dan moesten jullie gewoon winnen klaar.quote:Op zondag 23 september 2007 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... verprutst.![]()
[..]
Ik zal voor je klappen!
[..]
Ej, Ten Napel, gaat 'ie een beetje?
Hehe.quote:Op zondag 23 september 2007 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ej, Ten Napel, gaat 'ie een beetje?
quote:Als we Sportweek mogen geloven heeft Ajax nog altijd serieuze interesse in Dinamo Zagreb-spelmaker Luka Modric. De 22-jarige middenvelder stond al langere tijd in de belangstelling van de Amsterdammers, maar de interesse werd opnieuw aan het licht gebracht na het UEFA Cup-treffen tussen beide partijen.
Volgens het medium ziet de technische staf van de hoofdstedelingen in de Kroaat de beoogde opvolger van de onlangs naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder. De equipe van trainer Henk ten Cate zal echter wel diep in haar buidel moeten tasten wil men de international over willen nemen. Modric ligt nog tot medio 2012 onder contract in Kroatië en is één van de sterkhouders van coach Branko Ivankovic.
Er is al één ding wat sowieso niet klopt in dit bericht, Modric heeft een contract daar tot 2015.quote:
Ja, tijdloos kapsel.quote:Op zondag 23 september 2007 01:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij deed mij denken aan een jonge Pavel Nedved.
ja geweldigquote:
Ben je zo zenuwachtig voor morgen dat je niet kan slapen?quote:Op zondag 23 september 2007 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
ik ga ook tukken.
zeg dan gewoon gelijk dat ajax gaat winnen!quote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef IcewindNL het volgende:
Moge de minst slecht spelende club maar winnen...
quote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef IcewindNL het volgende:
Moge de minst slecht spelende club maar winnen...
quote:Op zondag 23 september 2007 09:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Hopelijk pakken we die 3 punten. En die andere mogen lekker gelijkspelen feyenoord moet altijd verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |