quote:AZ gehavend terug uit Portugal
AZ keert vrijdagmiddag niet ongeschonden terug uit Portugal, waar donderdag het Uefa Cup-duel met Paços de Ferreira werd afgewerkt. Moussa Dembélé heeft last van zijn heup, Kemy Agustien en Graziano Pellè sukkelen met de lies, Barry Opdam met de knie, terwijl doelman Boy Waterman een rugblessure heeft. Daarnaast omschrijft de club uit Alkmaar Demy de Zeeuw als 'total-loss'.
dat is het verschil met Az , Ajax kan wel scoren Huntelaar en Suarez zijn in goede vorm dus we gaan winnnen met 0-2.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
AZ kan niet meer scoren, en Ajax niet meer voetballen, dus het moet wel een stroeve 0-0 worden ja,
In de hel van Alkmaar zijn ze in staat om boven zichzelf uit te stijgenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat is het verschil met Az , Ajax kan wel scoren Huntelaar en Suarez zijn in goede vorm dus we gaan winnnen met 0-2.
Jij denkt zoveelquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:56 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik denk 1-0.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:40 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Jij denkt zoveel![]()
1-2 voor ons aller AJAX![]()
az heeft niemand die kan scoren ajax wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Ze hebben weer 2 keertjes op een rij gewonnen hoor. Ajax wint hier echt niet.
quote:Cziommer mist Ajax; Opdam en Agustien twijfel
ALKMAAR- De schade van de slijtageslag tegen FC Paços de Ferreira lijkt mee te vallen. Van de zes twijfelgevallen zijn er een dag later nog twee over in aanloop naar AZ-Ajax. Waterman en De Zeeuw zijn fit. Ook Pellè en Dembélé lijken voldoende hersteld voor de topper van zondag. Barry Opdam (bovenbeen) en Kemy Agustien (lies) zijn wel twijfelachtig. Cziommer ontbreekt.
De Duitse middenvelder is nog niet voldoende hersteld van het spierscheurtje in zijn bovenbeen. Cziommer revalideerde de afgelopen dagen in Alkmaar, maar AZ-Ajax komt nog te vroeg voor hem.
Besloten training
Na de besloten training van zaterdag (10:30 uur) zal ook blijken hoe de twijfelgevallen Opdam en Agustien zich een dag voor de wedstrijd voelen.
Aftrap
AZ-Ajax begint zondag om 12:30 uur in het DSB Stadion. De wedstrijd is uitverkocht.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
één rotschop op huntelaar en ajax is kansloos.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:42 schreef ub40_bboy het volgende:
az heeft niemand die kan scoren ajax wel.
whaha precies,quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:08 schreef Riro het volgende:
Ja want Suarez kan ook niet scoren inderdaad..
Kansloze opmerkingquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
één rotschop op huntelaar en ajax is kansloos.
Die Dembele een paar keer fysiek aanpakken in luchtduels zodat ie verkeerd neerkomtquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:09 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha precies,
en trust me Huntelaar kan veel hebben. Meer dan de meeste AZ spelers dat is al wel te zien![]()
Een kleine overwinning voor Ajax.. niet omdat ik voor Ajax ben maar ajax heeft gewoon meer kwaliteit voorin en AZ achterin is de laatste weken uit vorm.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:10 schreef thewishmaster het volgende:
Het zal wel weer gelijk worden, net als de meeste onderlinge wedstrijden vorig seizoen.
je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een kleine overwinning voor Ajax.. niet omdat ik voor Ajax ben maar ajax heeft gewoon meer kwaliteit voorin en AZ achterin is de laatste weken uit vorm.
Wat is dat nou weer voor bullshit? Na Heracles was er weer genoeg commentaar hoor. Terwijl we daar hadden gewonnen. Kneus die je bent.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit? Na Heracles was er weer genoeg commentaar hoor. Terwijl we daar hadden gewonnen. Kneus die je bent.
Ik zal niet zo flauw zijn om quotes uit het Ajax-topic van 3 weken geleden erbij te halen, maar ik weet nog goed dat het hele Ajax-topic volgepost werd met : "kutkneuzenquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit? Na Heracles was er weer genoeg commentaar hoor. Terwijl we daar hadden gewonnen. Kneus die je bent.
Hij hoopt gewoon dat we verliezen, omdat ze bang zijn voor Ajaxquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als we dezelfde verdedigers opstellen tegen Zagreb dan krijgen we niet zo snel doelpunten tegen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik zal niet zo flauw zijn om quotes uit het Ajax-topic van 3 weken geleden erbij te halen, maar ik weet nog goed dat het hele Ajax-topic volgepost werd met : "kutkneuzen" "ten Cate moet optyfen!!!" "bestuur weg
" en "onze selectie bestaat uit brandhout
".
Daarna wint Ajax 2 keer met 1-0 en opeens is er weer vertrouwen dat er wel even van AZ gewonnen wordt? En mocht er zondag verloren worden dan is alles opeens weer kut? Wat dat betreft is Heatwave een van de weinige concequente Ajax-fans op dit forum.
Dat AZ moeilijk scoort is zo, maar jullie krijgen daarentegen weer makkelijk doelpunten tegen.
Natuurlijk hoop ik dat, vind je dat vreemd? Maar ik hoopte ook dat ze tegen Heracles verloren, alleen ging ik er vanuit dat dat niet gebeurt. Nu denk ik wel dat AZ wint.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat we verliezen,
quote:omdat ze bang zijn voor Ajax
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik dat, vind je dat vreemd? Maar ik hoopte ook dat ze tegen Heracles verloren, alleen ging ik er vanuit dat dat niet gebeurt. Nu denk ik wel dat AZ wint.
[..]![]()
Ben banger voor PSV momenteel dan voor jullie.
Ik onderschat Ajax zeker niet hoor. Maar als ze echt goed waren zaten ze nu wel in de CL (en ga nou niet over Feyenoord zeuren, want ons huidige elftal heeft nog niet de kans gehad zich te kwalificeren) en stonden ze 1e in de competitie.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wat zeik je dan focus op je match
, maar sowieso Ajax onderschatten het moet niet gekker worden
![]()
Was het maar alvast morgenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:00 schreef BonJovi het volgende:
Ik schat ze wel hoger in, maar we zullen zien. We kunnen lullen wat we willen maar wedstrijd begint morgen.
We hebben wel Urzaiz nog hequote:Op zaterdag 22 september 2007 12:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
één rotschop op huntelaar en ajax is kansloos.
Kansloze opmerkingquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:11 schreef Chadi het volgende:
Die Dembele een paar keer fysiek aanpakken in luchtduels zodat ie verkeerd neerkomt![]()
We hebben weer een moraalridderquote:
Klopt, hoeveel heeft Zagreb er toen ingeschoten?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat AZ moeilijk scoort is zo, maar jullie krijgen daarentegen weer makkelijk doelpunten tegen.
Het is volgens jou toch rampspoed bij Ajax?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:33 schreef Silenus het volgende:
0-1...Mark my words
Jullie wonnen vorig jaar in een rampseizoen ook gewoon van een beter team als Roda, dus overwinningen kunnen sowieso altijd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is volgens jou toch rampspoed bij Ajax?
Waar komt opeens dat vertrouwen bij de Ajaciedjes hier vandaan zeg?
perfect gezegdquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jullie wonnen vorig jaar in een rampseizoen ook gewoon van een beter team als Roda, dus overwinningen kunnen sowieso altijd.
Het vertrouwen is bij de Ajaxspelers zélf gewoon toegenomen na de 0-1 zege in Zagreb. En met dat beetje extra zelfvertrouwen speelt Ajax zelf gewoon beter. De Graafschap en Heerenveen werden effe weggescheten met 1-8 en 4-1, en na de uitschakeling merkte je direct dat het doorwerkte in de koppies en het vertrouwen weg was.
Nu beseft iedereen dat bij een winst van Ajax je weer prima meedoet in de competitie, Europees (weet je wel, da's een competitie voor clubs die dermate goed gepresteerd hebben vorig seizoen dat ze tegen clubs uit andere landen mogen uitkomen) volop uitzicht op de poulefase en eh...in de beker liggen er ook mogelijkheden op de 2e ronde.![]()
Daarbij speelt AZ verre van indrukwekkend, is het gewoon een kafclub, en ben ik zelf één van de 1.000 Ajacieden in het stadion en dat zijn voor mij genoeg redenen waarom ik vind dat Ajax gaat winnen.![]()
Pellequote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef fuckbuddy het volgende:
No way dat jullie de 3 punten gaan pakken.
Ik zet toch echt mijn geld op AZ.
Het kan een schitterende wedstrijd worden of helemaal niets, en niets er tussenin.
Pelle zal het winnende doelpunt maken, en hoe!
in eigen goal?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Het kan een schitterende wedstrijd worden of helemaal niets, en niets er tussenin.
Nou, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat doet Donk alleen...quote:
Denk aan een geweldige aktie, met een verbluffend schot.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe?
Pelle gaat nooit iets worden in nederland en al zeker niet op de manier hoe AZ wil spelen. Het is gewoon een miskoop.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dat doet Donk alleen...
We zullen zien leden of AZ het gaat redden ofniet!
[..]
Denk aan een geweldige aktie, met een verbluffend schot.
C. Ronaldo achtig doelpunt kan je verwachten.
![]()
He Sjakie,quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
AZ creëert kans na kans, maar verzuimd te scoren. Huntelaar scoort in de blessuretijd.
Pellè met C. Ronaldo vergelijken.
Uberhaupt C. Ronaldo in één zin met Pellè noemen is belachelijk. Pellè gaat het niet redden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
He Sjakie,
JIJ maakt de vergelijking ik niet... Dus ff opletten!
Ik heb het over een soort doelpunt dat er gemaakt wordt, beetje dom en jammer van je om zo te proberen iemand "voor joker" te zetten, terwijl je nu jezelf voor lul zet!![]()
@Stefmans,
Ik heb nog steeds vertrouwen in die gozer, en wat je niet moet vergeten is dat hij net pas op niveau is (conditioneel en qua speeltijd). Ik wil het een wedstrijd of 10 aankijken, dan kom ik zeker op mijn posting terug als blijkt dat onze "mooi-boy" niet kan scoren en Dirk 5 miljoen aan hem kwijtraakt.
Time will tell!
Ik denk dat ik Pelle al vaker heb zien spelen dan jij en ik ben nooit onder de indruk geweest van hem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
He Sjakie,
JIJ maakt de vergelijking ik niet... Dus ff opletten!
Ik heb het over een soort doelpunt dat er gemaakt wordt, beetje dom en jammer van je om zo te proberen iemand "voor joker" te zetten, terwijl je nu jezelf voor lul zet!![]()
@Stefmans,
Ik heb nog steeds vertrouwen in die gozer, en wat je niet moet vergeten is dat hij net pas op niveau is (conditioneel en qua speeltijd). Ik wil het een wedstrijd of 10 aankijken, dan kom ik zeker op mijn posting terug als blijkt dat onze "mooi-boy" niet kan scoren en Dirk 5 miljoen aan hem kwijtraakt.
Time will tell!
Trouwe volger van Lecce, Crotone of Cesena?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Pelle al vaker heb zien spelen dan jij en ik ben nooit onder de indruk geweest van hem.
Leccequote:Op zaterdag 22 september 2007 16:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Trouwe volger van Lecce, Crotone of Cesena?
Maar goed, zijn laatste wedstrijd voor Lecce is ook alweer ruim 2 jaar geleden, dus daar kan je dan ook niet echt veel meer over zeggen. Zeker niet bij een jonge speler.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
LecceEn trouwe volger zou ik het niet noemen ik volg ze alleen en kijk regelmatig een wedstrijdje.
Ja dat is waar, maar je ziet hem ook wel spelen met Italië onder 21 en daar was hij zeker ook niet goed. Pelle gaat dit seizoen geen 10 goals scoren voor AZ mocht hij dit wel doen mag hij een jaar lang in mijn avatar geshopt zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar goed, zijn laatste wedstrijd voor Lecce is ook alweer ruim 2 jaar geleden, dus daar kan je dan ook niet echt veel meer over zeggen. Zeker niet bij een jonge speler.
Even quoten voor er edits volgenquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar je ziet hem ook wel spelen met Italië onder 21 en daar was hij zeker ook niet goed. Pelle gaat dit seizoen geen 10 goals scoren voor AZ mocht hij dit wel doen mag hij een jaar lang in mijn avatar geshopt zitten.
Zet hem maar in het schoeneet topic als je wil, Pelle gaat er toch geen 10 makenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Even quoten voor er edits volgen![]()
Die arrogantie staat jullie niet. Laat dat maar aan ons over.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een praatjes. Ben je die potjes tegen Heracles, FC Groningen en Slavia Praag vergeten ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jullie wonnen vorig jaar in een rampseizoen ook gewoon van een beter team als Roda, dus overwinningen kunnen sowieso altijd.
Het vertrouwen is bij de Ajaxspelers zélf gewoon toegenomen na de 0-1 zege in Zagreb. En met dat beetje extra zelfvertrouwen speelt Ajax zelf gewoon beter. De Graafschap en Heerenveen werden effe weggescheten met 1-8 en 4-1, en na de uitschakeling merkte je direct dat het doorwerkte in de koppies en het vertrouwen weg was.
Nu beseft iedereen dat bij een winst van Ajax je weer prima meedoet in de competitie, Europees (weet je wel, da's een competitie voor clubs die dermate goed gepresteerd hebben vorig seizoen dat ze tegen clubs uit andere landen mogen uitkomen) volop uitzicht op de poulefase en eh...in de beker liggen er ook mogelijkheden op de 2e ronde.![]()
Daarbij speelt AZ verre van indrukwekkend, is het gewoon een kafclub, en ben ik zelf één van de 1.000 Ajacieden in het stadion en dat zijn voor mij genoeg redenen waarom ik vind dat Ajax gaat winnen.![]()
Nee, die schijtboeren in Alkmaar zijn lekker bescheiden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:06 schreef nz1900 het volgende:
Arrogantie is in Amsterdam uitgevonden.
Dat ontgaat mij ook een beetje, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Waar komt opeens dat vertrouwen bij de Ajaciedjes hier vandaan zeg?
Jawel, ik snapte je post wel. Maar ik zou het dus totaal niet erg vinden mocht stam dembele een rot trap verkopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Topics doorlezen is niet jouw sterkste kant eh
Hey! Precies dezelfde gedachte die ik heb voor Huntelaar. Wat leuk!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jawel, ik snapte je post wel. Maar ik zou het dus totaal niet erg vinden mocht stam dembele een rot trap verkopen.
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hey! Precies dezelfde gedachte die ik heb voor Huntelaar. Wat leuk!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jawel, ik snapte je post wel. Maar ik zou het dus totaal niet erg vinden mocht stam dembele een rot trap verkopen.
OMG!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zullen we dat maar in een knokpartij na afloope van de wedstrijd doen?
Fuck. Moet Jaap Klaas-Jan nou een rotschop gevenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fuck. Moet Jaap Klaas-Jan nou een rotschop geven.
En die Wii is al een tijdje vergeven hoor...
IN-TER-NET HOO-LI-GAN!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Patjepeejer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
kk kneus nog wel, wat een prachtig taalgebruikquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Patjepeejer.
Wat een kkkneus ben jij zeg..
Ik wil je ook best een kankerhomo noemen hoor, als je dat liever hebt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
kk kneus nog wel, wat een prachtig taalgebruik
. Echt snappen doe jij die opmerking verder niet eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |