Die arrogantie staat jullie niet. Laat dat maar aan ons over.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef fuckbuddy het volgende:
No way dat jullie de 3 punten gaan pakken.
Ik zet toch echt mijn geld op AZ.
Wat een praatjes. Ben je die potjes tegen Heracles, FC Groningen en Slavia Praag vergeten ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jullie wonnen vorig jaar in een rampseizoen ook gewoon van een beter team als Roda, dus overwinningen kunnen sowieso altijd.
Het vertrouwen is bij de Ajaxspelers zélf gewoon toegenomen na de 0-1 zege in Zagreb. En met dat beetje extra zelfvertrouwen speelt Ajax zelf gewoon beter. De Graafschap en Heerenveen werden effe weggescheten met 1-8 en 4-1, en na de uitschakeling merkte je direct dat het doorwerkte in de koppies en het vertrouwen weg was.
Nu beseft iedereen dat bij een winst van Ajax je weer prima meedoet in de competitie, Europees (weet je wel, da's een competitie voor clubs die dermate goed gepresteerd hebben vorig seizoen dat ze tegen clubs uit andere landen mogen uitkomen) volop uitzicht op de poulefase en eh...in de beker liggen er ook mogelijkheden op de 2e ronde.![]()
Daarbij speelt AZ verre van indrukwekkend, is het gewoon een kafclub, en ben ik zelf één van de 1.000 Ajacieden in het stadion en dat zijn voor mij genoeg redenen waarom ik vind dat Ajax gaat winnen.![]()
Nee, die schijtboeren in Alkmaar zijn lekker bescheiden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:06 schreef nz1900 het volgende:
Arrogantie is in Amsterdam uitgevonden.
Dat ontgaat mij ook een beetje, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Waar komt opeens dat vertrouwen bij de Ajaciedjes hier vandaan zeg?
Jawel, ik snapte je post wel. Maar ik zou het dus totaal niet erg vinden mocht stam dembele een rot trap verkopen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Topics doorlezen is niet jouw sterkste kant eh
Hey! Precies dezelfde gedachte die ik heb voor Huntelaar. Wat leuk!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jawel, ik snapte je post wel. Maar ik zou het dus totaal niet erg vinden mocht stam dembele een rot trap verkopen.
Mag ik je aanrakenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hey! Precies dezelfde gedachte die ik heb voor Huntelaar. Wat leuk!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jawel, ik snapte je post wel. Maar ik zou het dus totaal niet erg vinden mocht stam dembele een rot trap verkopen.
OMG!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zullen we dat maar in een knokpartij na afloope van de wedstrijd doen?
Fuck. Moet Jaap Klaas-Jan nou een rotschop gevenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fuck. Moet Jaap Klaas-Jan nou een rotschop geven.
En die Wii is al een tijdje vergeven hoor...
IN-TER-NET HOO-LI-GAN!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Patjepeejer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
kk kneus nog wel, wat een prachtig taalgebruikquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Patjepeejer.
Wat een kkkneus ben jij zeg..
Ik wil je ook best een kankerhomo noemen hoor, als je dat liever hebt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
kk kneus nog wel, wat een prachtig taalgebruik
. Echt snappen doe jij die opmerking verder niet eh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |