Dat valt best meequote:
nee..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil je soms niet omreizen via Deventer ofzo?
Ik ga eerst koken, dan zal ik eens kijken of het zin heeft om daar ook nog tijd in te steken. Ik word wel een beetje doodziek van heel dat schijt prorailquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil je soms niet omreizen via Deventer ofzo?
Ja, dat is gewoon de tering als je ALLES wil hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja Fles, een weekendje uitstellen heeft ook geen zin, omdat dan Zwolle-Meppel er uit ligt
Heb je het lijntje langs de Ourthe van Rivage naar ehm, dinges, niet Luxemburg, al een keer gedaan? Dat is een erg mooie lijn!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt best mee
Dit was trouwens een recente expeditie om de laatste gaatjes tussen Roodeschool en Metz te dichten.
[afbeelding]
Gravity is Zwaartekrachtquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
zag die foto uit vorige deeltje van de ICMm met gravity, dacht dat ik zoiets al zag laatst, maar durfde t niet te hopen
Ja die! Je kunt daar ook mooie wandelpaden volgen, erg mooie streek. Helaas teveel mountainbikers die denken dat voetpaden bedoeld zijn voor fietsen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Rivage - Marloie? Nee, die moet ik nog
Die lijn heb ik nog niet gedaan, maar mijn België-dekking is sowieso beperkt tot Maastricht - Luik - Luxemburg danwel Hotton en Roosendaal - Brussel - Londen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi gebied daar idd. Ik denk dat ik eerst even Luik - Namen ga volmaken, daar liggen er 18
Geen dagkaarten? Da's mooi bagger. En tijdens TTB-dag (bestaat die nog?) is het niet leuk om te reizen volgens mij... Matig!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben iig klaar met Hasselt-Luik-Luxemburg en alles ten oosten daarvan
maar belgië is kutje lastig want daar hebben ze geen dagkaarten, en bovendien rijdt er in het weekend heel veel überhaupt niet
EN dagkaartenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:47 schreef Duvel het volgende:
In Denemarken zijn volgens mij ook minder stations.
dan ga je via duitsland.. kan je mooi met t spurtertje van arriva naar groningenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon de tering als je ALLES wil hebbendan moet je gewoon een takke eind reizen voor één bordje. Dat heet de keerzijde van de medaille
Ben ook eens een halve dag onderweg geweest en 22 euro kwijt aan vervoerbewijzen voor alleen maar het bordje kranenburgMaar dat was het waard hoor
Zo weinig! Ik vond de Zweedse spoorwegen trouwens niet echt goedkoop. Heen en weer (retour kennen ze niet, twee losse enkeltjes dus) Sala - Stockholm kostte voor twee personen bij elkaar ruim zestig euro.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, een 24 uur kaart vol tarief kost daar omgerekend 14 euro en 72 cent
Die treinen zijn daar in de spits ook gewoon vol. Dat lokaaltje uit het vorige topic was proppen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Plaatsreservering? Is dat nodig in Zweden?
En dan? 27 moeders met 27 kinderwagens aan de kant boksen want JIJ hebt die middelste stoel in dat rijtuig gereserveerd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die treinen zijn daar in de spits ook gewoon vol. Dat lokaaltje uit het vorige topic was proppen...
Ja, of, zoals wij hadden, twee bejaarden die op jouw plek zitten en alleen Zweeds lullen. Die hebben we maar laten zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? 27 moeders met 27 kinderwagens aan de kant boksen want JIJ hebt die middelste stoel in dat rijtuig gereserveerd?
ja, verkankerd is dat altijdquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, of, zoals wij hadden, twee bejaarden die op jouw plek zitten en alleen Zweeds lullen. Die hebben we maar laten zitten.
Wat heeft dit met treinen te maken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Fles rukker
Maand celstraf voor flesverkrachting
Gimme a fuckin break Jackquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef vw_caddy het volgende:
mja, ik werk over twee weken in Leeuwarden, een beetje snelle reis is dan wel leuk op zich. Zie de reis al voor me: Hurdegaryp, Zuidhorn, Grijpskerk.... Help!
70 fucking kilometers ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gimme a fuckin break Jacknet 50 km en al janken?
Gn - Lw = 54 Tariefeenheden. Dat is dus maximaal 54 km, maar waarschijnlijk minder.quote:
omgquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gn - Lw = 54 Tariefeenheden. Dat is dus maximaal 54 km, maar waarschijnlijk minder.
Plak er nog maar 16km aan vast.quote:schreef vw_caddy het volgende:
Zeg, die sneltreinen van Gn naar Lw: rijden die 's ochtends niet meer om het half uur? Nu is de aansluiting van Rd daarop ronduit kut
Mag ik vragen hoeveel je daarvoor betaalt, en waar je je kaartjes dan vandaan krijgt?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:04 schreef Socios het volgende:
Morgen een reisje deels door Duitsland.
30142 : Harlingen 11.06 - Leeuwarden 11.29 (GTW)
IC 10542: Leeuwarden 11.45 - Zwolle 12.39 (ICM)
7939 : Zwolle 13.06 - Enschede 14.15 (DM ´90)
RB 29021: Enschede 14.26 - Münster Hbf (D) 15.46 (Talent)
ICE 927: Münster Hbf (D) 16.03 - Dortmund Hbf (D) 16.33 (ICE)
ICE 848: Dortmund Hbf (D) 17.12 - Duisburg Hbf (D) 17.47 (ICE)
ICE 224: Duisburg Hbf (D) 18.04 - Arnhem 19.10 (ICE)
IC 3766: Arnhem 19.42 - Zwolle 20.43 (Plan V/ V-IRM)
IC 10771: Zwolle 20.50 - Leeuwarden 21.54 (ICM)
30171: Leeuwarden 21.59 - Harlingen 22.24 (GTW)
677 kilometer in 11 uur en 18 minuten.
ja ja, Gn - Rd is 38 ikweettquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef vw_caddy het volgende:
Lezen Fles, en een beetje rekenen. Zit je na 16km vanaf Gn al in Rd?![]()
Lijkt me schoftig duur met al dat ICE gebeuren ertussenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel je daarvoor betaalt, en waar je je kaartjes dan vandaan krijgt?
Ben ook een huilie, weet het.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ja, Gn - Rd is 38 ikweett
En smorgens zal het vast wel vol zitten met koters en zo, prima. Winsum - Leeuwarden is heul 70 km ja. Nou, wat een dramaZullen we ruilen? Ik zou met plezier 70 km voor een enkeltje noteren
ben daarentegen gedwongen het bij 42 voor een retourtje te laten
Ik vind het wel een geinig lijntje. Echt een boemel met die lage snelheid, ik geloof niet dat er ergens een stuk rechte baan is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ja, Gn - Rd is 38 ikweett
En smorgens zal het vast wel vol zitten met koters en zo, prima. Winsum - Leeuwarden is heul 70 km ja. Nou, wat een dramaZullen we ruilen? Ik zou met plezier 70 km voor een enkeltje noteren
ben daarentegen gedwongen het bij 42 voor een retourtje te laten
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
Mag ik vragen hoeveel je daarvoor betaalt, en waar je je kaartjes dan vandaan krijgt?
Wil ik best zeggen, is toch ook zelf op te zoeken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me schoftig duur met al dat ICE gebeuren ertussen
Ik vind het ook een leuk lijntje. Goede herinneringen aan Uithuizen. Verder tijd niet in Roodeschool geweest, binnenkort maar eens aan het eind van de middag er naartoe en dan met semi-sneltrein terug.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:33 schreef Duvel het volgende:
Ik vind het wel een geinig lijntje. Echt een boemel met die lage snelheid, ik geloof niet dat er ergens een stuk rechte baan is.
Ik heb een protossen folder die ik voor je kan scannen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:51 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Heeft iemand nou een GOED protosssen PDFje
Na Winsum is er inderdaad geen snelheid in te krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinig lijntje. Echt een boemel met die lage snelheid, ik geloof niet dat er ergens een stuk rechte baan is.
die stop in Swd is helemaal niet over nagedacht iedereen loopt te schelden want door de stop daar heeft de trein vaak vertragingquote:Op zaterdag 22 september 2007 10:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Na Winsum is er inderdaad geen snelheid in te krijgen.En na Baflo inderdaad vrij weinig rechte stukken.
Alleen die nieuwe stop in Swd, daar is niet over nagedacht door pruts Arriva.
![]()
Ik heb ondertussen al wat ik zocht, maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb een protossen folder die ik voor je kan scannen?
Zelfs de overstap op de stopper naar Leeuwarden is nauwelijks te halenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef vw_caddy het volgende:
mja, ik werk over twee weken in Leeuwarden, een beetje snelle reis is dan wel leuk op zich. Zie de reis al voor me: Hurdegaryp, Zuidhorn, Grijpskerk.... Help!
Met die schijterige extra k*tstop in Sauwerd niet nee. Arriva reageert niet op mijn klachten, volgende week afspraak op provinciehuis. Ze krijgen er van langs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zelfs de overstap op de stopper naar Leeuwarden is nauwelijks te halen
Kun je gelijk ook even klagen over de 17.01 naar Leeuwarden van afgelopen vrijdag die niet vertrokken is, omdat er minimaal een bak te weinig was.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Met die schijterige extra k*tstop in Sauwerd niet nee. Arriva reageert niet op mijn klachten, volgende week afspraak op provinciehuis. Ze krijgen er van langs.![]()
Want?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:21 schreef ghizzer het volgende:
echt respect voor al die treinmaniacs hier. niets meer dan lof!
Ik ben zelf al van jongs af aan erg treinfan, maar jullie bewijzen dat het nog veel extremer kan (en dat is positief bedoeld!!!). Kan het echt bewonderen dat mensen helemaal op gaan in hun hobby. Vind ik prachtig!quote:
Jawel, wel vet hè, konden ze in één keer de S achter Amsterdam CS verwijderen.quote:Op zondag 23 september 2007 01:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm die duitse CTAs zijn PER letter te regelen?
Uhm, nee... Dat waren gewoon ICE 1 en ICE 2. Je bedoelt ICE-TD? Die hoopte ik nog in Enschede te treffen, maar helaas.quote:Op zondag 23 september 2007 06:13 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
En de eerste 2 ICE's op de plaat zijn Dieseltjes?
Thanks.quote:
Zet 'm dan ook bij de daler!quote:Op zondag 23 september 2007 09:54 schreef Angela1984 het volgende:
Bij die nieuwe stijger.
rotterdam CS?quote:Op zondag 23 september 2007 09:54 schreef Angela1984 het volgende:
Zet ik samen met me vriendin ieder ons fiets achter het Centraal Station. Bij die nieuwe stijger. Netjes vast met een ringslot. Gewoon op zaterdag middag van 1 uur tot uurtje of 5. GVD me slot opgengeknipt fiets gejat. Haar fiets stond er nog omdat er nog een apart slot opzat.
![]()
klote junkies![]()
Op sommige stations (Münster, Duisburg, Bochum, Gelsenkirchen) wel ja, maar op sommige andere stations (Düsseldorf, Wanne-Eickel) niet.quote:Op zondag 23 september 2007 01:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm die duitse CTAs zijn PER letter te regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |