Dat valt best meequote:
nee..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil je soms niet omreizen via Deventer ofzo?
Ik ga eerst koken, dan zal ik eens kijken of het zin heeft om daar ook nog tijd in te steken. Ik word wel een beetje doodziek van heel dat schijt prorailquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil je soms niet omreizen via Deventer ofzo?
Ja, dat is gewoon de tering als je ALLES wil hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja Fles, een weekendje uitstellen heeft ook geen zin, omdat dan Zwolle-Meppel er uit ligt
Heb je het lijntje langs de Ourthe van Rivage naar ehm, dinges, niet Luxemburg, al een keer gedaan? Dat is een erg mooie lijn!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt best mee
Dit was trouwens een recente expeditie om de laatste gaatjes tussen Roodeschool en Metz te dichten.
[afbeelding]
Gravity is Zwaartekrachtquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
zag die foto uit vorige deeltje van de ICMm met gravity, dacht dat ik zoiets al zag laatst, maar durfde t niet te hopen
Ja die! Je kunt daar ook mooie wandelpaden volgen, erg mooie streek. Helaas teveel mountainbikers die denken dat voetpaden bedoeld zijn voor fietsen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Rivage - Marloie? Nee, die moet ik nog
Die lijn heb ik nog niet gedaan, maar mijn België-dekking is sowieso beperkt tot Maastricht - Luik - Luxemburg danwel Hotton en Roosendaal - Brussel - Londen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi gebied daar idd. Ik denk dat ik eerst even Luik - Namen ga volmaken, daar liggen er 18
Geen dagkaarten? Da's mooi bagger. En tijdens TTB-dag (bestaat die nog?) is het niet leuk om te reizen volgens mij... Matig!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben iig klaar met Hasselt-Luik-Luxemburg en alles ten oosten daarvan
maar belgië is kutje lastig want daar hebben ze geen dagkaarten, en bovendien rijdt er in het weekend heel veel überhaupt niet
EN dagkaartenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:47 schreef Duvel het volgende:
In Denemarken zijn volgens mij ook minder stations.
dan ga je via duitsland.. kan je mooi met t spurtertje van arriva naar groningenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon de tering als je ALLES wil hebbendan moet je gewoon een takke eind reizen voor één bordje. Dat heet de keerzijde van de medaille
Ben ook eens een halve dag onderweg geweest en 22 euro kwijt aan vervoerbewijzen voor alleen maar het bordje kranenburgMaar dat was het waard hoor
Zo weinig! Ik vond de Zweedse spoorwegen trouwens niet echt goedkoop. Heen en weer (retour kennen ze niet, twee losse enkeltjes dus) Sala - Stockholm kostte voor twee personen bij elkaar ruim zestig euro.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, een 24 uur kaart vol tarief kost daar omgerekend 14 euro en 72 cent
Die treinen zijn daar in de spits ook gewoon vol. Dat lokaaltje uit het vorige topic was proppen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Plaatsreservering? Is dat nodig in Zweden?
En dan? 27 moeders met 27 kinderwagens aan de kant boksen want JIJ hebt die middelste stoel in dat rijtuig gereserveerd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die treinen zijn daar in de spits ook gewoon vol. Dat lokaaltje uit het vorige topic was proppen...
Ja, of, zoals wij hadden, twee bejaarden die op jouw plek zitten en alleen Zweeds lullen. Die hebben we maar laten zitten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? 27 moeders met 27 kinderwagens aan de kant boksen want JIJ hebt die middelste stoel in dat rijtuig gereserveerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |